Ik ben zo bang... deel 3
woensdag 3 maart 2010 om 13:04
dinsdag 9 maart 2010 om 18:29
Lieve Robo en alle andere geweldige vrouwen van dit topic,
Ik ben eigenlijk alleen een meelezer, genietend van jullie prachtige woorden, jullie liefde voor elkaar....opgebouwd in een virtuele wereld, maar inmiddels zo echt geworden!
Ik hoorde dit liedje en dacht aan jullie. Voor mij omschrijft dit de sfeer die hier heerst: Ik heb de deure lös (Daniel Lohues).
Voor wie wil luisteren (in het Drents, dat wel ): het liedje
Ik wens jullie nog hele mooie momenten toe op dit topic!
Liefs van Sonnine
Ik ben eigenlijk alleen een meelezer, genietend van jullie prachtige woorden, jullie liefde voor elkaar....opgebouwd in een virtuele wereld, maar inmiddels zo echt geworden!
Ik hoorde dit liedje en dacht aan jullie. Voor mij omschrijft dit de sfeer die hier heerst: Ik heb de deure lös (Daniel Lohues).
Voor wie wil luisteren (in het Drents, dat wel ): het liedje
Ik wens jullie nog hele mooie momenten toe op dit topic!
Liefs van Sonnine

dinsdag 9 maart 2010 om 18:59

dinsdag 9 maart 2010 om 21:22
Ze heeft aangegeven dat ze vandaag of morgen reageert.
Misschien heeft ze er even helemaal geen zin in nu. Wil ze nu even met Ro zijn. Ik hoop dat ze slaapt eigenlijk.
Ik ga nu ook weg bij de computer trouwens, ik zit slap te kletsen hier en daar op het forum maar ik kan toch eigenlijk nergens anders aan denken.
Meiden......ik weet ook niks te zeggen
Zoen.
Bo
Misschien heeft ze er even helemaal geen zin in nu. Wil ze nu even met Ro zijn. Ik hoop dat ze slaapt eigenlijk.
Ik ga nu ook weg bij de computer trouwens, ik zit slap te kletsen hier en daar op het forum maar ik kan toch eigenlijk nergens anders aan denken.
Meiden......ik weet ook niks te zeggen
Zoen.
Bo