nu al misselijk???
dinsdag 9 maart 2010 om 22:56
dinsdag 9 maart 2010 om 23:04
nee, dat kan niet, eigenlijk.
het kan wel komen van; de spanning, een verkeerd gevallen kipfilet, een virusje, of gewoon, iets anders.
Maar de kans dat je nu zo misselijk bent van een zwangerschap, terwijl je nog niet eens over tijd bent, is niet zo groot. Met een vroege innesteling en een hele hoge productie HGC kanhet vast ergens wel, maar de kans op een virusje of iets dergelijks is denk ik groter.
het kan wel komen van; de spanning, een verkeerd gevallen kipfilet, een virusje, of gewoon, iets anders.
Maar de kans dat je nu zo misselijk bent van een zwangerschap, terwijl je nog niet eens over tijd bent, is niet zo groot. Met een vroege innesteling en een hele hoge productie HGC kanhet vast ergens wel, maar de kans op een virusje of iets dergelijks is denk ik groter.
dinsdag 9 maart 2010 om 23:11
Waarom zou het níet kunnen? Ik merkte ook al veranderingen aan mijn lijf nog ruim vóór ik positief kon testen. Zo waren daar bijvoorbeeld opeens.... explosieve woede-aanvallen.
Als ik dát had en nog een paar hormoon-gerelateerde dingen, dan zou ik niet weten waarom jij er niet al misselijk van kunt zijn!
Als ik dát had en nog een paar hormoon-gerelateerde dingen, dan zou ik niet weten waarom jij er niet al misselijk van kunt zijn!
dinsdag 9 maart 2010 om 23:18
Ik had al voor mijn 'overtijd-datum' last van maagzuur. Ik heb nooit maagzuur... Dacht "Hé, maagzuur, dat heb ik al lang niet meer gehad, ja tijdens de zwangerschap van dochter'. 2 dagen voor mijn overtijddatum had ik ineens meer zwangerschapskwaaltjes (precies die dingen die ik specifiek had tijdens de zwangerschap van dochter).
Het kan dus wel, maar het kan net zo goed dat je je van alles in je hoofd haalt omdat je het heel graag wilt.
Er zit niks anders op dan wachten. Misschien kun je zaterdag al een test doen.
Succes met wachten. Kom je het ook even melden als je wat weet?
Het kan dus wel, maar het kan net zo goed dat je je van alles in je hoofd haalt omdat je het heel graag wilt.
Er zit niks anders op dan wachten. Misschien kun je zaterdag al een test doen.
Succes met wachten. Kom je het ook even melden als je wat weet?
dinsdag 9 maart 2010 om 23:19
Het kan zeker wel hoor.
Hier alle 3 de keren al aan dagelijks aan het overgeven, al dagen voordat ik eventueel ongesteld had moeten worden.
Bij alle 3 de zwangerschappen was een test overbodig, want ik was echt al heel misselijk, van elke bijzondere geur, ging ik over mijn nek, een parfum, een sigaretten geur in iemand zijn kleding, noem het maar op, en ik kon naar de wc rennen
Vooral toen ik de luiers moest verschonen van de oudste, moest ik dat doen met een emmer onder mijn arm, bah...
En dat is wel anders dan een griep, het voelt anders vind ik.
Nadeel is dat ik ook alle 3 de zwangerschappen continue misselijk bleef, en bij de eerste zwangerschap dagelijks moest overgeven, voor 9 maanden, tot en met ( ! ) de bevalling, en bij de andere zwangerschappen ook ruim 4 maanden spugen...
Ik zeg niet dat je zwanger bent, maar het kan dus wel
Hier alle 3 de keren al aan dagelijks aan het overgeven, al dagen voordat ik eventueel ongesteld had moeten worden.
Bij alle 3 de zwangerschappen was een test overbodig, want ik was echt al heel misselijk, van elke bijzondere geur, ging ik over mijn nek, een parfum, een sigaretten geur in iemand zijn kleding, noem het maar op, en ik kon naar de wc rennen
Vooral toen ik de luiers moest verschonen van de oudste, moest ik dat doen met een emmer onder mijn arm, bah...
En dat is wel anders dan een griep, het voelt anders vind ik.
Nadeel is dat ik ook alle 3 de zwangerschappen continue misselijk bleef, en bij de eerste zwangerschap dagelijks moest overgeven, voor 9 maanden, tot en met ( ! ) de bevalling, en bij de andere zwangerschappen ook ruim 4 maanden spugen...
Ik zeg niet dat je zwanger bent, maar het kan dus wel
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
dinsdag 9 maart 2010 om 23:25
Ik ben er van overtuigd dat het kan. Of ik heb net voor al mijn zwangerschappen een verkeerd gevallen iets gegeten. En mijn ex had wél in mijn tieten gebeten 's nachts (echt, ik dacht dat hij dat had gedaan), en mijn darmen deden vreemd (vast een diaree die niet door heeft gezet).
Ook ik werd misselijk van etensgeuren, koffie, en luiers. Ik moest ook heel vaak plassen, dus ik had vast een blaasontsteking. Gelukkig was die niet pijnlijk.
Het stomme aan alles, was dat mijn ex nogal sloom zaad scheen te hebben, waardoor de bevruchting in alle gevallen niet overeen kwam met mijn laatste menstruatie. Wat inhoudt dat ik alles vanaf de bevruchting had moeten merken, terwijl ik er helemaal niet veel mee bezig was of ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Denken aan testen deed ik pas na ruim een week overtijd.
Maar evengoed kan het een griepje zijn en een opkomende menstruatie die anders voelt dan normaal.
Ook ik werd misselijk van etensgeuren, koffie, en luiers. Ik moest ook heel vaak plassen, dus ik had vast een blaasontsteking. Gelukkig was die niet pijnlijk.
Het stomme aan alles, was dat mijn ex nogal sloom zaad scheen te hebben, waardoor de bevruchting in alle gevallen niet overeen kwam met mijn laatste menstruatie. Wat inhoudt dat ik alles vanaf de bevruchting had moeten merken, terwijl ik er helemaal niet veel mee bezig was of ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Denken aan testen deed ik pas na ruim een week overtijd.
Maar evengoed kan het een griepje zijn en een opkomende menstruatie die anders voelt dan normaal.
dinsdag 9 maart 2010 om 23:46
'zwangerschapsklachtjes' waren voor mij de reden om te gaan testen (vooral giga pijnlijke borsten)...heb een zeer onregelmatige cyclus dus een weekje of 2 'overtijd' was voor mij niks nieuws....
@gsis jeetje zeg..9 maanden lang misselijk....wow! Dat je dat hebt volgehouden....complimenten (tsja, wat moet je ook anders )
@gsis jeetje zeg..9 maanden lang misselijk....wow! Dat je dat hebt volgehouden....complimenten (tsja, wat moet je ook anders )
woensdag 10 maart 2010 om 07:35
woensdag 10 maart 2010 om 08:10
Ook hier al ruim voor de NOD misselijk bij de eerste en nu bij de derde weer. De laatste was niet gepland dus ik zat me ook niet wat in mijn hoofd te halen. Nou ja tot ik misselijk werd gevoelige borsten kreeg, enz toen haalde ik me in eens natuurlijk wel van alles in mijn hoofd. En ik maar testen een week lang. Tot ik er uiteindelijk (nadat de test wel positief was) aan het terug rekenen was en tot de conclusie kwam dat ik bij de eerder testen ook nog niet overtijd was...
Bij de tweede had ik overigens nergens last van. Door mijn ongeduld teste ik wel een dag voor de NOD, maar was echt enorm verbaast dat ik zwanger was aangezien ik helemaal geen klachten had.
Dus wie weet. Spannend hoor! Ik duim voor je!
Bij de tweede had ik overigens nergens last van. Door mijn ongeduld teste ik wel een dag voor de NOD, maar was echt enorm verbaast dat ik zwanger was aangezien ik helemaal geen klachten had.
Dus wie weet. Spannend hoor! Ik duim voor je!
woensdag 10 maart 2010 om 08:26
Het kan prima hoor, al misselijk zonder over tijd te zijn.
Ik had dat ook toen ik zwanger was van mijn tweede. De hele tijd had ik zo'n vaag onbestemd gevoel in mijn maag, heel irritant. Niet overgeven ofzo, maar het gevoel bleef wel de hele dag hangen. En daar heb ik zeker tot 4 maanden last van gehad.
Ik had door die misselijkheid daardoor al het vermoeden dat ik zwanger was, zeker in combinatie met een prikkend gevoel in mijn borsten.
Ik had dat ook toen ik zwanger was van mijn tweede. De hele tijd had ik zo'n vaag onbestemd gevoel in mijn maag, heel irritant. Niet overgeven ofzo, maar het gevoel bleef wel de hele dag hangen. En daar heb ik zeker tot 4 maanden last van gehad.
Ik had door die misselijkheid daardoor al het vermoeden dat ik zwanger was, zeker in combinatie met een prikkend gevoel in mijn borsten.
woensdag 10 maart 2010 om 14:03
Ook ik was bij de tweede al heel snel misselijk: twee dagen na de conceptie. De kans dat ik zwanger zou zijn was miniem en ik ging er van uit dat ik het niet was, dus het kan bij mij geen inbeelding zijn geweest.
Ben bij deze zwangerschap overigens vijf maanden lang flink misselijk geweest, bij mijn eerste zwangerschap (waar ik niet al aan het begin misselijk was) had ik er nauwelijks last van.
Ben bij deze zwangerschap overigens vijf maanden lang flink misselijk geweest, bij mijn eerste zwangerschap (waar ik niet al aan het begin misselijk was) had ik er nauwelijks last van.
woensdag 10 maart 2010 om 18:16
zodra ik misselijk werd herkende meteen ik het van de eerste, was ik ook heel beroerd en kilooooos afgevallen (op zich best prettig dan wel weer)
Ben toen zo lang beroerd geweest dat ik het eigenlijk meteen herken maar inderdaad ik durf het haast niet te geloven.
Ik ga denk ik toch maar testen... Heb nog niet eens testen in huis... Ik laat het weten in ieder geval.
Ben toen zo lang beroerd geweest dat ik het eigenlijk meteen herken maar inderdaad ik durf het haast niet te geloven.
Ik ga denk ik toch maar testen... Heb nog niet eens testen in huis... Ik laat het weten in ieder geval.