Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah Bridge, hoor net dat vandaag een stralende dag wordt met veel zon! Heel veel plezier vandaag, ik hoop dat Ties ook helemaal weer het mannetje is! En wel snel een foto hè?
Bridges, Bridgesman en Bridgeskinderen een hele fijne, mooie en zonnige dag vandaag!

Bridges, veel plezier vandaag!!!! Snel foto's plaatsen hoor.

Sterkte met Sjimmie Juud Wat een zieken hier, ze wisselen elkaar wel af.

Star hoe is het met Cee?
Joehoeeeee, grote dag vandaag voor Bridges, aanstaande (misschien nu al wel hubbie ) en kinders. Geniet ervan lieverds, dat het een prachtige dag wordt/is!

Suus, mooi, dus dan staat zaterdag bij deze. Wat is handig, loop van de ochtend?

Bam, ik had het over filmpje van Mr J op groep, waar hij de slappe lacht heeft van Pingu. Maar da's al en tijdje geleden.

Maatje gisteren met de klas naar reigersbomen wezen kijken (parkje vlak bij school) en prachtige houtskooltekening van gemaakt. Vorige week hadden ze weeksluiting en was ze een ruimtewezen, in een mooi blauw pak (ik: wat had je een mooi pak aan! Maatje: dat was een vuilniszak mama... "duhuh", hoorde ik haar denken), zo schattig... Leuke school wel.

Goed, zwemtas inpakken en kind ophalen. Eens kijken of ze zin heeft om te zwemmen. Doegdoeg, kom vanavond nog wel even langs.
Heeft iemand een idee waar ik van het geboortekaartje een grote afdruk zou kunnen laten maken (sticker oid) zodat ik het op het behang kan plakken? Of behang zelf laten maken ofzo?

Hoe laat is het ja-woord eigenlijk?

Hel, dat klinkt leuk!!! Ik vind dat ze bij L op school erg weinig knutselen. Alleen op do middag, en dan met een klein groepje. Er zijn wel af en toe knutselochtenden, ik weet niet hoe vaak.

L is gek op knutselen dus van mij zou het elke middag wel mogen!

Ha ha een vuilniszak! Nou, met dat mooie koppie erboven stond het vast toch geweldig!
oh ik heb al iets gevonden (had nog niet gegoogled...)
Hier geen zon en ijzig koud, hoop daar bij Bridges wel beter.

Vanmorgen paar uurtjes gewerkt, Starman thuis met Eetje.

Maatje moet je ook niet voor de gek houden.
Krijg net een smsje van Bridges:

Jullie zijn geweldig. Dank je wel! Het gaat super hier!
Zou ze het pakketje dan gehad hebben? Maakte me al een beetje zorgen, op track en trace staat al sinds gistermiddag dat de driver on his way is.
Tatatada, tatadada! Zoenen, zoenen, zoenen!
Bridge staat NU voor het altaar van de burgerlijke stand!
Gaat Bridges nu nog sms-en? Ha ha, wat een grap.

Hier heel zonnig nu en onbewolkt Star, ik ga zo nog even in de tuin zitten. Het waait alleen wel en dat is koud. Ik heb helaas geen beschutte hoekjes in de tuin met zon.

Dat track and trace sucks...
Star, wat betekent:

despatched
Ja ik moest ook lachen, heb geschreven dat ze eens heel snel moest gaan trouwen
quote:amalia schreef op 10 maart 2010 @ 13:33:

Star, wat betekent:

despatchedVerdeeld/uitgedeeld
Als in:

has now been despatched
Dispatched bedoel je?

dispatch (ww.)

eten, nuttigen, opeten, consumeren, vreten, schrokken, tegoed doen, verorberen, bikken, tot zich nemen, schransen, bunkeren, naar binnen werken, zitten proppen, levering (de ~ (v)), zending (de ~ (v)), aflevering (de ~ (v)), uitlevering (de ~ (v)), leverantie (de ~ (v)), missie (de ~ (v)), roeping (de ~ (v)), zending met speciale opdracht (znw.)
Track & trace is echt klote. Helemaal naar het buitenland, slaat nergens op.
Onderweg dus Amaal
despatch (the ~)

zending (de ~ (v)), het zenden (znw.)
hmm, wat moet ik daar van denken. Is het pakje dan al opgestuurd of richting opstuurcentrum en het ligt daar nog lekker?

Ik heb een bh online besteld in de UK, maar ik moet nog zien of ik het krijg

Maar vrijdag pas hoor, ik geef ze nog alle tijd
O Hel, ik vond het jurkje van de Hema er IRL niet zo leuk uitzien als in de folder.
Oh onderweg! Dat zou tof zijn. Ik ben benieuwd!!!

Hoi Suze!

Heeft Mal jouw hele geboortekaartje van Meetje ontworpen? Vind hem zo mooi! Of had je een voorzetje gegeven en heeft zij daar op voorgeborduurd?
Managerette inmiddels nog steeds afwezig, niemand lijkt iets te weten/mag iets zeggen. Heel raar.

Wel zijn er twee collega's met ingang van vandaag terug van andere afdelingen gehaald en weer terug op hun oude plek gezet. Vreemd allemaal.
Het is natuurlijk aangetekend verstuurd, dus denk niet dat ze het bij de buren af zullen geven. Komt vast goed.

Zon en geen wolken, lekker! Hier net andersom helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven