Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoest met Juud? Nog steeds laptopproblemen? Heeft ze al een datum voor ok?

Enka, ben je 2 weken AM dan? Sjees, das vermoeiend!

Hai Naat, hoe is het bij jou thuis?

Compu, te schattig die staartjes. Lekker grietje!

Wanneer is de echo ook alweer (ik moet echt alles op gaan schrijven want kansloos, dat geheugen hier..). Volgens mij de 3e keer dat ik het vraag? Sorry!

Kokos, hoest vandaag Mmet T? Beetje lekkerdere dag gehad dan gisteren?

Jinster, zit oudste nu fulltime thuis? Of wel naar Kita (en jij dus naar werk?).

Mijn toetsenbord is goor en er blijft van alles hangen qua toesten. Ik zal hem eens leegschudden. Het zullen wel koekkruimels zijn
Hoest met Juud? Nog steeds laptopproblemen? Heeft ze al een datum voor ok?

Enka, ben je 2 weken AM dan? Sjees, das vermoeiend!

Hai Naat, hoe is het bij jou thuis?

Compu, te schattig die staartjes. Lekker grietje!

Wanneer is de echo ook alweer (ik moet echt alles op gaan schrijven want kansloos, dat geheugen hier..). Volgens mij de 3e keer dat ik het vraag? Sorry!

Kokos, hoest vandaag Mmet T? Beetje lekkerdere dag gehad dan gisteren?

Jinster, zit oudste nu fulltime thuis? Of wel naar Kita (en jij dus naar werk?).

Mijn toetsenbord is goor en er blijft van alles hangen qua toesten. Ik zal hem eens leegschudden. Het zullen wel koekkruimels zijn
Hmm, dat gaat met een gewoon toestenbord toch handiger... Amaal jij je Vaio wel eens schoon gemaakt en if yes hoe?!?
Haha Suze, straight to the point! Maar bij mij geen kekke tuin meubels in de folder, gewoon hetzelfde spul als vorig jaar. Dar vond ik tenminste.
Hmmm, nou doet mijn delete toets het helemaal niet meer. Das onhandig. Na ja, moet ik toch een nwe laptop. Of nee: een iPad, das leuheuheuk!
Ik zou het niet weten Suus. Ben nog een graatje erger haha.

Moet het steeds opzoeken als je het vraagt, 25 maart. Oh, dat is nu over 2 weken dus.

Bridges, ik duim voor morgen voor mooi weer!! Slaap lekker vannacht en heel fijne dag!!

Bam, heb je al een koffiebesluit genomen?

Je ziet het toch helemaal verkeerd hoor, Mal. Ik loop toch echt de Miss Etam plat.

Die mr. J., die geeft jouw dag toch nog een glans!!

Ben je er nog erg mee bezig, Star? Heeft Starman je een dikke zoen gegeven?

Ik ga een etage hoger. Trusten.
Ik ben best handig in dat AM zijn (zeg ik trots na 2 dagen haha) En vrijdag komt man weer om dan zondag weer te vertrekken.

Net bij schoonzus wezen eten en daarna jongens in bad, drinken voorlezen en in bed. En dat tussen 6 en 8, best trots op mezelf.

Haha oh sorry, kat ligt in de box en schrikt zich te pletter want hij rolde om in zijn slaap en rollie de rups begon te zingen. Beest wordt over 3 weken al 15 en schrikt steeds sneller.

Amalia, Mamax, Naatie, Juud, Jinny wat hebben jullie jongen nr 2 voor zijn eerste verjaardag gegeven? Wij weten het niet. Alles staat hier al...
Respect Enka! En dan had je vandaag ook nog gewerkt? Vermoeiend dagje....
Ik ga ook een tukkie doen. Slaap lekker dames!
Slaap lekker, ik ga ook zo het bed zoeken. Ik denk boven. Eerst nog even een rondje met Quispel.

Voor iedereen slaap lekker en voor Bridges; morgen wordt jullie superdag!
Even snel want moet naar bed van mijn moeder

Zenuwachtige bridge meld zich en gaat lekker naar bed! Ik probeer jullie nog een foto te sturen voor vakantie. iemand houdt me toch wel op de hoogte van de meeste belangrijke dingen hè...

Morgen komt helemaal goed. Zie het helemaal zitten en heb er zin in! Wordt een superdag! U hoort van onsd!

Truusten en tot wederziens!
quote:mamax schreef op 09 maart 2010 @ 20:44:

Lekkere cappucino, sorry Bam en ik sta te typen, lukt niet zo goed zo te zien Ik vind cappucino niet lekker dus drink gerust door
quote:Suze2 schreef op 09 maart 2010 @ 21:29:

[...]

Eens.

CD, ik heb er alle begrip voor dat je gewoon heel erg druk bent met de jongens en de verhuizing enzo maar het wordt nu wel tijd om je te realiseren dat het echt van 2 kanten moet komen.Niet zo onaardig he Peace!
Hele hele fijne dag morgen Bridges. Geniet ervan!
Kom even een zonnetje brengen voor Bridge en een hele fijne dag wensen (en daarna heerlijk op vakantie begreep ik!) Geniet van elkaar!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik kom Bridge heel veel plezier wensen voor morgen!!!! GEniet ervan meid!!!

Enka Sjimmie heeft van ons zo'n ballending gekregen, duidelijk zo he . Je moet dan op een knopje drukken en dan blaast ie er 5 ballen uit die dan overal heenrollen. Hij speelt er nu nog steeds mee. Lastig he! Wij wisten het ook niet. Als hij 2 wordt (duurt nog even maar toch..) krijgt hij van ons denk ik een leuk speelhuisje voor buiten of iets van Aquaplay want daar hebben we nog niks van.

Suus datum staat op de groep.

Sjimmie is weer ziek, en Sjors heeft de laptop ook ontdekt , dus er blijft maar weinig tijd over. Slaap ze allemaal!
Bridges en aanstaande Bridgesman heel veel plezier vandaag!

Fijne dag vandaag Bridge-familie

Stressed is just desserts spelled backwards
Aan het weer zal het niet liggen, wat een prachtig stralend zonnetje hier. Hopelijk ook in Bridg-town.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Lieve Bridge, een geweldige dag vandaag!
quote:Maleficent schreef op 10 maart 2010 @ 07:49:

Fijne dag vandaag Bridge-familie

[afbeelding]Grappig, deze ben moet ik op servetten drukken.
quote:Suze2 schreef op 10 maart 2010 @ 08:48:

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Lieve Bridge, een geweldige dag vandaag!Teletubbies kom maar gauw
Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven