Good Luck
dinsdag 9 maart 2010 om 19:35
Bam, ik bedoel: het wordt toch niet meer gelezen. En jij ergert je eraan, maar je kan beter het hele stuk niet lezen. Vorige x was hier ook een hele discussie over en dat heeft dus kennelijk niet geholpen
Mal, gelezen op hyves
Voor jou ook Star Wat een verhaal.... Pfff.
Bridges, lekker slapen vannacht hè?! En heeeeeel veel plezier. En wel ja zeggen hoor
Wat ziet die Patty Brard er weer uit zeg, wat een hork... Ze kan toch wel wat normaals kopen?
Mal, gelezen op hyves
Voor jou ook Star Wat een verhaal.... Pfff.
Bridges, lekker slapen vannacht hè?! En heeeeeel veel plezier. En wel ja zeggen hoor
Wat ziet die Patty Brard er weer uit zeg, wat een hork... Ze kan toch wel wat normaals kopen?
dinsdag 9 maart 2010 om 19:40
dinsdag 9 maart 2010 om 20:02
quote:bambino schreef op 09 maart 2010 @ 19:40:
[...]
Ik wil die lekkere koffie van jouw wel proeven dan, dus die thermomok is een goed idee
Graag gewone koffie, met zoetjes ( maar die heb ik zelf ook wel )Is goed, zoetjes heb ik niet, dus die moet je zelf even meenemen. Hoe sterk drink je je koffie?
[...]
Ik wil die lekkere koffie van jouw wel proeven dan, dus die thermomok is een goed idee
Graag gewone koffie, met zoetjes ( maar die heb ik zelf ook wel )Is goed, zoetjes heb ik niet, dus die moet je zelf even meenemen. Hoe sterk drink je je koffie?
dinsdag 9 maart 2010 om 21:29
Goeieavond,
Mal
En wat schattig dat Jonathan zo'n lol in zn eentje heeft
Mamax, in mn pauze van mn werk zat ik even stiekem mee te lezen hier En heb ook gelijk even op google gezocht naar jouw fantastische koffiemachine. Mijn Senseo heeft kuren, dus ik zoek ook wat anders. Maar 350 euro? Pff.. daar moet ik nog even over nadenken.
Star goed bezig geweest.
Hoe is het met Ceetje?
Bridges héééél veel plezier morgen! Geniet ervan!
Mal
En wat schattig dat Jonathan zo'n lol in zn eentje heeft
Mamax, in mn pauze van mn werk zat ik even stiekem mee te lezen hier En heb ook gelijk even op google gezocht naar jouw fantastische koffiemachine. Mijn Senseo heeft kuren, dus ik zoek ook wat anders. Maar 350 euro? Pff.. daar moet ik nog even over nadenken.
Star goed bezig geweest.
Hoe is het met Ceetje?
Bridges héééél veel plezier morgen! Geniet ervan!
dinsdag 9 maart 2010 om 21:29
quote:bambino schreef op 09 maart 2010 @ 14:36:
[...]
Het spijt me heel erg,
Dat je niet vaak langs komt helemaal prima en ook geen probleem.
Maar kan je misschien ook informeren hoe het met anderen gaat?
Er gebeurd hier van alles en jij hebt het doodleuk over een peuterclub
Eens.
CD, ik heb er alle begrip voor dat je gewoon heel erg druk bent met de jongens en de verhuizing enzo maar het wordt nu wel tijd om je te realiseren dat het echt van 2 kanten moet komen.
[...]
Het spijt me heel erg,
Dat je niet vaak langs komt helemaal prima en ook geen probleem.
Maar kan je misschien ook informeren hoe het met anderen gaat?
Er gebeurd hier van alles en jij hebt het doodleuk over een peuterclub
Eens.
CD, ik heb er alle begrip voor dat je gewoon heel erg druk bent met de jongens en de verhuizing enzo maar het wordt nu wel tijd om je te realiseren dat het echt van 2 kanten moet komen.
dinsdag 9 maart 2010 om 21:34
Halloooooo ladies!
Bridge, gij bijna niet meer zo vrijgezelle vrouw: ik wens je een fantastische dag morgen! Geniet er van (en plaats even snel een foto van jou in de jurk voor de honeymoon ok? Ik ben super nieuwsgierig!).
Star, Mal dames, wat een gedoe vandaag
V'ruit: Bam, ook voor jou een wegens de decaf-koppijn
Hellie, stond zaterdag? Gezellig wel!
Star, managerTroel al terug ondertussen?
En Enka, do tell, waar moeten we zijn voor kekke tuinmeubels deze zomer? Onze set is gestorven dus tijd voor wat nieuws.
Bridge, gij bijna niet meer zo vrijgezelle vrouw: ik wens je een fantastische dag morgen! Geniet er van (en plaats even snel een foto van jou in de jurk voor de honeymoon ok? Ik ben super nieuwsgierig!).
Star, Mal dames, wat een gedoe vandaag
V'ruit: Bam, ook voor jou een wegens de decaf-koppijn
Hellie, stond zaterdag? Gezellig wel!
Star, managerTroel al terug ondertussen?
En Enka, do tell, waar moeten we zijn voor kekke tuinmeubels deze zomer? Onze set is gestorven dus tijd voor wat nieuws.