3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
donderdag 11 maart 2010 om 06:58
donderdag 11 maart 2010 om 09:02
Mogguh.
Pijn is gelukkig een stuk minder dus hoop de dag pillenloos door te komen, ben wel brak want heb nie goed geslapen.
Gisteravond zo dom geweest om naar dingen te vragen die ik eigenlijk al wist maar niet hardop wilde horen
Maar ook wel weer goed, duidelijkheid voor alles nietwaar?
Zal net als Roos maar es een lijstje hier neerplempen als stok achter de deur dat ik ook echt wat doe vandaag:
Peuk.
Koffie.
Was opvouwen.
Spelletje met Kleine Draak.
Bedden verschonen.
Stofzuigen.
Dweilen.
Zo eerst maar eens voor vanmorgen, denk dat ik de eerste twee heel gauw kan doorstrepen
Pijn is gelukkig een stuk minder dus hoop de dag pillenloos door te komen, ben wel brak want heb nie goed geslapen.
Gisteravond zo dom geweest om naar dingen te vragen die ik eigenlijk al wist maar niet hardop wilde horen
Maar ook wel weer goed, duidelijkheid voor alles nietwaar?
Zal net als Roos maar es een lijstje hier neerplempen als stok achter de deur dat ik ook echt wat doe vandaag:
Peuk.
Koffie.
Was opvouwen.
Spelletje met Kleine Draak.
Bedden verschonen.
Stofzuigen.
Dweilen.
Zo eerst maar eens voor vanmorgen, denk dat ik de eerste twee heel gauw kan doorstrepen
donderdag 11 maart 2010 om 09:10
donderdag 11 maart 2010 om 09:11
donderdag 11 maart 2010 om 09:24
donderdag 11 maart 2010 om 09:32
donderdag 11 maart 2010 om 09:44
quote:stratego schreef op 11 maart 2010 @ 09:10:
leuk dat LLL-man ook meeschrijft Leuk dat je dat zegt, ik twijfel wel eens of men het wel leuk vindt gezien de ervaring met L en het kleffestelgedoe onderlinge geouwehoer tussen ons maar zoals ik het lees past ie er wel aardig tussen hier én zelfs al kende ik 'm niet vind ik het toch een leuke forummert
leuk dat LLL-man ook meeschrijft Leuk dat je dat zegt, ik twijfel wel eens of men het wel leuk vindt gezien de ervaring met L en het kleffestelgedoe onderlinge geouwehoer tussen ons maar zoals ik het lees past ie er wel aardig tussen hier én zelfs al kende ik 'm niet vind ik het toch een leuke forummert