3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar zakken. Trustuh meidus.
Trusten Mocy
Goedemorgen, ik kon uitslapen vandaag maar ben al wakkerT. Ik duik zo nog ff terug want moet pas laat in de middag werken. Heb inmiddels gelezen dat Freak haar huis heeft dus Freak: Van Harte meid, het is jullie zo gegund. Echt fijn hoor! Nu ga ik ff terug naar bed, welterusten dus maar weer
goede morgen, Had me voorgenomen te gaan schoonmaken vanochtend, is de geiser weer stuk.
Goedemorgen!
Mogguh.

Pijn is gelukkig een stuk minder dus hoop de dag pillenloos door te komen, ben wel brak want heb nie goed geslapen.

Gisteravond zo dom geweest om naar dingen te vragen die ik eigenlijk al wist maar niet hardop wilde horen

Maar ook wel weer goed, duidelijkheid voor alles nietwaar?

Zal net als Roos maar es een lijstje hier neerplempen als stok achter de deur dat ik ook echt wat doe vandaag:

Peuk.

Koffie.

Was opvouwen.

Spelletje met Kleine Draak.

Bedden verschonen.

Stofzuigen.

Dweilen.

Zo eerst maar eens voor vanmorgen, denk dat ik de eerste twee heel gauw kan doorstrepen
Goedemorgen!

Thanks Peet.. enne ik ga ook even terug.. duh ben brak... en dat gebeurd bijna nooit... ohoh ik word oud
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:lunaan schreef op 11 maart 2010 @ 00:58:

Ik moet die moestuin van Straatje ook nog kwijt....Intresse?Wat handig, we hebben een soort van Boerderie-makelaar
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Goeiemorgen, ik ga zo maar eens even naar de sportschool voor een uurtje beweging
iedereen en goedemorgen.

Wow, ik ben ook moe, gisteren een mooie film( pay it forward) gekeken en dus te laat gaan slapen.

en nu heb ik een wal,,,,,ik ben word ook oud.

Zonet nog even terug gelezen, leuk dat LLL-man ook meeschrijft
Hee Josje

Sport ze

Ik ben al genoeg in beweging geweest, accepts posten, naar Super fietsen, was afgehaald, nieuwe in de trommel gedaan, hond uitgelaten, fiets uit de kelder gesjouwd etc.
Heeeeeeeeeeeey Stratego, ik heb nog niet zoveel beweging gehad deze week. dus het moet er toch echt van komen. Als ik er eenmaal ben is het ook wel lekker hoor
quote:mamalief schreef op 11 maart 2010 @ 09:02:

Zal net als Roos maar es een lijstje hier neerplempen als stok achter de deur dat ik ook echt wat doe vandaag:

Peuk.

Koffie.

Was opvouwen.

Nog een koffie.

Nog een peuk.

Spelletje met Kleine Draak.

Bedden verschonen.

Stofzuigen.

Dweilen.

Mega afwas.

BAM, volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met kopiëren
hahaha, BAM, zo jammer dat koffie drinken met een peuk niet wordt gezien als werken.

Jos, welke sport doe je?
Mhhh, zonet in de spiegel gekeken en de wal is alweer weg, zal wel een soort van generale repetitie zijn voor over een paar jaar...dan blijven die dingen er natuurlijk voor altijd hangen (wallen).
Ik fitness altijd 1 keer per week en ik aerobic een keer per week, ga vandaag even fitnessen. Maar eerst koffie, want vriend is thuis
Ok, ik ga ook eventjes weer wat doen, anders dut ik in en erg bruisend is het op 't ogenblik niet op het forum ( behalve dit topic natuurlijk wel )

Fijne dag Josje en anderen
Goedemorgen!

haha...ik zit hier ook al aan de lijstjes! Werkt wel overzichtelijk en rustgevend (ja, echt!)

Die peuken kan ik laten want nu echt gestopt met roken!
quote:stratego schreef op 11 maart 2010 @ 09:30:

hahaha, BAM, zo jammer dat koffie drinken met een peuk niet wordt gezien als werken.

Niet???

Damn...en ik maar denken dat ik druk bezig was...
Ik zit op mijn kont tot 10.00 dan ga ik wat doen, denk ik.
Wat goed van je Zon!

Hoe lang nu al?

Zou ik ook doen maar ben nu al zoveel veranderen dat ik er maar even mee wacht.
quote:stratego schreef op 11 maart 2010 @ 09:10:

leuk dat LLL-man ook meeschrijft Leuk dat je dat zegt, ik twijfel wel eens of men het wel leuk vindt gezien de ervaring met L en het kleffestelgedoe onderlinge geouwehoer tussen ons maar zoals ik het lees past ie er wel aardig tussen hier én zelfs al kende ik 'm niet vind ik het toch een leuke forummert
Goed plan Zus!
Vooruit, laat ik de 4 op een rij dan ook es pakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven