3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
woensdag 10 maart 2010 om 23:52
Maar ook voor die tijd gebruikte ik alcohol nooit als uitlaatklep, stond er toen net zo in als Floor. Dronk alleen als ik me goed voelde. Ging liever sporten of muziek maken of keihard gillen als ik mijn kop leeg moest maken. Maar ieder z'n eigen keuze. Ik weet dat t bij de brandweer en politie zo werkt. Is cultuurdingetje.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 10 maart 2010 om 23:54
oh.....sorry dat wist ik niet...diep respect voor je dat jij dan zo positief bent altijd, voor zover ik je mee heb gemaakt. En vooral omdat je dan de goede dingen eruit haalt en niet je hoofd laat hangen...ik hoop dat je nog een poos mag genieten in ieder geval...ja en voor de rest ben ik ook even perplex
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
woensdag 10 maart 2010 om 23:58
donderdag 11 maart 2010 om 00:01
Ow LLL, t is voor mij geen heftig probleem, het is een feit waar ik mee leef en ik leef nu in de extra tijd en daar geniet ik dan ook extra van. Je mag BAM uithoren. Je schrijft hier nu al een tijdje en zoals je hebt gemerkt heb ik het er niet veel over, soms als geintje, soms om even te relativeren, soms om mezelf mijn heiligenaureool te ontnemen. (Of in jouw geval zusterhabijt)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 11 maart 2010 om 00:27