Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
MissM, had de kleine ook een werkweek of bleef die nog lekker thuis? En hoe voelde het, de eerste normale werkweek?
* zwaai! *

Al een paar dagen de laptop boven gelaten en zelf beneden dingen gedaan. Wat heerlijk zeg, dan kom je nog eens ergens aan toe!

Kom snel weer buurten hoor, dat wel Overigens vandaag naar gynaecoloog geweest, Skippy doet het prima en alles gaat goed!
Fijn Fuss!!

Hier ook alles ok, drukdrukdruk niets nieuws.

Marels, het zier er sjiek uit of moet ik nu chique zeggen?

Wat een bikkel die Terror van je Boro.

En wat een vreselijk nieuws hadden jullie gisteren zeg.

Rainz, kind weer op geknapt? Nog geen nieuw toetsenbord gekocht?

Ik heb vandaag wel gesnoept Goldie, en niet gesport. Wel hard gewerkt en boodschappen gedaan.

Nu eten, ouwetjes bellen en X-Factor kijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nee, nog geen nieuw toestenbord gekocht. Is er vandaag helaas niet van gekomen. Toch wel vervelend, dat toetsenbord in het scherm, het duurt eeuwen voor je een berichtje hebt getikt.

Morgen maar een poging wagen voor een nieuw toetsenbord en dan ook maar direct voor die nieuwe bureaustoel. Kinderen even droppen bij mijn moeder, zodat ik ook ruimte in de auto heb om die stoel mee naar huis te nemen.

Nik, yep, zoon weer opgeknapt, gelukkig. Heeft alleen een beetje uitslag oid. Heel rood, wat vlekkerig en heel raar bulterig. Niet echt bultjes, maar een beetje pokdalig, onregelmatig, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Even afwachten hoe het er morgen uitziet, anders even naar de huisartsenpost bellen.
[breektin]

Het was even zoeken, maar Boro zit hier

Boro, ik zag de Wibra folder en er stond iets leuks voor jou in:

http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html

Op de 1 na laatste bladzijde links bovenaan!

Groetjes + -xxx- Paque

[breektuit/]
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
wat lief paque :-) , leuk dat je dat nog weet .

Ik denk dat ik van de week idd eens naar wibra ga

x.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Whaha die kaarsen. Ja die zijn leuk. Ik heb ze een tijdje geleden gekocht bij de Action. Maar buiten branden ze niet.

Mogge allemaal trouwens. Ik werd net wakker op de bank. Daar ben ik gisteravond in slaap gevallen.

En ik werd wakker van vogeltjes die fluiten. Wat heerlijk. Nu het zonnetje nog.
Dubbel dus.
Mogu!

Wij gaan naar de voetbal!Daarna de kinderen naar opa en oma brengen en dan is het Coetjestime
Oh Coe sterkte met die vervelende vent.
goedemorgen

Zwaait terug naar fuss en is blij dat alles goed is met skippy

boro, wat is terror toch een held en wat is tut vreselijk lief

Ik ga zo even naar cursus en dan gaan we de lenteschoonmaak houden. Helaas geen deuren open want het stormt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
veel plezier met coetjestime Coe, en sta je vrouwtje daar op het veld
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Storm Its? Hier breekt een waterig zonnetje door. Maar goed ook want de schuur moet leeg geruimd, best handig als alles dan buiten kan

Coe, het was toch een man van de tegenpartij?

Fijn dat zoon weer beter is Rainz. Succes met je bureaustoel

Handig, die wibrafolder, zal van de week eens dingen inslaan daar

Vanmiddag komen Lief zijn Oma en Opa op bezoek, zo leuk Ze wonen in het buitenland, zijn nu een poosje hier en komen dus ook bij ons. Ben er helemaal blij van

Oh, en gisteren een prachtig tasje gekregen van SchoneMoeder. Heeft ze gevilt van een sjaal van mijn mama. Zo lief! En erg mooi ook. Ben ik ook helemaal blij van

Lijstje:

- boodschappen halen en inruimen

- schuur opruimen

- kruidkoek bakken

- naar bibliotheek met Zoon

- naar zwemles met Zoon

- Opa en Oma bezoek

- naar de pretecho

- heel misschien nog naar de voetbal

Morgen lekker niets
Jaaa! Ik heb weer een toetsenbord! En een bureaustoel!

Zoon heeft de 5e ziekte aldus de HAP. Dat vlekkerige was kenmerkend daarvoor. Moet nu dochter in de gaten houden want het is besmettelijk, dus de kans bestaat dat zij het ook krijgt.

Fuss, dat is een beste lijst!
G'morgen
G'morgen
Moge Bor

Marels vergiftigd gister?
Mogguh maisjes (en maegdje)
Heb ik gisteren toch zomaar een hele bladzijde gemist. Ik dacht al Terror een bikkeltje??

Ja zeg inderdaad een bikkeltje. En ben ook maar wat nieuwsgierig naar de wilde plannen van vriend Bor.

Fussie fijn dat het goed gaat met Skippie.

Ga zo door meis. Wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend?

Ik kwam als voorzitter van Scouting zomaar een kwartier te laat op een bijeenkomst van een groep waar ook ouders bij waren. Ieuw.

Had op de kalender geschreven dat het om 10 uur was en het was een half uur eerder. Gelukkig is het goed gekomen. Ik werd gebeld waar ik bleef. Shame on me.

Dus Rainz kan weer alles met stoel en toetsenbord

Raar hoor die vijfde ziekte. Ik vond het vroeger altijd iets wat ze niet konden omschrijven.

Sterks iedereen met de zieke en gevallen kindjes. (Oei dat klinkt wel raar zeg).

Storm Its, Hier regent het nu dunnetjes. Bah wat een vervelend weer.
Mogge!

Fussie, hele fijne dag met opa en oma en pretecho! Klinkt allemaal heel erg leuk!

Rainz, fijn dat je weer een toetsenbord en stoel hebt! Dat forumt toch een stuk makkelijker

Coe, geniet van je coetjestime!! Heeeeerlijk!

Zoebie, da's rot, te laat komen, maar goed, kan gebeuren toch? Zolang je dat niet elke keer doet

Gisteren was echt geweldig! Eten was fantastisch, sfeer en dergelijke ook, zooooo verzorgd!

Marelsman bracht ons, dus die reed mijn butsige twingootje de oprit op, en nog voor moeders en ik uitstapten kwamen er al twee kerels de deur uit om ons te verwelkomen. Met direct de opmerking "mevrouw Marels, neem ik aan?"

Bizar al, dat ze dan je naam gelijk kennen enzo.

Nou ja, dan ga je naar binnen en mag je gelijk aan tafel of apéritief gebruiken in de lounge, dus doe je dat laatste maar.... Krijg je allemaal amuses bij je champagne (niet dat we even een colaatje krijgen als apéritief natuurlijk....) enzo. Toen kwam mevrouw Brevet (vrouw van de chef en eigenaresse) ons verwelkomen en ons het menu brengen dat ze voor ons had samengesteld. Of we het wel goed vonden, anders konden ze nog dingen veranderen.

Noooouuuuu, en dat éten, echt bizar. We kregen allerlei amuses van het huis en dergelijke ook, eerst dus in die lounge en later nog één aan tafel en dan nog vier gangen.

Het dessert was echt fantastisch, een tien centimeter doorsnee "parel" van suiker en mint. Die moest je dan kapot slaan en dan was ie gevuld met vanalles. Zag er zoooo mooi uit.

Toen we klaar waren en op Marelsman-de-taxi stonden te wachten mochten we zelfs nog even in de keuken kijken, wat moeders ook weer helemaal geweldig vond, dus het was echt echt een geslaagde avond, helemaal super!

Voor vandaag niet zo veel lijstje;

- boodschappen doen en boodschappen opruimen is al gedaan

- vanmiddag naar een of ander kraamfeest (wat is dat voor onzin...)

- soep koken (gedaan, zo goed als klaar)

- beetje opruimen misschien
668, the neighbour of the Beast
Helleu!

Leuk Marels, ik ben jaloers! Wij gaan soms ook poepchic eten, maar dat is al weer even geleden vanwege niets lusten tijdens mijn zwangeschap en nu een baby die verzorgd moet worden.

Wij gaan dadelijk naar opa en oma, even kijken hoe het nu met mijn vader gaat en dan kunnen ze Mmetje even zien.

Maar nu doen de mannen nog eerst even een dutje en ik heb de was in de droger zitten.
Ik had het nog nooit gedaan MM, en ik vond het wel een hele belevenis! Niet dat ik dat nu volgende maand weer doe, maar ik vond het wel heeeeeel gaaf om een keer mee te maken.

Veel plezier straks bij opa en oma!

Is het nu van de week beter gegaan als jij naar je werk was? Beginnen Mmetje en jij al een beetje in een soort ritme te komen ofzo?
668, the neighbour of the Beast
Even inbreken.

Goldielocks, heb jij nog steeds het zelfde emailadres?
Ja, van de week ging het best aardig.

Maar het is wel wennen, en een georganiseer
Marels, wat klinkt dat sjiekdefriemel!! leuk en lekker!

Even vanaf mobiel, Its dank je wel! Erg leuk!

Kus voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven