3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zaterdag 13 maart 2010 om 09:22
Goedemorgen!
LeukerT!!! Leuk dat je er weer bent!
En ben jaloers....hier is niemand die moppert dat ie z´n eigen senseo aan moet drukken....heel verstandig naar huis gegaan.
Ben zo brak als wat, té kort geslapen en té veel biertjes....Oudste net de deur uitgewerkt voor de wedstrijd en straks er achteraan met de bus.
Eerst koffie, véél koffie!
LeukerT!!! Leuk dat je er weer bent!
En ben jaloers....hier is niemand die moppert dat ie z´n eigen senseo aan moet drukken....heel verstandig naar huis gegaan.
Ben zo brak als wat, té kort geslapen en té veel biertjes....Oudste net de deur uitgewerkt voor de wedstrijd en straks er achteraan met de bus.
Eerst koffie, véél koffie!
zaterdag 13 maart 2010 om 10:07
hey Luun, ik ga zeker kijken. Want af en toe verveel ik me, en kijk ik alles wat fout is op uitzending gemist. Heerlijk! Hoe is het bij jou? Hier superheet, pffffff. Gelukkig wordt het van de week minder warm, zeggen ze bij weeronline. Ik vind airco in maart eigenlijk not done, maar vandaag maak ik toch een uitzondering!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zaterdag 13 maart 2010 om 10:17
zaterdag 13 maart 2010 om 10:20
zaterdag 13 maart 2010 om 10:24
Roos, meeschrijven op zo'n topic vind ik alleen leuk als je 'live' meekijkt. Lekker samen commentaar leveren enzo. Nu heb ik RTL wel op tv, maar die vriendin niet en zij komt iedere zaterdag eten. Dan kijken we samen al het moois wat Nederlandse tv te bieden heeft. We volgen alles!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok