3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
@choco, ik was ook boos, maar bezig met een lang epistel en dan wilde ik ook nog eerst goedemorgen zeggen in een apart berichtje
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
@boarder, niet alles aan roosje geven, ik moet ook nog ontbijten.
Nu ga ik toch maar weer eens teruglezen in deel 24... Kan me niet zo goed herinneren hoe dat is gegaan toen, weet alleen dat mensen boos waren om een post van hem.

ff lezen
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
No je bent niet de enige!

En vind dat freak en BAM hier buiten staan eigenlijk..
No

Bravo (dat rijmt)
Sorry morning no!
OK, gelezen.

No en Choco, ben het met jullie eens dat excuses op zijn plaats zijn!
Soweej en

nu koffie, een dubbele! En een peuk!
Hoi allemaal trouwens!
je haalt me de woorden uit de mond No, ik was alleen te laf om het open te gooien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:noanne schreef op 13 maart 2010 @ 11:30:

@boarder, niet alles aan roosje geven, ik moet ook nog ontbijten.Helaas het is al op. Maar ik stel voor dat ik morgen gewoon voor iedereen ontbijt klaar zet. Ga ik zo nog even naar de winkel om inkopen te doen :-)
He bloem!

Pofferdomme! Vriend heb vaatwasser aangezet met alle onderdelen van senseo. Gewoon geen koffie dus, die is hastikke gek joh!
daar maak je vriendjes mee Boarder, de croissantjes waren heerlijk
@Roosje, dat had ik door, want je: hier heb ik geen zin in, post maakte dat ik in mijn toetsenbord kroop

Thx meiden, en ja ik vind ook dat Freak en BAM erbuiten staan, maar vind het tegelijkertijd voor hen lullig dat ik iemand die zij wel leuk vinden mijn mening zeg.

Ben wel blij dat er in ieder geval een paar mensen steun betuigen, had ook kunnen zijn dat er achter de schermen van alles uitgesproken was ofzo.
Gewoon de vaatwasser opentrekken en met gevaar voor eigen leven de onderdelen eruit vissen. Deed ik ook toen ik nog een vaatwasser had!
Roos waarom te laf? Voor jezelf opkomen hoor, ben je besodemieterd! *stampvoetsmiley*
quote:boarder schreef op 13 maart 2010 @ 11:38:

[...]

Helaas het is al op. Maar ik stel voor dat ik morgen gewoon voor iedereen ontbijt klaar zet. Ga ik zo nog even naar de winkel om inkopen te doen :-)Mooi, hoe laat staat het klaar?
quote:chocolover schreef op 13 maart 2010 @ 11:39:

He bloem!

Pofferdomme! Vriend heb vaatwasser aangezet met alle onderdelen van senseo. Gewoon geen koffie dus, die is hastikke gek joh!Alle? Dan moet je zelfs een nieuwe gaan halen (dat gedeelte waar de stekker aan zit mag ècht niet in de vaatwasser)
lief van je No

Choco, dat is nog een leerpuntje zeg maar
quote:chocolover schreef op 13 maart 2010 @ 11:39:

Pofferdomme! Vriend heb vaatwasser aangezet met alle onderdelen van senseo. Gewoon geen koffie dus, die is hastikke gek joh! Cancelen die bruiloft .X-D
Neehee No! Die nog net ni!

(omdat IK die gister een lapje heb gegeven, hij denkt ik doe mee )
das nie lief van vriend Choco
quote:noanne schreef op 13 maart 2010 @ 11:28:

Met risico dat ik een emmer modder over me heen krijg.

LeukerT, excuses over je bericht uit deel 24 zijn erg op zijn plaats. Je zou niet meer terugkomen ivm de negativiteit en hebt vervolgens iedereen hier op de ziel gestampt, zomaar binnenwandelen alsof er niets aan de hand is vind ik niet aan de orde. Al vind ik het tegenover Freak en BAM - die jou wel leuk vinden - niet fijn dat ik het schrijf, ik doe het toch. Die uitval was de tweede en de eerste werd op precies een zelfde manier ingeleid. Je kreeg wat tegendruk, of dat nu een grapje was of een niet helemaal handige opmerking, dat maakt niet uit. Vragen naar wat iemand bedoelt schijnt niet tot je vaste repertoire te horen. Je ontploft, stort tonnen stront over iemand uit, roept dat je verdwijnt en als een soort Heintje Davids kom je dan weer een topic binnenwandelen alsof er niets gebeurd is.

Er is wel wat gebeurd, heb net voor de zekerheid je bericht nog s teruggelezen, want t kon zijn dat ik te ongenuanceerd was, maar ja, het staat er. En ja, als ik moet kiezen dan heb ik liever ook lol, maar de realiteit van heel wat mensen is een andere. Er zijn hier een aantal mensen ziek, er maken een aantal mensen rottige dingen mee. Die mensen vertellen daarover en krijg hier ook heus tegengas als ze wegzakken in een half leeg glas. Of als ze dingen doen die niet positief meewerken aan gezond worden of gezond blijven. Dat is een evenwicht wat wij met z'n allen gevonden hebben.

Ik las dat jij en Freak bij Bi langs geweest zijn om excuses over het gebruik van het woord kanker aan te bieden, netjes, maar daarmee heb je de mensen die aan psychoses leiden, de mensen die een eetstoornis hebben, de mensen die keihard werken om gezond te worden door van therapie naar therapie te rennen en alle anderen hier op t topic die in hun eigen leven of in hun directe omgeving met kanker te maken hebben nog niet gehad.

Nogmaals excuus aan allen die vinden dat ik oude koeien uit de sloot haal, ben er goed in die te laten zitten waar ze zitten, maar merk dat mijn nekharen nu even rechtovereind staan.

Kortom, excuses zijn op z'n plaats.

Helemaal mee eens!!!!!!!!!

Ik kon het niet beter omschrijven!!
Goeiemorgen!

Ik ben er wel, maar ook wwer niet. Vandaar maar een zwaai..
@Roosje, was gisteravond ook even hier en heb toen gedacht, hier heb ik geen zin in. Toen jij het schreef dacht ik, ok, hup op t www ermee.

En leren doe je maar in je eigen tijd, hier doe je t gewoon ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven