Afbeeldingen op kleding strijken SPOED

13-03-2010 18:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Voor een vriendin maak ik een kussen waar ik foto's van haar opstrijk, alleen nu wou ik haar naam er ook boven doen maar als ik hem er dan opstrijk komt hij in spiegelbeeld. Heeft iemand een idee hoe je in spiegelbeeld in Word kan schrijven zodat het toch recht op het kussen komt?

Alvast bedankt!

*Ik wil het vanavond al geven, vandaar "SPOED"*
De stof omdraaien????
Google eens op "mirror font"
Heb je een scanner? Zo ja, in spiegelbeeld scannen?
Niet in Word doen maar bij de eigenschappen van je printer voordat je gaat afdrukken. Bij mij staat het onder Orientation -> Finishing -> Mirror Image, maar dit is afhankelijk van je printer
quote:Haley schreef op 13 maart 2010 @ 18:49:

Google eens op "mirror font"Oja, dat klinkt slimmer.
ik heb geen scanner :(
quote:Groen_Druifje schreef op 13 maart 2010 @ 18:49:

ik heb geen scanner :(Allemaal veel te omslachtig gewoon doen wat je altijd doet en via de printer instellingen gespiegeld afdrukken
quote:Tijntje schreef op 13 maart 2010 @ 18:49:

Niet in Word doen maar bij de eigenschappen van je printer voordat je gaat afdrukken. Bij mij staat het onder Orientation -> Finishing -> Mirror Image, maar dit is afhankelijk van je printerGoed idee, op zich.. Het staat alleen niet bij mijn opties
Maar de opties van Haley en Tijntje zijn gelukkig veel handiger!
quote:Groen_Druifje schreef op 13 maart 2010 @ 18:52:

[...]

Goed idee, op zich.. Het staat alleen niet bij mijn opties Geef eens het type nummer van je printer, dan kijk ik even of ik zo snel kan vinden hoe dat met die van jou kan
idd bij mij staat er bij geavanceerde opties de mogelijkheid om beeld te spiegelen. Even alle opties nakijken. Wat voor printer heb je?
Ik snap het probleem niet echt, volgens mij hoef je het niet in spiegelbeeld te doen als je gewoon de stof omdraait!

Maar misschien ben ik te simpel??
Ik bedoel dus de stof die je erop wil strijken hé! Ik neem aan dat je een groot stuk stof hebt, daaruit de letters knipt en die op de anders stof gaat plakken.
Ik heb een HP Photosmart C3100
quote:chatnoir schreef op 13 maart 2010 @ 18:55:

Ik bedoel dus de stof die je erop wil strijken hé! Ik neem aan dat je een groot stuk stof hebt, daaruit de letters knipt en die op de anders stof gaat plakken.Ik denk dat de letters niet geknipt gaan worden, maar dat ze de print erop wil strijken.
quote:chatnoir schreef op 13 maart 2010 @ 18:54:

Ik snap het probleem niet echt, volgens mij hoef je het niet in spiegelbeeld te doen als je gewoon de stof omdraait!

Maar misschien ben ik te simpel??ehm, zo werkt het niet helemaal, je print een afbeelding uit op speciaal papier die je daarna op bijv. een kussensloop kan strijken. Als ik hem dus gewoon uitprint en dan omdraai om het op de kussensloop te strijken is het dus in spiegelbeeld.
Aha ik dacht aan ouderwets knip en plakwerk
Heb je al gegoogled op 'mirror font'? Dan krijg je waarschijnlijk een gespiegeld lettertype.

(Via mijn printer kan ik het spiegelen ook niet vinden trouwens.)
Het moet erbij staan Groen_Druifje. Ik heb ook een HP printer. Bij mij is alles alleen in het engels en weet zo niet direct de nederlandse vertaling, maar ergens moet spiegelen staan onder de eigenschappen van je printer.
Heb je photoshop of een ander programma dan kun je de tekst horizontaal omleggen, krijg je ook spiegelbeeld.
O god, ik google op mirror front zijn de eerste paar sites: striptease in front of the mirror
Kan je dit niet beter in Paint doen?

Tekst typen

ga naar: Afbeelding--> Spiegelen/draaien--> horizontaal spiegelen
Ik heb een iets ander type, maar bij mij kun je bij de voorkeursinstelling op 'geavanceerd' klikken, en dan staat er zoeits als 'beeld spiegelen', die staat nu op uit en als je daar op klikt kun je hem op aan zetten.

Succes!
quote:Groen_Druifje schreef op 13 maart 2010 @ 19:01:

O god, ik google op mirror front zijn de eerste paar sites: striptease in front of the mirror

Mijn vriend zegt dat je ook via word-art kan spiegelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven