3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
O jee, na 12 minuten sta ik hier nog steeds als laatste genoteerd. Ik geloof dat ik niet zo goed in de groep val

Dan ga ik maar weer

Fijne dag iedereen!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
joh
morge
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:stratego schreef op 14 maart 2010 @ 11:10:

O, bah, bier, ooit eens mijn best op gedaan dat spul lekker te gaan vinden, maar het zit er niet in Hey straat dan mag jij altijd op visite komen, de anderen drinken altijd mijn bier op :-)
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Straatje
goeiemorgen roos

en ik laat jullie voorlopig ff met rust, ben weg tot een uur of 3. Formule 1 kijken...mzzl
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
waar racen ze vandaag LLL?
Ik heb eindelijk een dvd in de speler gedaan. Zit nu Into the wild te kijken.

Tot nu toe vind ik het een hele boeiende film
Ik ga weer naar bed, straks lekker roseanne kijken en dan ff slapen
welterusten petra,
Thee, ik weet niet of je nog meeleest, maar jouw postings van vannacht hebben me heel diep geraakt. Ik geloof niet dat ik en anderen hier zo'n aanval verdienen. Jij hebt L irl ontmoet en zal daardoor waarschijnlijk een andere blik op hem hebben. Je zegt zelf dat je zijn posting niet hebt gelezen, je oordeelt over iets waar je niet alle feiten over hebt. Zoals het op mij en anderen hier is overgekomen, heeft hij doelbewust zijn posting gedaan om ierdereen hier te kwetsen en wil nu zonder meer terugkomen? Sorry hoor als mij dat een slecht mens maakt dat ik dat niet trek! En je zegt dat wij ons niet aan onze eigen regels houden, dat heeft hij ook niet gedaan. En hij was degene die zei niet meer terug te willen komen.

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik respecteer dat anderen hem een aardige man vinden, respecteer dan ook dat ik er anders over denk!
is iedereen gaan slapen?
was applausje voor jou Roos en nu ga ik lekker ff liggen
nee hoor roos, ben aan het wachten op o en n
daarna ga ik denk ik ook maar eens actief worden
85
84
84
83
nu ben ik de tel kwijt
en we gaan gewoon door
hallo
waar
is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven