3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zondag 14 maart 2010 om 11:31
zondag 14 maart 2010 om 11:44
Thee, ik weet niet of je nog meeleest, maar jouw postings van vannacht hebben me heel diep geraakt. Ik geloof niet dat ik en anderen hier zo'n aanval verdienen. Jij hebt L irl ontmoet en zal daardoor waarschijnlijk een andere blik op hem hebben. Je zegt zelf dat je zijn posting niet hebt gelezen, je oordeelt over iets waar je niet alle feiten over hebt. Zoals het op mij en anderen hier is overgekomen, heeft hij doelbewust zijn posting gedaan om ierdereen hier te kwetsen en wil nu zonder meer terugkomen? Sorry hoor als mij dat een slecht mens maakt dat ik dat niet trek! En je zegt dat wij ons niet aan onze eigen regels houden, dat heeft hij ook niet gedaan. En hij was degene die zei niet meer terug te willen komen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik respecteer dat anderen hem een aardige man vinden, respecteer dan ook dat ik er anders over denk!
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik respecteer dat anderen hem een aardige man vinden, respecteer dan ook dat ik er anders over denk!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best