E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zondag 14 maart 2010 om 13:06
zondag 14 maart 2010 om 13:18
quote:Zwieber schreef op 14 maart 2010 @ 13:06:
[...]
Inderdaad. Maar dan moet je wel zo slim zijn om straks het wachtwoord te onthouden wat je krijgt.
Dat is nou juist waar ik me zorgen over maak. Ik ben een man remember, en een ezel bovendien.
Straks mag ik niet naar binnen !!
[...]
Inderdaad. Maar dan moet je wel zo slim zijn om straks het wachtwoord te onthouden wat je krijgt.
Dat is nou juist waar ik me zorgen over maak. Ik ben een man remember, en een ezel bovendien.
Straks mag ik niet naar binnen !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 14 maart 2010 om 13:22
quote:Vinyl schreef op 14 maart 2010 @ 13:19:
Vorige keer is het toch ook goedgegaan DS?
Toen ging het ook al bijna mis hoor. Die ballentage commissie is haske streng en ik noemde eerst van de zenuwen een verkeerd wachtwoord.
Het scheelde een haartje of ze hadden me buiten gezwiebt !
* droomt er nog wel eens van ...*
Vorige keer is het toch ook goedgegaan DS?
Toen ging het ook al bijna mis hoor. Die ballentage commissie is haske streng en ik noemde eerst van de zenuwen een verkeerd wachtwoord.
Het scheelde een haartje of ze hadden me buiten gezwiebt !
* droomt er nog wel eens van ...*
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 14 maart 2010 om 13:25
quote:Banba schreef op 14 maart 2010 @ 13:13:
@Misschicken, oeh dat klinkt erg aantrekkelijk!
Hoe laat ben je van plan te gaan?Ik kan weg zodra de haan weer thuis is van de hockeyrit met de kuikens. De site van de hockeybond ligt er uit, dus ik kan even niet kijken hoe laat dat ongeveer is....wordt vervolgd
@Misschicken, oeh dat klinkt erg aantrekkelijk!
Hoe laat ben je van plan te gaan?Ik kan weg zodra de haan weer thuis is van de hockeyrit met de kuikens. De site van de hockeybond ligt er uit, dus ik kan even niet kijken hoe laat dat ongeveer is....wordt vervolgd
zondag 14 maart 2010 om 13:38
zondag 14 maart 2010 om 14:06
zondag 14 maart 2010 om 16:56
Min, Zwieb, als ik weer een wachtwoord krijg als de vorige keer, dan roep ik maar wat hoor.
Ik kreeg een aandoening: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Wilden zij ook nog dat ik het ga spellen...
(en let even op die geweldige fotosjop-actie van mij. He-le-maal zelluf gemaakt!)
(en let even op die geweldige fotosjop-actie van mij. He-le-maal zelluf gemaakt!)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 14 maart 2010 om 17:00
quote:Lys schreef op 14 maart 2010 @ 16:56:
Min, Zwieb, als ik weer een wachtwoord krijg als de vorige keer, dan roep ik maar wat hoor.
)Enne... gaarne enkel 'Oh's' & 'Ah's',('ach ende wee', dat kan ik ook handelen, heur) ik zit niet te wachten op reacties als: Ach, stel oe nie an!
)Enne... gaarne enkel 'Oh's' & 'Ah's',('ach ende wee', dat kan ik ook handelen, heur) ik zit niet te wachten op reacties als: Ach, stel oe nie an!
Known to cause insanity in laboratory mice