**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
De eerste!
Wiehoe, daar gaan we weer.

Ik zeg het tweede plaatje. Die is leuk!

Iemand nog goede voornemens voor het nieuwe topic?
Eerste plaatje bedoel ik.
Nou, daar issie dan, deel 14. Het wordt trouwens wel steeds lastiger om wat aardige plaatjes te vinden, want de meeste leuke zijn al langsgekomen!
Goede voornemens? Als in: nieuwe ideeën voor onderwerpen?

Waar Jooles mee afsloot en wat tussen ons en het hele internet moet blijven, dat klinkt wel spannend.
Ik vind het eerste plaatje ook super
Ik weet niet.

1 of 2.

Dus 3 kan je alvst schrappen

Voornemens; verliefd worden. Tot over mijn oren. En of ie nu in Mexico, Australie, Canada, Spanje, Marokko of waar dan ook dat kan me niet schelen. Ik wil VLINDERS. En een toekomst MET een man. En kindjes.

Liefst allemaal tegelijk
Dat begreep ik pas na twee minuten. Maar wel mooi, die dubbele betekenis.

Dat ik laatst weer in twee broeken paste moet een foutje geweest zijn, want ik pas ontzettend niet in mijn zomerkleding die al strak zat. Of die misschien al heel lang niet meer paste. Dus ik ga nu ophouden met alles eten wat los en vast zit en weer in beweging komen. Dat is mijn voornemen voor dit topic.
Ja? Nr 3 al meteen deleten? Is goed hoor, u zegt, wij draaien

Goede voornemens...niet te veel in de toekomst leven, genieten van het moment (lees: verschillende afspraakjes) en idd, verliefd worden. Maar wel graag wederzijds...
Goed voornemen.

(R. is niet echt actief op zoek naar iets anders, hij heeft 'n stuk of 5 vrienden die op dit moment in dezelfde regio naar dezelfde soort banen zoeken, veel verder dan af en toe 'n dagje werken via een uitzendbureau komen zij niet. Dus hij vindt zichzelf wel comfortabel zitten waar ie nu zit (vast contract). Hij heeft ook minder last van de omgedraaide ritmes dan ik, dat scheelt (voor hem). Gaat ooit wel goedkomen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel relaxt vind om me niet bezig te hoeven houden met 'n werkloze & werkzoekende man en veel minder geld te besteden. Niet dat ik hem niet met alle liefde overal mee wil helpen, maar dat dat nu niet hoeft, samen met geen geldzorgen hebben, is erg fijn.)
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 21:42
Reden: Zo'n serieus stukje tussen de goede voornemens staat er ineens erg raar tussen, doe 't maar iets minder opvallend.
% gewijzigd
Ha, ben nu al goed 2 jaar lid van het forum, dit is de eerste keer (!!!) dat ik een topic open. Maar dat even terzijde.
Ik ook verliefd worden en ook graag wederzijds. Goh wat een eensgezindheid hier.
M'n 'goed voornemen' net ging eigenlijk over Nemo's vlinders', maar ophouden met alles eten wat los en vast zit en in beweging komen, daar sluit ik me bij aan. Ik heb de crosstrainer weer 'n keer afgestoft, moet me er nu nog toe gaan zetten om er iets mee te gaan doen.
Oh en dan eentje met zelfde dagindeling als ik.
Vergeet die vooral niet.
Je gaat een paar dagen weg en ze openen gewoon een nieuw deel! Vind het eerste plaatje het leukst!

Ben net weer thuis, terug van Fille's grote liefde :-)

Was heel heel heel erg leuk, hostel heb ik weinig gezien, maar heb heerlijk geslapen daar en zat in erg leuke wijk. Dus Fille, superbedankt voor de tip!

Ben nu echt bekaf, dus ga maar eens m'n bedje in..

Zal morgen nadenken over goede voornemens en zulk soort dingen. Slaap lekker!
Dit is al het derde deel van dit topic waarin ik meeschrijf! Ben ik dan nu echt helemaal ingeburgerd?

Ik vraag me af of ik aan alle onderdelen van jullie inburgeringstest voldaan heb:

- verliefd worden ver weg Vcheck

- contact houden met hem Vcheck

- crisis en contact verbreken Vcheck

- idioot hoge telefoonrekening Vcheck

- in een opwelling een ticket boeken en teruggaan Vcheck

- me inlezen in de ingewikkelde voorwaarden om meer tijd samen door te brengen Vcheck

Ja hoor. Volgens mij ben ik er bijna.

Goede voornemens:

- Bassist Amsterdam laten zien

- minder panieken op donderdagen (as if)

- meer genieten minder piekeren

Zoiets?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Op het moment dat je uit jezelf over een brazilianwax begon, was je helemaal ingeburgerd. Da's het belangrijkste namelijk.
Ik heb eigenlijk geen nieuwe voornemens, behalve dan als ldr newbie meeschrijven op dit topic. En heel erg verliefd blijven natuurlijk.

(Ook al ben ik bang voor de inburgeringstest, want misschien mag ik wel niet meer komen als ik vertel dat ik al 3 maanden niet naar de kapper ben geweest en het me niet zoveel kan schelen....*rent snel weg, en kijkt om het hoekje op veilige afstand toe*)
Heejhallo, ik doe nu even net alsof ik al láng meepraat met dit topic.

Maak je geen zorgen, het gaat vanzelf komen. Als je straks na maanden zwijmelen en skypen een date hebt staan en aan het aftellen bent, ga je vanzelf een kappersafspraak maken. En lingerie kopen. En nadenken over een brazilian. En je nagels lakken en bodylotion gebruiken.

Wedden?
Long Disatance .. vanaf hoever is dat?

telt 2 1/2 uur rijden ook?
Heel funny
Overigens, wat mij betreft telt het als jij het ver vindt hoor. Vertel maar eens wie of wat jij op 2 1/2 uur rijden aantreft.
Probeer het eerst maar eens goed te schrijven, dan praten we verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven