**LDR deel 14**
zondag 14 maart 2010 om 21:30
zondag 14 maart 2010 om 21:31
Dat begreep ik pas na twee minuten. Maar wel mooi, die dubbele betekenis.
Dat ik laatst weer in twee broeken paste moet een foutje geweest zijn, want ik pas ontzettend niet in mijn zomerkleding die al strak zat. Of die misschien al heel lang niet meer paste. Dus ik ga nu ophouden met alles eten wat los en vast zit en weer in beweging komen. Dat is mijn voornemen voor dit topic.
Dat ik laatst weer in twee broeken paste moet een foutje geweest zijn, want ik pas ontzettend niet in mijn zomerkleding die al strak zat. Of die misschien al heel lang niet meer paste. Dus ik ga nu ophouden met alles eten wat los en vast zit en weer in beweging komen. Dat is mijn voornemen voor dit topic.
zondag 14 maart 2010 om 21:37
Goed voornemen.
(R. is niet echt actief op zoek naar iets anders, hij heeft 'n stuk of 5 vrienden die op dit moment in dezelfde regio naar dezelfde soort banen zoeken, veel verder dan af en toe 'n dagje werken via een uitzendbureau komen zij niet. Dus hij vindt zichzelf wel comfortabel zitten waar ie nu zit (vast contract). Hij heeft ook minder last van de omgedraaide ritmes dan ik, dat scheelt (voor hem). Gaat ooit wel goedkomen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel relaxt vind om me niet bezig te hoeven houden met 'n werkloze & werkzoekende man en veel minder geld te besteden. Niet dat ik hem niet met alle liefde overal mee wil helpen, maar dat dat nu niet hoeft, samen met geen geldzorgen hebben, is erg fijn.)
(R. is niet echt actief op zoek naar iets anders, hij heeft 'n stuk of 5 vrienden die op dit moment in dezelfde regio naar dezelfde soort banen zoeken, veel verder dan af en toe 'n dagje werken via een uitzendbureau komen zij niet. Dus hij vindt zichzelf wel comfortabel zitten waar ie nu zit (vast contract). Hij heeft ook minder last van de omgedraaide ritmes dan ik, dat scheelt (voor hem). Gaat ooit wel goedkomen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel relaxt vind om me niet bezig te hoeven houden met 'n werkloze & werkzoekende man en veel minder geld te besteden. Niet dat ik hem niet met alle liefde overal mee wil helpen, maar dat dat nu niet hoeft, samen met geen geldzorgen hebben, is erg fijn.)
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 21:42
Reden: Zo'n serieus stukje tussen de goede voornemens staat er ineens erg raar tussen, doe 't maar iets minder opvallend.
Reden: Zo'n serieus stukje tussen de goede voornemens staat er ineens erg raar tussen, doe 't maar iets minder opvallend.
% gewijzigd
zondag 14 maart 2010 om 22:03
Je gaat een paar dagen weg en ze openen gewoon een nieuw deel! Vind het eerste plaatje het leukst!
Ben net weer thuis, terug van Fille's grote liefde
Was heel heel heel erg leuk, hostel heb ik weinig gezien, maar heb heerlijk geslapen daar en zat in erg leuke wijk. Dus Fille, superbedankt voor de tip!
Ben nu echt bekaf, dus ga maar eens m'n bedje in..
Zal morgen nadenken over goede voornemens en zulk soort dingen. Slaap lekker!
Ben net weer thuis, terug van Fille's grote liefde
Was heel heel heel erg leuk, hostel heb ik weinig gezien, maar heb heerlijk geslapen daar en zat in erg leuke wijk. Dus Fille, superbedankt voor de tip!
Ben nu echt bekaf, dus ga maar eens m'n bedje in..
Zal morgen nadenken over goede voornemens en zulk soort dingen. Slaap lekker!
zondag 14 maart 2010 om 22:05
Dit is al het derde deel van dit topic waarin ik meeschrijf! Ben ik dan nu echt helemaal ingeburgerd?
Ik vraag me af of ik aan alle onderdelen van jullie inburgeringstest voldaan heb:
- verliefd worden ver weg Vcheck
- contact houden met hem Vcheck
- crisis en contact verbreken Vcheck
- idioot hoge telefoonrekening Vcheck
- in een opwelling een ticket boeken en teruggaan Vcheck
- me inlezen in de ingewikkelde voorwaarden om meer tijd samen door te brengen Vcheck
Ja hoor. Volgens mij ben ik er bijna.
Goede voornemens:
- Bassist Amsterdam laten zien
- minder panieken op donderdagen (as if)
- meer genieten minder piekeren
Zoiets?
Ik vraag me af of ik aan alle onderdelen van jullie inburgeringstest voldaan heb:
- verliefd worden ver weg Vcheck
- contact houden met hem Vcheck
- crisis en contact verbreken Vcheck
- idioot hoge telefoonrekening Vcheck
- in een opwelling een ticket boeken en teruggaan Vcheck
- me inlezen in de ingewikkelde voorwaarden om meer tijd samen door te brengen Vcheck
Ja hoor. Volgens mij ben ik er bijna.
Goede voornemens:
- Bassist Amsterdam laten zien
- minder panieken op donderdagen (as if)
- meer genieten minder piekeren
Zoiets?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 14 maart 2010 om 22:20
Ik heb eigenlijk geen nieuwe voornemens, behalve dan als ldr newbie meeschrijven op dit topic. En heel erg verliefd blijven natuurlijk.
(Ook al ben ik bang voor de inburgeringstest, want misschien mag ik wel niet meer komen als ik vertel dat ik al 3 maanden niet naar de kapper ben geweest en het me niet zoveel kan schelen....*rent snel weg, en kijkt om het hoekje op veilige afstand toe*)
(Ook al ben ik bang voor de inburgeringstest, want misschien mag ik wel niet meer komen als ik vertel dat ik al 3 maanden niet naar de kapper ben geweest en het me niet zoveel kan schelen....*rent snel weg, en kijkt om het hoekje op veilige afstand toe*)
zondag 14 maart 2010 om 22:34
Heejhallo, ik doe nu even net alsof ik al láng meepraat met dit topic.
Maak je geen zorgen, het gaat vanzelf komen. Als je straks na maanden zwijmelen en skypen een date hebt staan en aan het aftellen bent, ga je vanzelf een kappersafspraak maken. En lingerie kopen. En nadenken over een brazilian. En je nagels lakken en bodylotion gebruiken.
Wedden?
Maak je geen zorgen, het gaat vanzelf komen. Als je straks na maanden zwijmelen en skypen een date hebt staan en aan het aftellen bent, ga je vanzelf een kappersafspraak maken. En lingerie kopen. En nadenken over een brazilian. En je nagels lakken en bodylotion gebruiken.
Wedden?
I only get one shot at life - so I shoot to kill