3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 14 maart 2010 om 23:34
zondag 14 maart 2010 om 23:36
zondag 14 maart 2010 om 23:37
Floor, wat je net zei over gedragscodes en Werper op het forum....
Ik zat er over in toen LLL hier kwam meedoen en had steeds de neiging om te zeggen: dit moet je wel of niet zeggen en denk erom want die en die reageert zo en zo...
Heb het losgelaten en dacht je zoekt het maar uit...
En het werkt, en mocht het niet werken...jammer dan, ik ben hem niet en hij mij niet en mocht er ooit een actie komen die niet in goede aarde valt dan is het niet mijn probleem.
Wat probeer ik eigenlijk te zeggen?
Geen idee....
Ik zat er over in toen LLL hier kwam meedoen en had steeds de neiging om te zeggen: dit moet je wel of niet zeggen en denk erom want die en die reageert zo en zo...
Heb het losgelaten en dacht je zoekt het maar uit...
En het werkt, en mocht het niet werken...jammer dan, ik ben hem niet en hij mij niet en mocht er ooit een actie komen die niet in goede aarde valt dan is het niet mijn probleem.
Wat probeer ik eigenlijk te zeggen?
Geen idee....
zondag 14 maart 2010 om 23:40
zondag 14 maart 2010 om 23:41
Nou..... we hebben een hele mooi bank gezien
Zit ook erg lekker zijn er allebei wel weg van eigenlijk.
Maar.......hij is van leer en ook alleen in leer is het mooi
En ben er nog niet aan toe om toe te geven in de discussie stof versus leer (ik was van kamp stof)
*zit nog op tong te bijten*
hmmppfff...moet deze week de discussie op gaan geven vrees ik, en ik haat dat
Zit ook erg lekker zijn er allebei wel weg van eigenlijk.
Maar.......hij is van leer en ook alleen in leer is het mooi
En ben er nog niet aan toe om toe te geven in de discussie stof versus leer (ik was van kamp stof)
*zit nog op tong te bijten*
hmmppfff...moet deze week de discussie op gaan geven vrees ik, en ik haat dat
zondag 14 maart 2010 om 23:44
Leer vind ik wel heel mooi en praktisch met kind en hond, maar zo jammer met kat. Kat krabt weliswaar niet aan de bank, maar ligt graag op de rugleuning en houdt ervan om een lekker plekje te trappelen. Bij voorkeur met nagels uit Zonde van bank volgens mij, en beestje is nog niet echt oud, maar alle moeite om het hem af te leren is me te veel trouwens.
zondag 14 maart 2010 om 23:45
Heb 'even' teruggelezen vanaf dat ik gister ging slapen. En hier net 3 pagina's gelezen.
Kom er nog wel op terug, nu te moe.
Rijst, kook ik meestal meerdere porties (want 1 portie duurt net zo lang als 3), invriezen en volgende x bakje even in de magnetron. Ideaal, met alle rijstsoorten.
Truste iedereen.
Kom er nog wel op terug, nu te moe.
Rijst, kook ik meestal meerdere porties (want 1 portie duurt net zo lang als 3), invriezen en volgende x bakje even in de magnetron. Ideaal, met alle rijstsoorten.
Truste iedereen.
zondag 14 maart 2010 om 23:48