Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alweer een nieuw topic. Heb eerst nog even het oude topic doorgelezen om helemaal bij te zijn.

Yep Marels, ik had jou toegevoegd. Maar bij de uitnodiging ook gezet wie ik was, als het goed is.

Coe, ja, man en ik hebben het erg gezellig gehad afgelopen weekend, zullen we maar zeggen . Jouw weekend was ook geslaagd zag ik.

Vanmorgen gewerkt, maar er is niets uit mijn handen gekomen. De hele ochtend in overleggen gezeten, dus van mijn mailachterstand heb ik nog niets weg kunnen werken.

Met het toestenbord ben ik inmiddels iets minder blij, ik krijg er kramp van in mijn hand. Misschien een dezer dagen eens kijken of ik hem weer kan slijten aan iemand anders en dan weer een ander toetsenbord aanschaffen.

Verder vandaag niets op mijn lijstje staan. Morgen weer het een en ander doen, maar vandaag lekker nietsdoen.

Haha Zoeb! Het was mij ook bijna gebeurd, maar ik zag bij de buzz dat MissM en Buuf een ander hadden toegevoegd en toen heb ik toch de juiste Marels een berichtje gestuurd.
Ik heb zooooo geen zin in werken vandaag!! En het is nog een beetje mn eigen schuld ook.. heb een paar dingen (het schrijven van verslagen) voor me uit geschoven maar nu moet het toch echt wel gaan gebeuren en ik wil niet....

Voel me net als vroeger als dwarse puber met huiswerk en heel erg geen zin
Misschien moet ik maar gewoon een beetje gaan hyven, word ik vast vrolijker van .. (hoewel die verslagen dan natuurlijk nooiiit afkomen..)
Ik mail vanavond terug hoor!Oudste is thuis en die kan lezen.Denk niet dat die wil weten hoe het daar allemaal gaat

En nog een vraagje?Heeft een van jullie toevallig dierentuinzegels van super de b over?

Jee Gold,oudste haar rug?Is ze daar niet een beetje te jong voor?Hopelijk kan je iets beters dan paramolletjes halen.

Zoeb,ik moet ook nog de b aangifte doen.Stel dat het liefst zo lang mogelijk uit Hoe gaat ie met de ingepakte knie?
Ik denk leuk. Beleef de lente is er weer, zal er even een topic over openen. Zijn er al 2 van. Ik ben lekker aan het opletten. Haha
- was ophangen

- kamer opruimen

- koffie drinken met buurvrouw

- kamer grondig soppen (je hebt een doekje over de tafel halen en je hebt poetsen. Vandaag moet er serieus gepoetst)

- administratie op orde brengen (als in, UWV post klaarmaken)

- stofzuigen

- dweilen

- wc schoonmaken

Bijna klaar
668, the neighbour of the Beast
Ze heeft ibuprofen gekregen.

Nou ja, het is beter dan niks.

De gym-juf (tussen dochter en juf klikt het al jaren niet echt goed...) had vanmorgen moeilijk gedaan.

De tr*t dreigt dat dochter geen examen mag doen omdat ze in de min zal komen te staan voor gym als ze niet mee gymt (want ja, dat schijnt mee te tellen... )

Ik denk zomaar dat er morgen een telefoontje of een mail van Goldman richting gym-juf zal gaan.

Ik zal je mail verwachten Coe
Tssssskkk, ibuprofen had je zelf kunnen bedenken toch? En wat een teef zeg, die gymjuf....
Ja echt een teef. Ik heb het zelf ook al eerder met het mens aan de stok gehad.

Oh ik heb zo de schurft aan dat mens...
jeah weer een niet topic

ik was en ben even druk. Hoop zo een beetje uitgestuiterd te zijn

Later meer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Klinkt leuk.. die gymjuf.. .
Zo, met een hoop anti-diarree pillen in m'n mik naar de stad geweest.

Yakult in huis gehaald, hopelijk helpt dat.

M ligt weer in bed en nu heeft poes P aandacht nodig.

De lente laat zich hier nog niet zien, het miezerde en de wind is koud.
Tsss, die gymjuf

machtsmisbruik!
Gezellig was het hier

Zoebie, de helft van maart is al voorbij

Ik moet nog en stel uit tot na het tentamen. Het zou ook zomaar kunnen dat ik de jaaropgaves naar de Open Universiteit stuur (dat moet i.v.m. korting) en geduldig ga afwachten of de Belastingdienst me een aangiftebiljet wenst te sturen.

Of werkt het niet meer zo tegenwoordig?
- was ophangen

- kamer opruimen

- koffie drinken met buurvrouw

- kamer grondig soppen (je hebt een doekje over de tafel halen en je hebt poetsen. Vandaag moet er serieus gepoetst)

- administratie op orde brengen (als in, UWV post klaarmaken)

- stofzuigen

- dweilen

- wc schoonmaken

Ik ben klaaaaaaaaaaaar

Alleen nog even afwassen en een doekje over het tafeltje halen!
Oja!

Mevrouwtje Poes heeft de pancreas-operatie achter de rug en alles schijnt goed te zijn verlopen.

Verder nog geen nieuws, het zal wel wachten zijn op de uitslagen of zo...

MissM, balen.

Werken de pilletjes al?

Hier is het trouwens heerlijk lenteweer geweest.

Ik ben zelfs met de fiets naar de stad geweest!

Nu:

Eten maken!

Goldman komt vroeger thuis omdat we nog wat in de tuin willen doen voor het donker wordt.

Zoef zoef.
Oh en Marels, ik ben onder de indruk van je bezem-lijstje.
En hier is een bom ontploft! Alle DVD's liggen naast de kast, de tijdschriften liggen verspreid door de kamer, alle speelgoed ook. Snotlapjes op tafel en de kleine tafel, de kinderstoel staat middenin de kamer. Een fles met diksap ligt op zijn kant te lekken, de onderzetters liggen geloof ik onder de kleine tafeltjes...... Zal ik het laten liggen voor Happy?

Wat een fijn bericht van mevrouwtje poes!! We duimen!

Its in de war Het niet topic is een deurtje verder, maar het is je vergeven hoor!

Welke kat is totaal ontspoord Marels? Die van je avatar of die leuke kleine?
Die van mijn avatar weet ik niet Buuf, die is al een maand of wat in hogere sferen

Maar die was ook apart ja.

Die leuke kleine heeft een beetje puberneigingen. Vanaf de vensterbank zo hoog en hard mogelijk in de plant proberen te springen enzo. En gewoon principieel niet luisteren enzo.

Ik vraag me wel eens af of er nog garantie op zit, maar ik vrees het ergste

Hij is overigens nu al een stúk groter dan op de foto's op hyves hoor!
De pilletjes werken, ik ben benieuwd hoe lang.

Ik ben wel verschrikkelijk moe, die diarree vreet energie.

Gelukkig gaat het tot nu toe goed met M, tot nu toe geen gekrijs maar een vrolijke baby. Dan loopt de dag toch een stuk makkelijker!
Heb je altijd vel met poes gespeeld, Marels?

Wij altijd wel, met als gevolg dat poes P nog regelmatig verstoppertje met ons wil spelen, of dat we balletjes over moeten gooien. En dat op zijn oude dag
Meissies zo is dit topic ook snel vol. Jeetje wat zijn jullie ijverig. Maar dan niet met de bezem.

Bor heeft lol geloof ik. Door mijn foutje.

Uitslag van het oogzenuwonderzoek. 't Is weer niet gelukt.

Over drie weken terug naar de neuroloog en als de witte vlekken dan niet weg is dan moet ik naar een academisch ziekenhuis. Kan er ook nog wel bij. Maar 't is ondertussen al bijna vier maanden. Ik mag wel proberen te gaan werken.

Al weet hij nog steeds niet wat het nu precies is, dus vraag ik me af hoe hij dan kan zeggen dat werken geen kwaad kan.

'k Ga eten koken.
Ik was hardstikke ijverig met de bezem!

Heb zelfs ook nog even de keuken opgeruimd en de was binnengehaald. Afwas doe ik na het eten maar.

MissM; met zwart loeder hebben we nooit zoveel gespeeld, die was al volwassen toen we haar kregen en was niet zo actief. Was wel een leuke kat hoor, op dr eigen manier, maar apart

Met deze spelen we wel regelmatig, maar dat eist hij zelf ook wel op, zeg maar. Billy is nu een maand of vier, dus die is druk zat

Op zich ook hardstikke gezellig hoor, maar wel doodvermoeiend

Balen dat dat onderzoek weer niet gelukt is Zoeb!! Wat heb je precies? Je ziet witte vlekken? Heb je wel een antwoord gekregen over wat het kán zijn? Anders kan ik het probleem wel eens voorleggen aan mijn vader, die heeft verstand van oogtoestanden
Marels, ik ben op 30 november geopereerd aan mijn knie. Meniscus en kraakbeen weggehaald. Ik heb een ruggenprik gehad en op die ruggenprik heb ik een reactie gekregen. Duizelig, hoofdpijn en witte vlekken in mijn ogen. Ik ben al helemaal door de medische malle molen gehaald, maar ze weten niet wat het is.

Ik had het in beide ogen, maar in mijn linkse oog zijn de vlekken weg. Mijn rechtse oog is nog drama. Ik zie een grote witte vlek en als ik met mijn ogen knipper gaat die vlek naar een andere plek, maar het blijft wel meest links zitten. Ook nog wat kleiner vlekjes, maar die grote is lastig. Ik kan zonder zonnebril niet tegen fel licht. En lang op de pc geeft knallende koppijn. En als ik mijn oog dicht doe zie ik nog steeds die vlekken. Ik heb al 2 x een V.E.R. (Visual Evoked Response) onderzoek gehad maar die zijn beide keren dus mislukt.

Een MRI scan liet niets zien en ook de oogarts zag geen afwijkingen. Bloed is helemaal goed. Ze weten het gewoon niet.

Oogarts denkt dat het een reactie is op de ruggenprik. Kwam erg weinig voor, maar het kwam wel voor. En het kan erg lang duren voor het weg is. Maar ja, wat het dus precies is weten ze niet.
He bah Zoeb,het zit ook niet mee he!

Buuf,woon jij hier?

Gold,je hebt mail terug

MissM,fijn dat Mmetje weer vrolijk is!Krijg je nieuwe energie van

Marels,hard gewerkt

Ik ga er een paar onder de douche vandaan plukken,hebben vanmiddag in de zandbak gespeeld,leuk voor mijn net gepoetste badkamer

Oja, wat een raar mens die juf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven