Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
O jee, gatenkaaszeefvergietgeheugen...

Bam, gefeliciteerd met het Grote Hert!
quote:lilian02 schreef op 25 september 2007 @ 21:41:

Vervolgens zei Dot "Poes! Mauw, poes!" naar een hardroze hardplastic poesgeval-aan-touwtje, legde ik haar op de grond en kroop ze er naartoe, dus dat was ook opgelost.
Effe snel voor het weer ophoudt:

Mijn computer is stervende.

Mocht er nieuws/afspraak zijn en jullie me niet gezien hebben, dan graag sms-service.
Alle reacties Link kopieren
Bam, gefeliciteerd. Geef Groot Hert een dikke kus van me!

Meave, als je wil, zou ik de laatste afspraakoptie graag aanhouden! Maar alleen als het voor jou echt niet lastig is. We bellen nog wel ff morgen of donderdag.

Hier vanavond ook info-avond op school. Eerst groep 2, toen groep 3. Heb houten kont van die kleine kutstoeltjes. Was wel erg leuk en wat hebben wij toch een leuke school uitgekozen!

Lientje is vanmiddag op haar bek gepleurd, niet te zuinig! We fietsten naar school, zij op haar eigen fiets (had ik al verteld dat zij zonder zijwieltjes kan? Zij kan zonder zijwieltjes. Aangezien Loentje het ook pas een paar maanden (echt) kan, vind ik haar megavlot, maar eigenlijk is ze gewoon normaal of traag) Maar ze vloog uit de bocht. Blóéden als een rund, het stroomde echt, zag er vreselijk uit. Dus Loentje doorgestuurd naar school, hij zou haar juf inseinen dat ze later kwam, maar kind was zo overstuur dat ik haar maar heb thuisgehouden (was wel heel erg gezellig, heb haar eigenlijk nooit alleen, nu wel want zusjes sliepen) Uiteindelijk was het alleen maar tand door de lip, maar dan heel erg. Viel dus mee.

Toen ik Loentje uit school haalde en vroeg hoe het ging zei hij: "Ik kon niet werken vandaag, moest steeds aan Lientje denken en dan moest ik bijna huilen" Aaaaagh gut! Vond het zo verschrikkelijk lief! (En ook wel erg zielig dat ik hem zo rucksichtlos naar school heb gestuurd, was natuurlijk ook voor hem indrukwekkend zoveel bloed)

Ga slapen, moet morgen weer werken. Blech.
Ach gossie....wat een superlieve broer!! Lientje nu alleen nog een dikke lip?

Balen trouwens, Pim, dat je ondanks wel leuke werk er niet van kunt genieten vanwege teveel rompslomp thuis daardoor. Maar ik kan het me ook wel voorstellen.... Gatverdarrie.

Same voor Lil; pffff.... wat een gedoe, joh. Moeilijkmoeilijkmoeilijk. Is er op je werkgebied geen baan te vinden die ietsie "lichter" is, en waarbij je minder weg hoeft? M.a.w. dat je de lat voor jezelf iets lager legt? Dat hoeft nl. niet meteen te impliceren dat het dan een baan is die niet bevredigend is!

En Bent ook al schuldgevoelens vanwege afzwemmen enzo. Jeetje; het blijft af en toe toch wel fucking moeilijk om alles in goede banen te leiden w.b. werk, huis, kids, eigen leven enz....

Ook hier af en toe vreemde spagaten. Vanwege veel vrij moeten nemen (crematie, begrafenis) de afgelopen tijd, had ik toegezegd op mijn vrije woensdag te gaan werken. Kids naar oppas en Lieke voor een keer niet naar de PSZ. Zie ik tot mijn grote schrik dat ik hulpmoeder ben, vanmiddag!!!! Godvr... Iedereen gebeld om te vragen te ruilen...komt niemand goed uit. Again Godvr.... Manlief kan ook echt niet thuisblijven (is deze woensdag ook toevallig alleen op de zaak). Nog maar een Godvr....

Nah ja; ik werk vanochtend maar driedubbel zo hard, scheur naar de oppas, scheur naar de PSZ, zal een hele lieve hulpmoeder zijn, scheur weer naar oppas om S. op te halen, scheur weer terug om te koken en te eten enz enz. Zal als de kids in bed liggen zelf ook wel plat gaan, vrees ik..... Pffff...

(Maar goed, ik heb het overgrote geluk dat ik op zich echt vrij kan nemen wanneer ik wil, op een paar weken in het jaar na. En daardoor heb ik nooit stress zoals Lil, Bent, Pim en wie allemaal nog meer...)

Bam nog gefeliciteerd met man, trouwens. Heeft ie nog iets elektries gehad?

Zo.... aan de slag dan maar!
Oh, en Dreamer; helaas heb ik vanmiddag geen tijd om brilmonturen te keuren.... Maar eh, je komt er vast en zeker wel uit! Veel plezier!!
Jij vandaag geen tijd voor rustig brilshoppen, Xop? Gut, hoe komt dat nou ?

Ja, het renvliegleven, de hele Kroeg kan erover meepraten geloof ik... Ik kom zelf langzaam maar zeker wel tot ideeen over hoe het aangepast kan worden, nou nog zoeken naar manieren van uitvoering. Te beginnen met Goed Gesprek hier. Gisteravond alles uitschrijven en aan GG opsturen heeft wel geholpen, geloof ik.

Dot was zo braaf om vanochtend op creche ook even een klein rondje demonstratiekruipen te doen, zelfs leidsters van andere groepen kwamen ervoor aangedraafd. Dat is wel leuk als je zo'n slome bent; áls je dan eindelijk wat doet, staat iedereen meteen erbij te klappen en te doen \\:-)// .

O ja Bambi; wat voor elektries heb je aan je man besteed? Daar ben ik nou wel nieuwsgierig naar!

Och, en Pimpel; wat een dramatisch beeld met bloedend meisje . En arme mee-lijdende Loentje ook... Hoe is het nu? kleine boxer na prize-fight?
Goedenmorgen saaamm

Oei Pimpel, wat een schrik zeg, zoveel bloed Gelukkig dat het wel meeviel. Sneu voor Loentje, dat hij er zo mee gezeten heeft.

Xop, ik bedoelde ook eigenlijk vanmorgen.. maar dan kun jedus sowieso niet?

Ik ga het ook volgende week doen, of die week daarná. Zoveel haast is er niet, als het maar dit jaar is, zodat ik de volgende vergoeding in 2009 heb. Als ik in januari voor een bril ga, duurt de mogelijkheid weer zoveel langer..

zag ik trouwens gisteren op de ouderavond dat de moeder van LD's béste vriendinnetje zo'n beetje de bril heeft, die ik zo leuk vond.. volgens haar leverde dat vast geen problemen op

Geen wonder trouwens dat je NU geen tijd hebt voor bril uitzoeken, ben al moe als ik je gesjees heen en weer lees.

Ik heb nu een hyvescontact met iemand met dezelfde voor én achternaam. dat is voor mij vrij bijzonder, aangezien de combinatie niet zoveel voorkomt. Ik bedoel, het is geen 'De Vries' ofzo, mijn achternaam. Wel grappig.

Ze is 60 jaar en getrouwd met een 'dreamerachternaam'... zou ze nou getrouwd zijn met een neef van m'n vader ofzo? hihi

Zo

verders weinig nieuws

Kjong, sterkte met stervende computer. Ik hoop dat je toch snel weer een nieuwe kunt regelen dan. Hoe anders contact met Kman enzo

Toedels
Later is nu
Dezelfde voor- en achternaam? Wat een enorm maffe ouders heb je dan gehad..... Toch?!

Hahaha, neuh, vanochtend ook geen tijd...
Hoezo? Nooit van Eise Eisinga gehoord? Wolter Wolters (ja, écht) enz?

Is heul normaal hoor

grapjas
Later is nu
En .. wáárom is het nog geen weekend? Hè?

Bentetje heeft me al lekker zitten maken met olijfjes en kaasjes

Toet met koekjes

en nóg geen weekend
Later is nu
Oeh, Bentetje, wat moeilijk. Ik weet nog dat oudste ging afzwemmen voor A. Toen was net Noisette 2 dagen ervoor geboren. Veerman heeft toen een fimpje gemaakt en daar heb ik later echt tranen met tuiten bij zitten huilen.

Bambi, nog gefeliciteerd met het grote hert, ben ook zeer benieuwd wat voor cadeau hij nu heeft gehad.

Dreamer, LE misschien bezig met Somplex?

Wat betreft het weekend, weet nog niet of e.e.a. gaat lukken. Heb wel nog spullen voor deze en gene, dus zou wel handig zijn als ik nog ff m'n neus om de hoek kan steken. Kan iemand me het adres mailen? Bloes?

Noisette is helemaal into K3, dus de volgende tekst wilde ik jullie niet onthouden (hoor 'm maar 2367347634 keer langs komen op een dag).

Je hebt een vriend(oeoeoeoeoeoeoeoe)

Iemand die voor jou door vuur gaat.

Elke dag weer voor je klaar staat.

Voor altijd aan je zij,

Je hebt een vriend.

Iemand die je nooit alleen laat.

Met jou de toekomst tegemoet gaat.

Geloof me maar, je hebt een vriend in mij.

Dan moet ik altijd aan jullie denken.

Knappe Dot! *duim omhoog*
Ik weet 't ik weet 't, Driem, er bestaat ook een Gooitse Gooitsen. Maar allemachtig.... dat DOE je toch niet als ouders??

Aaaargh, Verano. Het is echt wel een lief liedje, maar ik hoor 'm ook 2392873 per dag. Dus ik ben wel een beetje klaar met K3, zeg maar!
Ik vinnut hasske lief dat Verano zo vaak aan ons denkt. En ik wil heeeeeeeeeeeeeel graag dat ze ook komt komend weekend. Kan VlaFlip nog wat betekenen voor jullie Verano?

Oeps, geen tijd voor lange verhalen. Bijlezen kostte te veel tijd. moet Meis al weer van school afhalen. Ik heb werk geruild met Lief (nou ja, niet echt werk, maar de werkdag) dus ben nu op woensdag vrij. Ook wel eens leuk.

Moet ik eigenlijk nog iets doen/meenemen voor komend weekend?

Behalve dat ik ook nog eens moet uitzoeken waar het ook al weer is

En hoe ik daar dan kom.

Hoe laat vertrek jij van huis Dream???
Géén idee Toet.. ligt er een beetje aan hoe laat iedereen hier weggaat, zeg maar. Kan ik je een lift aanbieden, denk je? Lig je een beetje op de route? (heb je dat al uitgezocht? )

Ik denk dat ik thuis nog wel eet, ofzo..

Liedje is idd lief, heb 'm ook tig keer gehoord, en gezien, op dvd... smoeltjes van de L's er zo lief bij mee te doen 'oehoehoehoeeee'

heb net gesport.. góed man, van mij

moet nu snel douchen, want stél dat LE weer eens met vriendje thuiskomt.. Vriendinnetje van LD heeft me nu al een paar keer bloot gezien, dat kan dus wel

Toedels
Later is nu
OHja, ik was nog vergeten te zeggen: IK heb ook een bootje gezien dat 'Verano' heet En ik wist zéker dat deze mevrouw niet ónze Verano was, dat scheelde alweer (zat een kind te weinig in de boot )
Later is nu
Gooitse Gooitsen

híelden die ouders niet van 'm ofzo?

Ik vind Gooitse sowieso al niet zo'n .. eh.. geweldige naam... (ik stoot toch niemand voor het hoofd, hoop ik?) maar.. ja, met Elvis' achternaam heb ik toch ook verschillende namen laten afvallen, wegens dubbeling.. (die met mijn achternaam wel hartstikke mooi geweest zouden zijn, maarja, dát kon toen nog niet)

Zo

douchen dus

laterz!
Later is nu
Ik kan vast wel zorgen dat ik ergens op route sta Dream. Dan sta ik met een Viva in mijn rechterhand zodat je me herkent! En na eten klopt prima met mijn planning so far!

Meis heeft d'r nieuwe tweedehands fiets van fietsenhandel Egbert Egberts zag ik net
Zoon van Douwe?

Leuk, moeten we alleen eerst nog kijken of we de terugweg ook zo kloppend krijgen
Later is nu
Ik moet vrijdag nog werken, leedies. Anders kon ik ook mooi langs de route gaan staan.

Wat leuk die boot! Bedoel je dan echt mijn nick of de irl-naam, want irl zijn wel veel boten van, kijk maar 'es op google. Heb ook nog eens aanvaring gehad met Johanna...

Jammer dat Meis nog niet in groep 3 zit, Toet. Alle kids in "onze" provincie hebben een fietshelm gekregen. Vinnik wel leuke actie.
Boot was nick

Kun je nog wel zwaaien, langs de route?
Later is nu
Als jullie nou na het tankstation voor mijn 'stad' even naar links kijken (industrieterrein H), zie je me misschien staan.
Ik opteer voor een koffie stop!

Oh nee, we komen pas 's avonds langs!
Sta je op het dak te zwaaien, Verano?
Later is nu
Hoe laat rijden jullie langs? Ik ben er gewoon 's avonds, hoor, tot ongeveer 21.00 uur meestal. En we hebben een koffie-automaat.

Als je een oranje vlag ziet, ben ik het Dream.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven