We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ja, Maleficent. Ik ben haar dan wel niet zo vaak tegengekomen ergens anders. Ik heb ook niet echt de tijd om andere topics te lezen als je deze ook maar een beetje bij wil houden Ook voor Male heel veel sterkte. Gewoon n.a.v. je berichtje gisteren hier.

Ik wilde nog even een nieuwe foto (ja alweeeer) komen plaatsen van Blanche. Het is zo'n lekker beest (net zoals de rest van mijn beestjes hoor) maar zij kan zo lekker genieten. Ze ligt nu lekker in het zonnetje

En het ziet er zo lief uit. En ik vind de scheelheid best meevallen

He verdorie meiden wat een narigheid! Zit hier met een lopend neusje en tranende ogen te lezen!

Ik zou wel willen zeggen dat het hopelijk allemaal weer goed komt maar dat kan niet in iedereens geval.

Dus heeeeeeeeeeel veel sterkte en liefs gewenst van mij!

Voor iedereen even een onder de riem;

Ik denk aan jullie, en als ik wat kan doen, mail me dan alsjeblieft. xxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Klets, ik vind dat schele wel lief. Loki heeft dat ook als hij heel erg gespannen naar iets kijkt. Dus laat ik hem soms naar boven naar mn vingers kijken, zie je een oogje bijna in zn ooghoek verdwijnen
Anneke, natuurlijk mag jij ook gewoon mopperen als er dingen tegen zitten. En pijn is gewoon pijn. Bij de een zit het in het lichaam, zoals bij jou en bij de ander zit de pijn in verdriet, maar dat maakt het een niet minder erg dan het andere. Snap je wat ik bedoel. Dus voor jou ook een

Het is hier gewoon een beetje van alles wat bij elkaar. Veel zieke mensen momenteel in de familie, waarvan 1 terminaal en gewoon heel heftig zo snel als dat gaat. Zus in een nare situatie met haar man. Oma laatst overleden en mijn man die zich al een half jaar niet in orde voelt (heeft al veel onderzoeken achter de rug waar niks uit komt) en we zijn nu al 4 maanden bezig in een kliniek voor een tweede kindje, en ik weet wel dat dat niet lang is, maar ik was de laatste keer zo overtuigd dat het 'raak' was dat de klap wat zwaarder binnenkwam toen ik weer ongesteld werd. Ik zit in principe nu al 2.5 jaar op de wachtbank omdat we zoveel erfelijkheidsonderzoeken moesten afwachten voor de ziekte van zoontje, en dan mag je beginnen, dan hoop je dat het heel snel gaat, en dat valt dan een beetje tegen nu. Sowieso is de hele diagnose van mijn zoontje weer in de war geschopt en weet ik niet meer zo goed wat ik ervan moet denken. Maar goed, over een paar weekjes ga ik op vakantie en ik hoop daar weer een beetje bij te komen van alle narigheid. Komt goed, komt goed, komt goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Mittens schreef op 16 maart 2010 @ 12:06:

@Sopsie..goed dat je gebeld hebt! En wat fijn dat het gelukt is om wat vocht toe te dienen. Als dat erin blijft zou je ook wat paté ofzo kunnen aanlengen met water en hem dat toedienen. Dat lukte destijds bij onze kittens (hadden toen niesziekte) wel en hielp ook goed!

Bedankt voor de tip! Dat ga ik zeker proberen aangezien Jovi normaliter echt gééék is op paté en alles van diens soort!

Net heeft hij weer twee keer gebraakt dus alle moeite die ik heb gedaan om die paar druppels water naar binnen te krijgen zijn er weer uit. Eerlijk gezegd vertrouw ik het voor geen meter... Dus mssn dat ik de DA in de loop van de dag wel nog een keer bel..

Verder lees ik dat er veel narigheden aan de hand zijn voor sommigen.. Ik lees niet frequent genoeg mee om overal van op de hoogte te zijn, maar toch wil ik voor iedereen die het nodig heeft een flinke dikke geven! Ook van Jovi!
Maleficent, ik kom je nog even een dubbeldikke geven!
Sopsie, dat klinkt echt niet zo goed, als het niet lukt met die paté snel weer bellen hoor!
nou male, dan heb jij ook een superdikke knuffel verdiend

bij deze
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mylene, wat een lief bericht. En gaat het met jou weer een beetje? En met die vriendin? Hopelijk komen jullie allebei weer een beetje tot rust
Mal, dikke knuffel nogmaals van mij

Sopsie, als je het niet vertrouwt, gewoon naar de da gaan, beter een keer teveel als te weinig. Je kan zelf het beste inschatten of het wel of niet nodig is. Veel braken klinkt niet goed....
Ik vertrouw het ook niet Takinghead..Ik ben het zat, ik heb de DA gebeld en ik ga daar nu naartoe. Ik vertrouw het niet en maak me zoveel zorgen dat ik wel kan janken. De DA gaat er nu naar kijken. Ik kom later natuurlijk even updaten!
Heel veel sterkte Sopsie bij de DA, laat het even weten!
@Missloki; ik maak me ook zoveel zorgen om mijn lieve kleine... Nooit gedacht dat het me zoveel zou doen als er iets met hem was. Hij piept nu niet eens terwijl hij in de reisbox zit ( normaal miauwt ie veel!) het is dus echt niet goed.
Dankje MV, ik kom later even updaten!
quote:Talkinghead schreef op 16 maart 2010 @ 13:32:

Mylene, wat een lief bericht. En gaat het met jou weer een beetje? En met die vriendin? Hopelijk komen jullie allebei weer een beetje tot rust

Ja hier gaat het wel weer. Wat ik kon doen heb ik gedaan de afgelopen dagen. En ja, je zag in Zierikzee dat als iemand gek is in zijn kop dat je niets kan doen ondanks een straatverbod. Daar weet ik alles van. Mijn vriendin is op dit moment "veilig", in hoeverre je veilig kan zijn. Alles kan nog gebeuren, je weet niet hoe een gek gaat reageren. Maar hij moet dingen ondertekenen dat hij bij haar weg blijft. Alleen zijn ze mij in het verhaal vergeten, dus nog even zo bellen met de politie hoe het met mijn veiligheid zit. Nou ik heb zoiets al meegemaakt maar ik wil het nu het van een ander is ook wel kunnen navertellen. Zou toch wel cru zijn dat ik zelf een hel van 8,5 jaar heb overleeft en nu een geheim leven heb, en dan zo nog door iemand waar ik niets mee te maken heb het haasje ben.

Ik heb nu weer leuke dingen waar ik mij op kan richten om te regelen, dus het gaat hier sowieso goed komen. Ik ben lekker in paassfeer.
MV: ik zou dit soort dingen wederom echt voor de hyves houden hoor. Je weet maar nooit.
Mylene, ik quote jouw bericht al bewust niet. Ik hoop voor jou en je vriendin dat het nu echt rustig blijft want er gebeurt inderdaad heel veel narigheid. En ik zat dat te typen toen ik een klap tegen het raam hoorde, zo een verslagje.
Goed, ik hoor dus een klap en dacht eerst dat één van de katten tegen een raam was gesprongen in de jacht op een vlieg. Maar alles zat en lag rustig dus het moest buiten zijn. Zit er een vink totaal versuft op de tegels tussen grijze bak en de muur, op het eerste gezicht zonder verwondingen maar wel helemaal groggy. Dus ik een schepnet uit de schuur gehaald en vink voorzichtig erin gemanoevreerd en m even verderop weer uit het netje laten hupsen. Hij zat rustig om zich heen te kijke en dat leek me een goed moment om toch even een camera te pakken:

Dat was net op tijd want even later sloeg hij zijn vleugels uit en nu zit ie op de schutting verder bij te komen. De katten waren gelukkig binnen en blijven daar ook nog even, want vink is nog wel een iets te makkelijke prooi.
Lief jullie berichtjes. Ik ben erg blij dat ik hier tetter.

Iedereen die het nodig heeft, Male en Leo en jij Sopsie, heel veel sterkte.

Ik ga zo lekker naar huis, bedje in, heerlijk.

Een paar daagjes vrij, vrijdag werk ik weer.

Tot morgen allemaal!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Potverdorie, wat een nare verhalen allemaal. Ik zou zo graag meer doen voor jullie, of in ieder geval de goede woorden vinden om de juiste dingen te zeggen...helaas blijkt dat niet mijn allersterkste kant en kan ik niet meer doen dan jullie laten weten dat ik aan jullie denk en jullie een hele dikke sturen!!!!

@Sopsie...goed dat je gegaan bent en niet bent blijven wachten! Vetrouwen op je gevoel!!! Het komt allemaal weer goed hoor!! En wat je zegt"nooit gedacht dat zo'n beestje zoveel met me zou doen" herken ik zóóó goed!!!
Oh jongens, ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren... ik wil met ieder van jullie meeleven maar ik red het gewoon niet! Ik ben met veel te veel dingen bezig en ik moet echt aan het werk (ik heb een eigen bedrijf als fotograaf). Ik zit de hele dag achter de computer om foto's te bewerken en offertes te maken en zo, maar intussen kijk ik steeds op het forum, zit ik te farmvillen, en weet ik wat nog meer. Ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont gaan geven.

Voor iedereen die het gebruiken kan (en dat zijn er potverdorie veel te veel!) een hele dikke knuffel en heel veel sterkte en liefs!

En oja... Coco is slijm aan het verliezen...
Oh...Etosh...gaat het gebeuren???? Wat spannend....
Nog even gauw dan...

Etosha, spannnnnnnneeenddd! Zet hem op Coco!

Tuurlijk kun je niet constant iedereen en alles in de gaten houden.

Mooi beroep heb jij trouwens, fotograaf, wow. Heb je een site waar we ons kunnen verlekkeren aan jou foto's?

Oh en trouwens misschien wel een hele domme vraag maar wat is Farmvillen?

En nu ga ik echt, toch?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Etosh, je leeft toch mee! Ik plak ook even deze op mijn achterwerk:

Ik zit eigenlijk ook achter de computer om mijn college van donderdag voor te bereiden maar ik kan ook niet zeggen dat ik al zoveel zinnigs heb opgeschreven over hoe in het onderwijs om te gaan met "race and ethnic relations". Terwijl de teksten wel heel interessant zijn.

En nu heb jij weer een goeie reden gegeven om te blijven plakken: zouden die kleintjes de lente ruiken? Hier schijnt een lekker zonnetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven