3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 16 maart 2010 om 14:55
Ik heb de sleutel!!!!!
En het valt allemaal best mee geloof ik.. op wat schilderwerk na en een vloer erin!
Veel zit goed in de verf.. en dat laat ik lekker zo ( is ecru)
Opa gaat helpen .. en morgen ook al hulp van het buurmeisje
Behang zit er strak op dus dat ga ik lekker niet verwijderen maar overheen verven .....
Zo Mini uit school halen en dan gaan we even poetsen....
Maw.. ik ben blij
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 16 maart 2010 om 15:12
Ja, die verharen echt veel. Mijn zus had een Saarloos en die verharen ook enorm per seizoen ,nou ja, zomer en winter. Maar met een speciale borstel/hark werd de ergenis een stuk minder, je kunt 'm kopen bij Intra-tuin geloof ik. Ik zal eventjes voor je googlen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 16 maart 2010 om 15:20
Ziet er eng uit dat ding Strá
Ik heb een speciale kam/schraper voor 'm en dat werkt wel alleen in deze tijd is er niet tegen aan te kammen...
Maar oké, genoeg geklaagd, Hondlief heeft ondertussen al een koekje en een knuffel gehad om goed te maken wat ik hier schreef
En die meneer van de auto heeft nog niet gebeld, had wel drie keer naar de winkel gekund ondertussen
Ik heb een speciale kam/schraper voor 'm en dat werkt wel alleen in deze tijd is er niet tegen aan te kammen...
Maar oké, genoeg geklaagd, Hondlief heeft ondertussen al een koekje en een knuffel gehad om goed te maken wat ik hier schreef
En die meneer van de auto heeft nog niet gebeld, had wel drie keer naar de winkel gekund ondertussen
dinsdag 16 maart 2010 om 15:27
Het ziet er misschien wel eng uit maar is het niet, hoor, en het werkt geweldig met grote harige honden. Ik zou 'm natuurlijk niet voor mijn hond gebruiken want dan heb ik er bij de eerste streek al twee ogen aan zitten, horror,....
*ik geef nu ook maar even heel snel iets lekkers aan mijn hond*
*ik geef nu ook maar even heel snel iets lekkers aan mijn hond*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 16 maart 2010 om 15:29