E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Er is een heel topic over die storing Lyzard. Je bent helaas niet de enige, weinig troost maar die geef ik je wel als ik je ga meeten.
In mijn gebied gelukkig geen storing met Ziggo tv. Internet en telefoon zit niet bij hen dus gelukkig dat probleem ook niet.
quote:Dushi74 schreef op 16 maart 2010 @ 23:06:

Er is een heel topic over die storing Lyzard. Je bent helaas niet de enige, weinig troost maar *knip*.Lys, zal ik je even inwendig troosten?
Nijn, ik weet het van de verhuizing. Maar toch... ik heb héél de avond naar de deur zitten loeren of jij niet stiekem tóch nog even langs kwam. En dat was nog knap moeilijk soms hoor. Lys ging er bijvoorbeeld gewoon met decolleté en al vóór staan. Maar toch, ik héb er omheen geloerd hoor! (Laat Lys het niet horen. )
Q heeft vievke ambities, zit gewoon mijn posting aan te passen
Betrapt.
Nijn, ik zag net dat er ook een nijntje30 is. Wist je dat?
Kan natuurlijk, maar lijkt me toch nogal onduidelijk als er straks ook nog een qwertu2 is en een lys8 en een blijfgewoonbianca20 etc etc. Jullie snappen me wel he?
Ik heb gisterenavond een mail gestuurd om me aan te melden, maar heb nog geen bericht terug gehad. Krijg je ook iets te horen als je niet door de ballotage heen komt ?
O, en Nijn, leuk dat je ook komt!
quote:roque schreef op 17 maart 2010 @ 08:48:

Ik heb gisterenavond een mail gestuurd om me aan te melden, maar heb nog geen bericht terug gehad. Krijg je ook iets te horen als je niet door de ballotage heen komt ?Min heeft internetproblemen, begreep ik van Roos dus het kan iets langer duren.
goh was het hier net zo gezellig gisteravond, geeft mijn internetverbinding de geest. Ook geen tv meer. belachelijk gedoe.

maar goed... we zijn weer in de lucht.

ik begrijp dat iedereen nu naambordjes opdoet met: ik ben niet Teddy. Dan hoef ik zelf geen bordje meer te maken. lijkt me duidelijk wie ik dan ben al ik straks binnen kom
Mailtjes beantwoord en aanmeldingen geaccepteerd!

Heb momenteel inderdaad internetproblemen, en provider heeft aldus flinke Minnyproblemen, maar dat mag de pret niet drukken.

Heb net een remindermail eruit gegooid, want heb van nog lang niet iedereen antwoord terug, en wie niet antwoord kan ook geen code krijgen. Belangrijk dus!
GGGGGGGGGRrrrrrrrrrrrr Minny, ik probeer je via hyves een bericht terug te sturen maar het lukt niet? Bij meer mensen?

Zal het straks nog es proberen.....
Ik denk dat Min het ook wel goed vind als je even mailt voor de bevestiging en hier neerzet dat je gemaild hebt.
Het is gelukt, thnx Zwieber

Ik heb het probleem zelf ook met de hyves en het is gewoon kut.
quote:minny schreef op 17 maart 2010 @ 11:28:

Mailtjes beantwoord en aanmeldingen geaccepteerd!Okay. Ik check vanavond mijn mail en mijn Hyves.
World of Warcraft: Legion
Volgende keer wil ik ook wel mee!!! Lijkt me super gezellig... zaterdag kan ik niet want dan vier ik zelf mijn verjaardag! Veel plezier allemaal!!
@Schuddebuikje:

Wil je nog mee met de trein? We gaan inmiddels met z'n drieën vanaf Arnhem.

Mail me even als je het ziet zitten om mee te reizen:

banbaviva[at]yahoo.com
The time is now
je hebt mail Banba!
Ik geloof dat ik het niet zo goed begrijp, die hyvespagina. Kan dus zomaar zijn dat ik drie keer toestemming heb gevraagd nu
O gezellig schuddebuikje: reis je ook mee vanaf Arnhem?
Ja, waarschijnlijk wel
quote:roque schreef op 17 maart 2010 @ 15:16:

Ik geloof dat ik het niet zo goed begrijp, die hyvespagina. Kan dus zomaar zijn dat ik drie keer toestemming heb gevraagd nu Jaja, jij probeert nu gewoon te verhullen dat je op je knietjes aan het smeken bent om door de ballotagecommissie te komen!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven