3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 17 maart 2010 om 17:34
Ja he!
Wij hebben een boete ontvangen omdat onze trekhaak voor ons nummerbord zou zitten (zijn wij het niet mee eens maar dat is ter zijde)
Nu moeten we naast de 90! euro ook nog een 6 euro administratiekosten betalen. Grrr. Ik vind dat helemaal belachelijk!
En ik heb medicijnen besteld bij de apotheek en ik moet perse de originele versie hebben ivm. klachten van de goedkopere variant. Werd ik eerder deze dag gebeld dat ik de originele niet krijg bij deze apotheek. Maar ze zijn nog niet van me af hoor.
Wij hebben een boete ontvangen omdat onze trekhaak voor ons nummerbord zou zitten (zijn wij het niet mee eens maar dat is ter zijde)
Nu moeten we naast de 90! euro ook nog een 6 euro administratiekosten betalen. Grrr. Ik vind dat helemaal belachelijk!
En ik heb medicijnen besteld bij de apotheek en ik moet perse de originele versie hebben ivm. klachten van de goedkopere variant. Werd ik eerder deze dag gebeld dat ik de originele niet krijg bij deze apotheek. Maar ze zijn nog niet van me af hoor.
woensdag 17 maart 2010 om 17:57
Freak, Appel, Bankje en ieder ander die ik nog niet begroet heb.
Bank, ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is. Ben je bij de tandarts geweest? En lullig hoor, van die trekhaak. Administatiekosten, tsssss!
Dat is inderdaad balen IBI, de farmaceutische industrie en de zorgverzekeraars hebben zoveel te vertellen en het draait allemaal om geld, niet om de mensen die de medicijnen daadwerkelijk nodig hebben.
Freak, hard gewerkt dus? Heb je nu een fijn voldaan gevoel of is er nog zoveel te doen dat dat gevoel nog wel een poosje op zich laat wachten?
Ik ga weer verder met koken, tot straks.
Bank, ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is. Ben je bij de tandarts geweest? En lullig hoor, van die trekhaak. Administatiekosten, tsssss!
Dat is inderdaad balen IBI, de farmaceutische industrie en de zorgverzekeraars hebben zoveel te vertellen en het draait allemaal om geld, niet om de mensen die de medicijnen daadwerkelijk nodig hebben.
Freak, hard gewerkt dus? Heb je nu een fijn voldaan gevoel of is er nog zoveel te doen dat dat gevoel nog wel een poosje op zich laat wachten?
Ik ga weer verder met koken, tot straks.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 17 maart 2010 om 18:00