Afvallen met...
woensdag 17 maart 2010 om 17:31
woensdag 17 maart 2010 om 19:20
Geen idee eigenlijk, maar ik vond het wel een tot de verbeelding sprekende titel
Oh, maakte vandaag nog iets mee trouwens
Gesprek vanmiddag tussen Erwtje en 9-jarig meisje:
Meisje: Erwt, er zit een baby in jouw buik he?
Erwt: ja, daarom is mijn buik zo dik (dat 't kind niet denkt dat ik altijd zo'n plofbuik heb!)
Meisje: Die baby moet er ook uit he?
Erwt: euhm... ja.... (*vraagt zich op dat moment af waar dit gesprek heen gaat*)
Meisje: Doet dat pijn?
Erwt: euhm... wel een beetje denk ik.
Meisje: Neehoor, dat doet Heel Veel Pijn! Dat heb ik op tv gezien!
Erwt: oh... Euhm... , ja, best een beetje pijn denk ik.
Meisje: Ja, Heel Veel Pijn! Die mevrouw op tv schreeuwde heel hard.
Erwt:
Oh, maakte vandaag nog iets mee trouwens
Gesprek vanmiddag tussen Erwtje en 9-jarig meisje:
Meisje: Erwt, er zit een baby in jouw buik he?
Erwt: ja, daarom is mijn buik zo dik (dat 't kind niet denkt dat ik altijd zo'n plofbuik heb!)
Meisje: Die baby moet er ook uit he?
Erwt: euhm... ja.... (*vraagt zich op dat moment af waar dit gesprek heen gaat*)
Meisje: Doet dat pijn?
Erwt: euhm... wel een beetje denk ik.
Meisje: Neehoor, dat doet Heel Veel Pijn! Dat heb ik op tv gezien!
Erwt: oh... Euhm... , ja, best een beetje pijn denk ik.
Meisje: Ja, Heel Veel Pijn! Die mevrouw op tv schreeuwde heel hard.
Erwt:
Peas on earth!
woensdag 17 maart 2010 om 19:33
Hé Plous, jij weer hier? (dacht dat je forummoe was?)
Over moe gesproken... pfft... had maandag een baal/jank vond en had daar gisteren zo'n knallende koppijn van dat ik na het eten naar bed ben gegaan. Van de koppijn kon ik weer niet slapen en zo... was het cirkeltje rond
Vanavond lekker vroeg mijn mandje in!
Aaaah, arme Erwt, wat een eerlijk kind! Ik zie jouw gezicht dan ook helemaal voor me zoals die smiley die je er bij zet
Over moe gesproken... pfft... had maandag een baal/jank vond en had daar gisteren zo'n knallende koppijn van dat ik na het eten naar bed ben gegaan. Van de koppijn kon ik weer niet slapen en zo... was het cirkeltje rond
Vanavond lekker vroeg mijn mandje in!
Aaaah, arme Erwt, wat een eerlijk kind! Ik zie jouw gezicht dan ook helemaal voor me zoals die smiley die je er bij zet
woensdag 17 maart 2010 om 19:37
woensdag 17 maart 2010 om 19:42
quote:Drift schreef op 17 maart 2010 @ 19:38:
En je bent niet op het idee gekomen tegen dat meisje te zeggen dat je het liever niet over de aanstaande bevalling hebt?
Da's echt een briljant idee
Ik deed nog een soort halfslachtige poging, want ik zei: 'ik weet het niet, want ik heb nog geen kindje', maar dat vond ze niet genoeg . Toen was ik een beetje van slag en kon ik niet helder nadenken
En je bent niet op het idee gekomen tegen dat meisje te zeggen dat je het liever niet over de aanstaande bevalling hebt?
Da's echt een briljant idee
Ik deed nog een soort halfslachtige poging, want ik zei: 'ik weet het niet, want ik heb nog geen kindje', maar dat vond ze niet genoeg . Toen was ik een beetje van slag en kon ik niet helder nadenken
Peas on earth!