Notities.
woensdag 17 maart 2010 om 17:34
Nou was ik van laatst bij mijn vriendin in het nieuwe huis. Toen moest ik wat hebben maar de vrouw des huizes was niet aanwezig. Dus moest ik het van haar zelf maar opzoeken. Nou wat enige laden en kastjes hebben los getrokken viel me oog op een boekje wat me wel aansprak, de aandacht trok. Soort notitie boek was het. Even gekeken of er niks in stond geschreven, wat niet geval was. Maar nou bladerde ik hem door en zat die grappige dingen en plaatjes is te bekijken en te lezen tot dat ik op de achterste pagina kwam.
Hier stond een hele lijst namen vermeld met de Mannen waarmee ze een avondje had door gebracht, en wat ze ermee gedaan had genoteerd. Allemaal netjes genummerd van 1 t/m zoveel. En een envelop. Nou ik toch bezig was had ik die ook maar los getrokken. En zitten daar 2 foto's 1 van een gozert die in zijn blote kont en de rest staat. (ja t hoort eigenlijk niet, ik weet het).
Nou vroeg ik me af of dat normaal was/is? Ik neem aan dat je toch niet iedereen voor de fun waar je wat mee gehad en gedaan hebt gaat zitten opschrijven met noem ik het maar naakt foto's? Als voorbij is flikker je die dingen toch gewoon weg?
Heb het nog maar niet aan haar zelf gevraagd. Zal dan wel het commentaar krijgen of ik haar spullen zit door te neuzen of te controleren op dat soort ongein. Graag jullie reactie.
Groetjes
Hier stond een hele lijst namen vermeld met de Mannen waarmee ze een avondje had door gebracht, en wat ze ermee gedaan had genoteerd. Allemaal netjes genummerd van 1 t/m zoveel. En een envelop. Nou ik toch bezig was had ik die ook maar los getrokken. En zitten daar 2 foto's 1 van een gozert die in zijn blote kont en de rest staat. (ja t hoort eigenlijk niet, ik weet het).
Nou vroeg ik me af of dat normaal was/is? Ik neem aan dat je toch niet iedereen voor de fun waar je wat mee gehad en gedaan hebt gaat zitten opschrijven met noem ik het maar naakt foto's? Als voorbij is flikker je die dingen toch gewoon weg?
Heb het nog maar niet aan haar zelf gevraagd. Zal dan wel het commentaar krijgen of ik haar spullen zit door te neuzen of te controleren op dat soort ongein. Graag jullie reactie.
Groetjes
woensdag 17 maart 2010 om 18:20
Ik weet nog toen ik 18 was en mn eerste "echte" officiele vriendje had.
toen vond ik naast zijn bed een lijstje met daarop de 34 meisjes met wie hij al gezoend had (ik was nr 34....keurig onderaan het lijstje ingevuld)
Toen plofte ik bijna uit elkaar van woede/jaloerzie hoe je het maar wilt noemen.
Oh en de namen uit dat lijstje met een sterretje had hij meer mee gedaan dan alleen zoenen..
Dusssss,zowel mannen als vrouwen maken lijstjes (soms)
toen vond ik naast zijn bed een lijstje met daarop de 34 meisjes met wie hij al gezoend had (ik was nr 34....keurig onderaan het lijstje ingevuld)
Toen plofte ik bijna uit elkaar van woede/jaloerzie hoe je het maar wilt noemen.
Oh en de namen uit dat lijstje met een sterretje had hij meer mee gedaan dan alleen zoenen..
Dusssss,zowel mannen als vrouwen maken lijstjes (soms)
woensdag 17 maart 2010 om 18:22
quote:biebelie schreef op 17 maart 2010 @ 18:15:
[...]
Heb jij alleen maar een notitieboekje?
Sneu mens
Ik heb een boekenkast vol met mappen en categorieën.
inclusief foto's en filmpjes.
Inkijken op eigen risico
Wow Bieb, ik ben onder de indruk hoor....
Zat toevallig van de week nog te denken, zal ik er een Excel Sheetje van maken?
Paar youtube filmpjes...maar dan wel met een wachtwoord....
(wat heb jij trouwens een rare kleur..ben je ziek?)
[...]
Sneu mens
Inkijken op eigen risico
Wow Bieb, ik ben onder de indruk hoor....
Zat toevallig van de week nog te denken, zal ik er een Excel Sheetje van maken?
(wat heb jij trouwens een rare kleur..ben je ziek?)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 17 maart 2010 om 18:24
quote:Summerdance schreef op 17 maart 2010 @ 18:22:
[...]
Dat wachtwoord vind ik dan weer jammer
quote:(wat heb jij trouwens een rare kleur..ben je ziek?)
het is geel van PASEN!!! en ik heb eieren als achtergrond!
*trouwens al de 4e die mijn paasgedachte niet snapt...waar ligt da nou toch aan?*
[...]
quote:(wat heb jij trouwens een rare kleur..ben je ziek?)
*trouwens al de 4e die mijn paasgedachte niet snapt...waar ligt da nou toch aan?*
woensdag 17 maart 2010 om 18:30
quote:biebelie schreef op 17 maart 2010 @ 18:24:
[...]
Ja zeg wat dacht jij dan....dat mijn piemel registratie voor iedereen te zien zou zijn?
Dan loopt straks iedereen achter mijn scharrels aan en dat moeten we niet hebben toch?
Ohhhhh.......het is de Paas variant van de blauwe...
Gut ja....ik zal mijn leesbril eens opzetten
*zet brilletje op*
Nee hoor Bieb, ik vind je er nog steeds ziekkies uit zien...
[...]
Ja zeg wat dacht jij dan....dat mijn piemel registratie voor iedereen te zien zou zijn?
Dan loopt straks iedereen achter mijn scharrels aan en dat moeten we niet hebben toch?
Ohhhhh.......het is de Paas variant van de blauwe...
Gut ja....ik zal mijn leesbril eens opzetten
*zet brilletje op*
Nee hoor Bieb, ik vind je er nog steeds ziekkies uit zien...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 17 maart 2010 om 18:43
quote:delphicat schreef op 17 maart 2010 @ 18:30:
Ik ken iemand die al haar "ervaringen" heeft verwerkt in een PowerPoint-presentatie. Geen grapje. Heb er met plezier naar zitten kijken
Wow, wat een goed plan! (gaat er vanavond nog voor zitten)
gebruiken jullie icoontjes voor de dingen die je met iemand hebt gedaan? Of schrijven jullie alles helemaal uit?
Ik ken iemand die al haar "ervaringen" heeft verwerkt in een PowerPoint-presentatie. Geen grapje. Heb er met plezier naar zitten kijken
Wow, wat een goed plan! (gaat er vanavond nog voor zitten)
gebruiken jullie icoontjes voor de dingen die je met iemand hebt gedaan? Of schrijven jullie alles helemaal uit?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 17 maart 2010 om 18:52
Tja het was niet de bedeoling om daar in te kijken. En het was ook niet een echt notitie boekje. Het lag in de lade met lees bladen en het was een soort van rode oortjes hand strip boekje. Dus ik moest lachen en was die strips beetje door gaan bladeren. Hoe moet ik dan weten als het tussen het lees voer ligt dat er achterin privé informatie staat geschreven?? En de vrouw des huizes is me vriendin ja. En die had ik idd gebeld dat ik wat zocht. En kreeg als antwoord dat ze alles had opgeruimd en veranderd en ik overal maar moest zoeken.
woensdag 17 maart 2010 om 18:56
quote:wuiles schreef op 17 maart 2010 @ 18:46:
Heeft zij jou soms een onvoldoende gegeven dat je hier zo'n probleem van maakt?Nee daar gaat het helemaal niet om. Alleen toen ze in het begin van onze tijd is naar mijn verleden vroeg qua dat soort dingen werd ze jaloers. En kreeg ze uiteraard dezelfde vraag terug van mij. Alleen kreeg ik hele andere antwoorden te horen dan wat ik zo in 1 oog opslag las op in die strip boek.
Heeft zij jou soms een onvoldoende gegeven dat je hier zo'n probleem van maakt?Nee daar gaat het helemaal niet om. Alleen toen ze in het begin van onze tijd is naar mijn verleden vroeg qua dat soort dingen werd ze jaloers. En kreeg ze uiteraard dezelfde vraag terug van mij. Alleen kreeg ik hele andere antwoorden te horen dan wat ik zo in 1 oog opslag las op in die strip boek.
woensdag 17 maart 2010 om 19:12
quote:biebelie schreef op 17 maart 2010 @ 18:15:
[...]
Sneu mens
Inkijken op eigen risico
Wat ouderwets!
Ik houd het bij in een database, met grafieken, tabellen, foto's én filmpjes.
Beveiligd met een wachtwoord natuurlijk, want ik wil niet dat mensen gaan snuffelen. Want nee, dat vind ik niet normaal.
[...]
Sneu mens
Inkijken op eigen risico
Wat ouderwets!
Ik houd het bij in een database, met grafieken, tabellen, foto's én filmpjes.
Beveiligd met een wachtwoord natuurlijk, want ik wil niet dat mensen gaan snuffelen. Want nee, dat vind ik niet normaal.
woensdag 17 maart 2010 om 20:01
quote:qwertu schreef op 17 maart 2010 @ 19:56:
Wat zijn jullie allemaal georganiseerd zeg!
Ik heb het op losse briefjes geschreven, maar ja, helft kwijtgeraakt, andere helft te verfomfaaid om te lezen...
Eigenlijk heb ik voor mijn huwelijk zo goed als geen seks gehad. Kan ik prima volhouden, er valt toch niets te bewijzen.
Haha!
Maar wie zegt dat jouw man al die losse briefjes niet gevonden heeft en nu niet een archief van jou aan het aanleggen is?
Wat zijn jullie allemaal georganiseerd zeg!
Ik heb het op losse briefjes geschreven, maar ja, helft kwijtgeraakt, andere helft te verfomfaaid om te lezen...
Eigenlijk heb ik voor mijn huwelijk zo goed als geen seks gehad. Kan ik prima volhouden, er valt toch niets te bewijzen.
Haha!
Maar wie zegt dat jouw man al die losse briefjes niet gevonden heeft en nu niet een archief van jou aan het aanleggen is?