3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ben ook wel duf, ben niet echt fit. Hang maar een beetje apatisch half naar een laptop en half naar een tv te turen.
Zo, alle overgebleven hapjes in de kliko, tafel vol kadootjes, het kadootje wat ik net wél had willen houden loopt net de deur uit en nu even uitpuffen van de drukke maar gezellige dag.
Pffffff....... eindelijk tuus.
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad BAM.
Was echt een fijne dag ja, zit nu wel weer in m'n uppie hier te forummen dat was nou net weer niet de bedoeling maar sjah...je kan niet alles hebben wat je voor je verjaardag wilt he?
Geen nightshift?
Ik ben er nog Peet, maar eigenlijk moet ik heel erg naar bed.
Ik heb een lastige afdeling/project op het moment en dan kom ik lastig op bed.
Das minder Floor maar volgens mij is mijn internet op de hobbel en leidt nu een eigen leven, ik scroll me gek maar zie ff niks meer. Ik ga maar naar bed, wou ff iets delen maar kan wel wachten tot morgen ook. Slaap lekker en gun je je rust meissie
Ohw.... je kunt best delen hoor Peet. Geen punt. Ik slaap toch nog niet.
dit is niks dus............moet steeds met het scrollballkje rechts iets doen en kan niet meer gewoon posten............dussssssssssssssssssss..............slaap lekker allemaal
ow je bent er nog
Floor............
Slaap lekker Peet!
Ik drink m'n koffie op en dan ga ik ook.
Sweg
Jeej..... ik weet niet hoeveel duizend actieve posters en ik ben de enige die nog wakker is! Best een prestatie.

Dan doe ik even niks meer Peet. Dan heb ik mijn 'bijdrage' geleverd. Als zij daar consequent niks mee doet/wilt, dan maakt zij waarschijnlijk bepaalde keuzes waar ik (op dat moment) niet in pas. Hoe lastig dat ook is.
ook weg
en daar lig ik nu wakker van
Petra, het leven wordt (zinloos) ingewikkeld door hyves, mail, msn, sms, twitter, schoolbank, facebook enz.

Ik heb een tijdje geleden besloten ermee op te houden en dat geeft zoveel rust. Ik gebruik mijn mail puur zakelijk, iemand die prive wat te melden heeft die belt me maar. Ik reageer zelden op sms.
quote:Petra65 schreef op 18 maart 2010 @ 02:54:

en daar lig ik nu wakker van

Hoe lastig het ook is Peet. Niet wakker van liggen. De wereld, de huidige media en alle mogelijkheden, maakt alles heel erg ingewikkeld.

Dus.... Jij bent niet moeilijk, het systeem waarin we leven is moeilijk.
En dat is een waar woord! Truste Floor, slaap lekker. en neem niet te veel hooi op je vork he, want je werkt volgens mij veel te hard!
Ik kwam 3 jaar geleden terug van vakantie en toen had de vrouw die ik toch al zo'n 15 jaar als één van mijn beste vriendinnen beschouwde, een persoon waarbij ik dacht (hoopte) toch wel een potje te kunnen breken mij van d'r hyves verwijderd.

Er is nooit meer contact geweest. Tot op de dag van vandaag is er geen dag geweest dat ik daar niet aan gedacht heb of geen last van heb gehad.

Ernstig toch?

Kut Hyves en aanverwanten!

Vroeger schreef je een brief, riep je een keer goffer, je ging een gesprek aan, stapte op je brommer en het was klaar/goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven