Hangt het in de lucht ofzo?

18-03-2010 11:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overal om me heen hoor ik dat relaties verbroken worden. De grootste reden is, dat de expartner verliefd is geworden op een ander, of dat de expartner het niet meer weet en het gevoel over is.

De meeste mensen die ik spreek uit mijn omgeving zijn tussen nu en 2 maanden geleden. En allemaal snappen ze niet wat er verkeerd is gegaan, aangezien ze de maanden ervoor nog perfect gelukkig waren..

Hangt dit in de lucht ofzo? Doet het voorjaar dit?

Of zal het met de leeftijd te maken hebben (tussen de 24 en 30 jaar)? Want het begint me wel echt op te vallen, dat de stelletjes in mn omgeving opeens met bosjes vallen!

En als ik hier op het forum lees, zijn er nog wel meer mensen die gedumpt worden... ik vind het apart..
Nee hoor, gewoon het leven an sich.
Mij valt het ook op. Maar misschien omdat ik zelf weer single ben sinds kort. Daarvoor werden relaties vast ook verbroken, maar was ik er niet zo mee bezig.
Ik herken het. Mij valt het ook op. Misschien komt het omdat we ook in zo'n situatie zitten. Je let er dan meer op.
[quote]Myrthe84 schreef op 18 maart 2010 @ 11:47:

Overal om me heen hoor ik dat relaties verbroken worden. De grootste reden is, dat de expartner verliefd is geworden op een ander, of dat de expartner het niet meer weet en het gevoel over is.

De meeste mensen die ik spreek uit mijn omgeving zijn tussen nu en 2 maanden geleden. En allemaal snappen ze niet wat er verkeerd is gegaan, aangezien ze de maanden ervoor nog perfect gelukkig waren..

Het leek waarschijnlijk dat ze perfect gelukkig waren
De wintermaanden zijn voorbij, we hebben elkaar weer minder hard nodig...
Net als dat vrouwen die zwanger zijn/willen worden/bang zijn zwanger te zijn overal zwangere vrouwen zien. Je let er gewoon meer op.
het valt je op omdat je er zelf nu ook zo in staat. Het rode volvo effect...

Bovendien zullen mensen je eerder aanspreken met hun ervaring omdat ze weten dat jij er evaring mee hebt en hun wellicht wat beter kunt begrijpen.
Gelukkig heb ik er geen ervaring mee. In april vieren we ons 2 jaar samenzijn :-D.
Bij mij geen mensen die uit elkaar gaan (die fase hadden we een jaar of twee geleden) maar wel kuddes prille zwangeren. t Is echt de leeftijd
Mocht het je geruststellen: wij houden stand hoor!

Nee, maar zonder dollen: dat is het leven. En sja, het kan best zijn dat iedereen het inderdaad tegelijkertijd beu is. Ik zou daar verder geen conclusies over het weer of over het seizoen over willen trekken hoor. Het zijn immers losstaande gebeurtenissen.

In mijn omgeving trouwens geen recente relatiebreuken... nog een bewijs dat het niet iets is wat in de lucht zit.
Hmm, klinkt mij alleen maar goed in de oren. Dat houdt in dat de smoesjes van alle 'goede' mannen zijn al bezet, voorlopig even niet meer opgaat.

Waar zijn al die single mannen dan??? Want iedereen die ik hier in de buurt zie is dan wel weer bezet. Volgensmij woon ik in het verkeerde deel van Nederland!
Zou wel apart zijn als het in de lucht zou hangen. Ik zie het weerbericht al voor me: 'Er is een koudefront op komst...'
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ik maak al een aantal jaar mee, dat veel stelletjes

in het voorjaar uit elkaar gaan. Ik denk dat

het ook iets met het voorjaar te maken heeft; en

Wellicht de bovengenoemde leeftijd
Ik ken er nog wel een paar in het noorden. Het is even reizen, maar dan heb je ook wat
quote:AlettaJacobs schreef op 18 maart 2010 @ 12:27:

Ik ken er nog wel een paar in het noorden. Het is even reizen, maar dan heb je ook wat Is het bij jullie vandaag ook zonnig en 17 graden, want dan stap ik nu nog in de auto!
Ik herken het niet. Niet in mijn omgeving althans en zij vallen wel in jouw leeftijdscategorie.
Ik herken het nu niet maar vaak gaat het wel bij bosjes lijkt wel!
O, is het nu overgeslagen naar de dertigers?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Volgens infonu.nl worden relaties voornamelijk op maandagen verbroken en in de periode tussen kerst en valentijnsdag.

Geen idee of het waar is. Maar het doet er ook niet toe natuurlijk.
quote:Nici007 schreef op 18 maart 2010 @ 12:29:

[...]

Is het bij jullie vandaag ook zonnig en 17 graden, want dan stap ik nu nog in de auto!In het noorden is het net zulk mooi weer, dus hop, die kant op! (Of je gaat er een keertje stappen in het weekend. G. heeft goede jachtgronden )
G. ff denken.. Als in de provincie?

Maar dan moet ik elke week zover rijden naar men lover

Ik vond elke week 2 x van Brabant naar Den haag al veel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven