Hoe moet ik dit doen?? (sexverleden van mijn vriend)

18-03-2010 13:03 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik zou heel voorzichtig zijn, want dit lijkt me meer een player, dan iemand die serieus is. Sowieso laten tensten (hij dan) en niet onbeschermde seks hebben. Als hij nu -na zo'n korte tijd- al zo liegt, wat is er dan zo geweldig aan hem???

Ik zou zo'n man niet moeten...ook al was hij verder dan zo "geweldig"...Hij kan dus blijkbaar niet een relatie houden....Dit lijkt me een typisch geval notoire vreemdganger
Je vriend heeft nou eenmaal een losbandig leven gehad. Hij heeft het verzwegen voor jou zoals je zelf ook al zegt omdat hij je anders kwijt zou raken, dat zegt toch al iets over hoe leuk hij je vindt? Ik vindt dat je er echt een TE groot punt van maakt. Je vriend hield gewoon van seks nou leuk. Dat is verleden en niet het heden.
Je krijgt 'een afgelikte boterham'..?

Je hebt zoveel kritiek op hem en vindt nogal wat zaken onoverkomelijk, dat ik niet begrijp waarom je met hem verder wilt.
Als dat het verleden is, wat is dan het probleem ?

Of denk je dat hij nu nog steeds met iemand is ?

Ik ben 46, een viertal jaren een relatie met een geweldige vriendin, maar zowel zijzelf als ik hebben voordien reeds andere partners gehad, dat komt nu eenmaal met de leeftijd.

Je zegt zelf dat je dertiger bent, dan is het toch wel moeilijk om iemand te vinden die nog maagd is, niet ?
Het is bij jou blijkbaar een heet hangijzer hoeveel met wie en wanneer hij iets gehad heeft voordat hij met jou wat had. Daar zal je vriend ook niet bepaald ontspannen van worden/zijn.

Waarom is het voor jou zo relevant hoeveel bedpartners hij voor jou heeft gehad? Verwacht je een maagd als je verkering krijgt met iemand?
Ik zie gewoon een kerel in wat je schrijft.

Het zou mij weinig boeien, ookal is het een afgelikte boterham, hij is nu toch met jou en hij is toch monogaam bezig met jou?

Wat hij voor jou heeft gedaan is verleden en daar moet je je bijneerleggen.

Mijn man was ook een echte slet (of player wat je het ook wil noemen) voor mij, echt heel erg, maar nu niet meer en ik vertrouw hem daar ook in.
Ik heb ook veel bedpartners gehad en nog nooit heeft een man mij benaderd/behandeld als een afgelikte boterham, apart.
Heb je wel respect eigenlijk voor je vriend?
Wat een aparte reden om sex af te slaan terwijl je zin hebt; zodat je toekomstige partner niet verdrietig, boos, teleurgesteld of wat dan ook wordt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mmmm ik herken lang niet alles maar wel een paar dingen uit je verhaal. Precies de dingen die mij nu ook onzeker maken over mijn jongste vlam met zijn enorme lange rij exen.

Overigens denk ik dat je niet in termen van 'vies' of 'afgelikt' moet denken of praten. Ik heb ook wel eens sex gehad met 2 verschillende mannen binnen 1 week en voelde me daar totaal niet vies over.
Hij meet wel met 2 maten....hij wil geen afgelikte boterham, is er zelf wel 1!

Alleen dat idee al staat me tegen...
.
ben na 1/3e afgehaakt van je verhaal, te lang. Maar van wat ik lees is hij toch niet tijdens zijn relatie met jou met iemand naar bed geweest? Wat maakt het uit hoeveel tijd er tussen jou en een ander heeft gezeten? Er hoeft toch niet een bepaalde periode tussen de een en de ander te zitten? Hij was vrij, lekker belangrijk.

Gewoon een man, en zolang hij jou trouw is zou ik me niet druk maken om andere vrouwen uit het verleden.
Ik heb ook behoorlijk wat partners gehad in bed en Panman maar 1 voor mij.

Hij vind het totaal niet boeiend wat ik gedaan heb voor onze relatie.

Dit is nu en gisteren is water onder de brug.
Maar jij kijkt dus in zijn telefoon, staat er op dat hij langdurige vriendschappen verbreekt , vertrouwt hem niet en geeft hem daar ook de schuld van?

Gelukkig ben je geen afgelikte boterham; dat is namelijk véél erger......
Ik snap dat het voor jou niet leuk is om hier achter te komen. Ik vind wel dat je vriend geen verantwoording hoeft af te leggen voor alles wat ie gedaan heeft toen hij vrijgezel was.

Jouw verontwaardigde reactie op het feit dat hij 'met 3 meiden in 6 weken tijd sex heeft gehad' terwijl hij toen geen relatie had, geeft aan dat jullie hier heel anders in staan.

Als hij hier eerlijk is, is hij je waarschijnlijk kwijt terwijl hij toen in mijn ogen niet fout is geweest.

Ik snap dat je er van baalt dat hij er nu niet eerlijk over is maar als ik jou reactie zo lees zou ik het, als ik hem was, ook niet allemaal vertellen.

Ga niet graven in het verleden van je vriend, sommige dingen zijn niet belangrijk om te weten. Het gaat om nu.
.
Dat je vriend op sommige momenten verschillende versies vertelt is niet zo netjes, maar voor de rest snap ik hem wel denk ik.

Jij rekent hem af op dingen die hij heeft gedaan vóór hij met jou was. En wees eens eerlijk, hoe belangrijk is dat nou eigenlijk? Het gaat toch om hoe hij met jou omgaat nu jullie samen iets hebben? En als iedere keer als hij ook maar een klein beetje loslaat over z'n verleden bij jou de vlam in de pan slaat snap ik heel goed dat hij er dus niks meer over wil vertellen. Hij kan het niet meer veranderen, het speelde vóór hij iets met jou kreeg, wat moet hij er aan doen dan? Open en eerlijk over zijn en dan iedere keer weer hetzelfde wantrouwen het hoofd moeten bieden? Zou ik ook geen zin in hebben.

Ik heb, voor ik mijn man leerde kennen, ook een losbandige periode gehad. En mijn man had daar ook moeite mee. Wat ik op zich wel snap, maar ik kan er niks meer aan veranderen, ik ben hem niet ontrouw geweest, ik was "slechts" losbandiger gewéést als hij graag had gezien. Tja, take it or leave it, andere smaken zijn er niet. Heb ik man ook duidelijk gemaakt: JIJ hebt er problemen mee, en die ga ik niet voeden. Je màg weten wat ik allemaal uitgespookt heb, maar niet als je er een drama van gaat maken iedere keer. Want ik kan het namelijk niet meer veranderen, ik kan de tijd niet terugdraaien en ik ga ook niet doen alsof ik spijt heb van iets waar ik helemaal geen spijt van hèb. Zó ben ik geweest, dàt heb ik gedaan, en dat is nu over en klaar.
Iets anders
Als hij alles zegt is het niet goed, maar als hij niets zegt, dan is het ook niet goed. Hij kan gewoon geen goed doen, omdat jij en hij blijkbaar anders denken over seks. Het is het verleden, hij is nu met jou. Hij laat zo veel mogelijk merken dat het hem blijkbaar serieus is waar het jou aangaat. Om je dan druk te gaan maken over alles wat in het verleden met anderen is gebeurd, lijkt me verspilling van energie.
Ik vind ook dat je er een te groot punt van maakt. Ook ik heb een redelijk losbandig sexleven in vergelijking met anderen, maar ik doe dat omdat ik dat leuk vind. Ik ga er niet mee stoppen, omdat (zoals jij zegt) mijn toekomstig man daar weleens wat van zou kunnen denken. Dan heeft hij pech, ik leef nu.

Zoals je nu in de relatie staat, is die gedoemd te mislukken. Je rekent hem af op zijn verleden en het feit dat hij geen rekening met je hield toen hij je nog niet kende.

Een maagd zul je op jouw leeftijd niet meer aantreffen en zo wel, dan heeft die persoon wel weer andere manken. Zo werkt het leven gewoon.

Mijjn advies: maak je niet druk om zijn verleden en geniet van wat je nu hebt.
.
Ik heb ook een losbandig sexleven ( en ik ben nog getrouwd ook, moet niet gekker worden, he? ) maar mocht een - Godverhoede het - man daar ooit over vallen dan ga ik me daar geen één seconde lullig over voelen , me voor verontschuldigen , of het " mooier " maken dan het is; graag of niet. Dat is wie ik ben. Vindt iemand dat niets? Prima, maar dat is dan iemand die niet bij mij past.
Halverwege afgehaakt wegens lengte, maarre, als ik jouw kerel was zou ik heel hard wegrennen. Jouw gedrag vind ik stukken enger dan het zijne.

En mocht je het je afvragen; Ik heb net als Qwerthu ook een periode van hoeren en sloeren gekend, heerlijk! Maakt dat ik weet wat er te koop is in de wereld en er dus geen seconde spijt van heb dat ik nu al weer 7 jaar trouw ben aan 1 man.
"Onenightstands afgeslagen (terwijl ik wél zin had) om mijn aantallen laag te houden. Puur omdat ik niet bij iemand aan wil kloppen met: hé ik vind je leuk, wil mijn leven met je delen, maar ik heb 40 mannen over me heen gehad, deal with it."

Heel apart dit, om je aantallen laag te houden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven