Microdermabrasie/ fruitzuurbehandeling
woensdag 10 maart 2010 om 19:35
Beste lezers,
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben 37 jaar en zou graag iets willen doen aan mijn rimpels rond mijn mond, bovenlip en ogen.
Wie heeft er ervaring met microdermabrassie en/of fruitzuur behandelingen.
Ik ben bij de schoonheidssalon geweest en ze adviseerde mij deze behandelingen af te wisselen. prima!
Wat mij erg tegen viel is dat ik 6 !!! produkten moet gebruiken, althans dat is haar advies voor optimaal resultaat, die produkten samen kosten al meer dan 200 euro.
Is dit nodig? het zijn producten van philoderm.
Wie heeft er advies voor me.
Alvast bedankt.
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben 37 jaar en zou graag iets willen doen aan mijn rimpels rond mijn mond, bovenlip en ogen.
Wie heeft er ervaring met microdermabrassie en/of fruitzuur behandelingen.
Ik ben bij de schoonheidssalon geweest en ze adviseerde mij deze behandelingen af te wisselen. prima!
Wat mij erg tegen viel is dat ik 6 !!! produkten moet gebruiken, althans dat is haar advies voor optimaal resultaat, die produkten samen kosten al meer dan 200 euro.
Is dit nodig? het zijn producten van philoderm.
Wie heeft er advies voor me.
Alvast bedankt.
maandag 15 maart 2010 om 23:24
donderdag 18 maart 2010 om 21:58
shoppen.. heb je weleens vaker aha of andere produkten met glucolzuur gebruikt? Ik zou iig beginnen met het 1x per dag op te brengen. Event. eerst 1x in de 2 dagen. Je gezicht zal eerst gaan prikken, maar dat neemt af. Daarna kan je het opbouwen tot (dacht ik) 2x per dag. Het is al een tijd geleden dat ik dat gebruikt hebt. Misschien kan die site waar je het gevonden hebt je advies geven.