(niche) parfums, parfumfreaks..(pas op: verslavingsgevaar!)
zondag 24 januari 2010 om 20:19
bij deze: lekker uitgebreid doorleuteren over niche parfums, moeilijk te vinden parfums, geurnoten, ruiken tot je er bij neervalt, samen parfumshoppen etcetera!!
Welke geur draag jij vandaag?
Als je meer over een bepaalde geur wil weten:
www.fragrantica.com
www.osmoz.com
www.perfumeintelligence.co.uk
hier kun je kijken voor (niche) parfums en proefjes:
www.ausliebezumduft.de
www.luckyscent.com
www.suendhaft.com
www.celeste-parfums.nl
www.skins.nl
www.thedifferentscent.de
http://shop.lessenteurs.com
www.exclusievegeuren.nl
www.1572.eu
Als je meer van "indy perfumers" houdt:
www.sonomascentstudio.com
www.dshperfumes.com
www.tauerperfumes.com
www.veroprofumo.com
www.profumo.it
www.aftelier.com
www.soivohle.com
ook leuk voor alles "handmade": www.etsy.com
Internationale forums vol parfumgekken (oftewel parfumista's, fraghags, fumeheads etc.)
www.makeupalley.com
www.perfumeoflife.org
www.basenotes.net
www.beautyboard.de
www.beautyjunkies.de
En voor wie er ook nog meer over wil lezen:
een pagina vol met links naar blogs
http://thedrydown.com
Nederlandstalig:
http://geurengoeroe.web-log.nl/
http://hetparfum.blogspot.com/
Je zou er bijna parfum moe van worden
Welke geur draag jij vandaag?
Als je meer over een bepaalde geur wil weten:
www.fragrantica.com
www.osmoz.com
www.perfumeintelligence.co.uk
hier kun je kijken voor (niche) parfums en proefjes:
www.ausliebezumduft.de
www.luckyscent.com
www.suendhaft.com
www.celeste-parfums.nl
www.skins.nl
www.thedifferentscent.de
http://shop.lessenteurs.com
www.exclusievegeuren.nl
www.1572.eu
Als je meer van "indy perfumers" houdt:
www.sonomascentstudio.com
www.dshperfumes.com
www.tauerperfumes.com
www.veroprofumo.com
www.profumo.it
www.aftelier.com
www.soivohle.com
ook leuk voor alles "handmade": www.etsy.com
Internationale forums vol parfumgekken (oftewel parfumista's, fraghags, fumeheads etc.)
www.makeupalley.com
www.perfumeoflife.org
www.basenotes.net
www.beautyboard.de
www.beautyjunkies.de
En voor wie er ook nog meer over wil lezen:
een pagina vol met links naar blogs
http://thedrydown.com
Nederlandstalig:
http://geurengoeroe.web-log.nl/
http://hetparfum.blogspot.com/
Je zou er bijna parfum moe van worden
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
dinsdag 16 maart 2010 om 22:02
Inderdaad zijn die histoires duur. Althans even 130 euro in ene neerleggen is best een aderlating. Maarrr, daar krijg je dus wel 120ml aan geweldige geur voor terug!
Ambre 114 heb ik wel eens getest en die staat hoog boven aan de verlanglijst. Net als de 1804 trouwens en de Noir Patchouly.
ik wist niet dat Sabon een Amber vanille geur heeft? Wel een Amber olie, heel zacht en wat zoetig. Misschien een idee om mee te beginnen?
Blue Amber van Montale is ook lekker, ook niet goedkoop. De Ambre van Remeniscence is bij de meeste Douglas vestigingen te koop, 50 ml voor 45 euro ofzoiets. Is ook een lekkere amber geur (vind ik dan he) Ambra van Etro is 90 euro voor 100 ml, dus in verhouding even duur/goedkoop
Ambre 114 heb ik wel eens getest en die staat hoog boven aan de verlanglijst. Net als de 1804 trouwens en de Noir Patchouly.
ik wist niet dat Sabon een Amber vanille geur heeft? Wel een Amber olie, heel zacht en wat zoetig. Misschien een idee om mee te beginnen?
Blue Amber van Montale is ook lekker, ook niet goedkoop. De Ambre van Remeniscence is bij de meeste Douglas vestigingen te koop, 50 ml voor 45 euro ofzoiets. Is ook een lekkere amber geur (vind ik dan he) Ambra van Etro is 90 euro voor 100 ml, dus in verhouding even duur/goedkoop
anoniem_87657 wijzigde dit bericht op 16-03-2010 22:03
Reden: typo!
Reden: typo!
% gewijzigd
woensdag 17 maart 2010 om 07:01
Smelly, de amber geur van HdP is verfijnd.
Ik heb een amber geur van Prada, maar die is hard en "nasty"als je het vergelijkt met deze geur van HdP.
Weet jij waar de jaartallen van HdP voor staan?
De Savongeuren zijn eendimensionaal. Je merkt dat de HdP geur dieper en warmer is op een zachte manier.
Smelly, zoals jij schrijft vind ik de geur niet duur en trek je me bijna over de streep.
SL Ambergeur is voor mij te overweldigend.
Jullie zijn echte parfumliefhebsters om ook 's avonds nog een geur op te spuiten voor het slapen gaan. Geef je je neus nooit rust?
Als je de HdP amber hebt geroken zijn de andere ambergeuren maar matige alternatieven, vind ik.
Ik heb een amber geur van Prada, maar die is hard en "nasty"als je het vergelijkt met deze geur van HdP.
Weet jij waar de jaartallen van HdP voor staan?
De Savongeuren zijn eendimensionaal. Je merkt dat de HdP geur dieper en warmer is op een zachte manier.
Smelly, zoals jij schrijft vind ik de geur niet duur en trek je me bijna over de streep.
SL Ambergeur is voor mij te overweldigend.
Jullie zijn echte parfumliefhebsters om ook 's avonds nog een geur op te spuiten voor het slapen gaan. Geef je je neus nooit rust?
Als je de HdP amber hebt geroken zijn de andere ambergeuren maar matige alternatieven, vind ik.
woensdag 17 maart 2010 om 08:30
Morgen allen.
Titana, de jaartallen verwijzen naar de geboortejaren van de persoon waar de geur aan opgedragen is bijv 1876 verwijst naar Mata Hari en 1740 naar Marquis de Sade en elke geur met jaartal verwijst naar een persoon en daar is de geur op geinspireerd. Op het karakter van die persoon. Op de site is dat leuk om te lezen.
http://www.histoiresdeparfums.com/10-63 ... CCUEIL.php
Ik ben zelf gek op elke geur uit deze lijn en de Amber is erg favoriet. Hij ruikt bijna magisch en brengt me altijd in vervoering hoe dramatisch het ook zal klinken.
Mijn neus rust??? Liever niet hoor en ja s avonds mezelf na het douchen hullen in een geur en dan bijna met de geur nog vochtig op mijn huid in bed zodat het bed geurt hmmm en dan wakker worden met af en toe een vleugje. Nee neus mag geen rust, ik moet er niet aan denken. Net een jachthond, snuffel hele dag door.
Vandaag in Parure , vond ik zo mooi en die roos erin is mooi gedaan.
Titana, de jaartallen verwijzen naar de geboortejaren van de persoon waar de geur aan opgedragen is bijv 1876 verwijst naar Mata Hari en 1740 naar Marquis de Sade en elke geur met jaartal verwijst naar een persoon en daar is de geur op geinspireerd. Op het karakter van die persoon. Op de site is dat leuk om te lezen.
http://www.histoiresdeparfums.com/10-63 ... CCUEIL.php
Ik ben zelf gek op elke geur uit deze lijn en de Amber is erg favoriet. Hij ruikt bijna magisch en brengt me altijd in vervoering hoe dramatisch het ook zal klinken.
Mijn neus rust??? Liever niet hoor en ja s avonds mezelf na het douchen hullen in een geur en dan bijna met de geur nog vochtig op mijn huid in bed zodat het bed geurt hmmm en dan wakker worden met af en toe een vleugje. Nee neus mag geen rust, ik moet er niet aan denken. Net een jachthond, snuffel hele dag door.
Vandaag in Parure , vond ik zo mooi en die roos erin is mooi gedaan.
woensdag 17 maart 2010 om 08:43
quote:titana schreef op 17 maart 2010 @ 07:01:
.Ik vind eigenlijk niet dat je een bodyoil van Sabon kunt vergelijken met een geur van HdP. Net zomin als mijn Ford Ka met de Ford Mondeo van mijn man. Die is veel groter, luxer, en veelzijdiger. Enige overeenkomst is dat ze allebei zwart zijn
.Ik vind eigenlijk niet dat je een bodyoil van Sabon kunt vergelijken met een geur van HdP. Net zomin als mijn Ford Ka met de Ford Mondeo van mijn man. Die is veel groter, luxer, en veelzijdiger. Enige overeenkomst is dat ze allebei zwart zijn
woensdag 17 maart 2010 om 11:06
Goedemorgen
Net pas een geur opgedaan, de 5e in de Guerlainweek: Bois d'Armenie...hmmmm, dat doet een mens goed na een tandartsbezoek...
Deze geur en Spiritueuse Double Vanille zijn bijna op bij mij...dus ik doe maar iets zuiniger...
Net pas een geur opgedaan, de 5e in de Guerlainweek: Bois d'Armenie...hmmmm, dat doet een mens goed na een tandartsbezoek...
Deze geur en Spiritueuse Double Vanille zijn bijna op bij mij...dus ik doe maar iets zuiniger...
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
woensdag 17 maart 2010 om 11:16
titana het is duidelijk dat je voor deze specifieke geur bent gevallen, ik zou zeggen DOEN, mocht je m na X ml toch zat zijn kun je een HdP vast zonder al teveel verlies doorverkopen, of decantjes, maar ik denk dat je m zal koesteren want als een geur eenmaal in je hoofd zit... Zie m er dan nog maar ns uit te krijgen!
Ow en Serge Lutens flessen zijn knap vormgegeven, het lijkt n hoop als je die hoge flessen van de voorkant ziet, maar dr zit maar 50 ml in, dan is HdP per ml voorderliger!
gisteravond had ik voor ik in slaap viel ineens n idee, zou ik L'Autre niet zelf n beetje kunnen 'namaken', wat zou je krijgen als je Arabie met MKK combineert?
Of Aziyade met Al Oudh!
Of Kouros of M7 met Rochas Femme ofzo, er moet toch iets te verzinnen zijn.
Ik kan voor vandaag weer ns niet kiezen, gek genoeg heb ik wel zin in iets frissers, krokusjes duiken her en der op in de tuin, oei krijg zowaar zin in iets met wat bloemetjes haha!
*nog 1 maand tot Ballade Verte*
Ow en Serge Lutens flessen zijn knap vormgegeven, het lijkt n hoop als je die hoge flessen van de voorkant ziet, maar dr zit maar 50 ml in, dan is HdP per ml voorderliger!
gisteravond had ik voor ik in slaap viel ineens n idee, zou ik L'Autre niet zelf n beetje kunnen 'namaken', wat zou je krijgen als je Arabie met MKK combineert?
Of Aziyade met Al Oudh!
Of Kouros of M7 met Rochas Femme ofzo, er moet toch iets te verzinnen zijn.
Ik kan voor vandaag weer ns niet kiezen, gek genoeg heb ik wel zin in iets frissers, krokusjes duiken her en der op in de tuin, oei krijg zowaar zin in iets met wat bloemetjes haha!
*nog 1 maand tot Ballade Verte*
woensdag 17 maart 2010 om 11:24
kent iemand het boek 'Essence and Alchemy' v Mandy Aftelier?
Als ik lees over zoveel druppels dit en zoveel druppels dat krijg ik meteen zin om zelf aan het brouwen te slaan, bijv. 'basisrecept' amber = 30 druppels labdanum + 120 druppels benzoin + 6 druppels vanille.
Zoeter wordt het met tonkaboon, peru balsam, meer vanille.
Droger wordt het met kruidnagel, kaneel, tolu balsam, salie, jeneverbes
Mysterieuzer met sandelhout, patchouli, olibanum
dan krijg ik acute brouw-jeuk!
(bron is n website maar kweet niet meer welke, had dit stukje opgeschreven in mn parfumnotitieboek)
Als ik lees over zoveel druppels dit en zoveel druppels dat krijg ik meteen zin om zelf aan het brouwen te slaan, bijv. 'basisrecept' amber = 30 druppels labdanum + 120 druppels benzoin + 6 druppels vanille.
Zoeter wordt het met tonkaboon, peru balsam, meer vanille.
Droger wordt het met kruidnagel, kaneel, tolu balsam, salie, jeneverbes
Mysterieuzer met sandelhout, patchouli, olibanum
dan krijg ik acute brouw-jeuk!
(bron is n website maar kweet niet meer welke, had dit stukje opgeschreven in mn parfumnotitieboek)
woensdag 17 maart 2010 om 13:28
Vervelend zeg, nu moet ik morgen even naar skins. Mijn vader belde me net dat mijn moeder haar luchtje van SL ergens op vakantieadres had laten staan. Die geur had ze van mij voor verjaardag gehad en vond ze heerlijk. tja en morgen ben ik in de buurt kan dan gelijk voor collega haar vanille geur meenemen en een proefje van byredo iets met Gypsi (oid). Zelf ben ik op een bezuinigingsdieet en daar krijg ik toch de kriebels van. Vandaag in geur vanl'artisan die vlinder die dwarrelt.
Iedereen veel plezier vandaag en geniet van het voorjaar!!
Iedereen veel plezier vandaag en geniet van het voorjaar!!
woensdag 17 maart 2010 om 15:01
Tijger: dat boek heb ik sinds kort! (moet er nog in beginnen)
Ik kreeg een tip van een MUA vriendin over l'Autre: op www.senteursdailleurs.com hebben ze 'm nog, moet je op de prijslijst klikken. 50 en 100ml resp. 70 en 90 Euro
Ik kreeg een tip van een MUA vriendin over l'Autre: op www.senteursdailleurs.com hebben ze 'm nog, moet je op de prijslijst klikken. 50 en 100ml resp. 70 en 90 Euro
woensdag 17 maart 2010 om 18:11
ja skiffy wat n pech heb jij 
Aah!! en nog wat van die kreten!!
Kep er meteen 1 v 100 ml besteld, hoei eerst zien dan geloven... Nu is het wachten geblazen....
Ik wilde er meteen 2 maar ik durfde het niet!
Marnie thanx!! En ook thanx a/d MUA vriendin!
Ben met waxtarts aan het rommelen geweest, een halfje Coastal Lights met n halfje Fresh Herbs. Dat was geen goed idee, het ruikt n beetje vreemd...
Maar ja het is weer ns wat anders dan Nag Champa wierook en ik vind t toch n beetje zonde om het proefflesje Ninfeo Mio op te maken aan gordijnenparfumering.
Tof marnie dat je dat boek hebt, ben benieuwd wat je van het boek vindt en of het je inspireert tot DIY- geurexperimenten
Aah!! en nog wat van die kreten!!
Kep er meteen 1 v 100 ml besteld, hoei eerst zien dan geloven... Nu is het wachten geblazen....
Ik wilde er meteen 2 maar ik durfde het niet!
Marnie thanx!! En ook thanx a/d MUA vriendin!
Ben met waxtarts aan het rommelen geweest, een halfje Coastal Lights met n halfje Fresh Herbs. Dat was geen goed idee, het ruikt n beetje vreemd...
Maar ja het is weer ns wat anders dan Nag Champa wierook en ik vind t toch n beetje zonde om het proefflesje Ninfeo Mio op te maken aan gordijnenparfumering.
Tof marnie dat je dat boek hebt, ben benieuwd wat je van het boek vindt en of het je inspireert tot DIY- geurexperimenten
woensdag 17 maart 2010 om 18:12
Tijgermeisje, je hebt helemaal gelijk. Ik ben gevallen voor de geur. Ga deze nog eens ruiken en dan beslissen. Misschien valt ie een tweede keer tegen?
Smelly, je eigen neus vergelijken met die van een jachthond....... vandaar de naam Smelly!
En DutchSuzanne, die vergelijking met die auto's klopt helemaal.
Bedankt voor link en uitleg, Smelly. Je bent ook een echte "speurneus".
Smelly, je eigen neus vergelijken met die van een jachthond....... vandaar de naam Smelly!
En DutchSuzanne, die vergelijking met die auto's klopt helemaal.
Bedankt voor link en uitleg, Smelly. Je bent ook een echte "speurneus".
woensdag 17 maart 2010 om 19:41
Tijger: het boek lijkt me erg interessant, maar mijn ervaring is dat je met zelf experimenteren niet zo'n interessante geuren krijgt...er komt toch meer bij kijken dan je denkt..daarom zijn die e-tailer geuren vaak wel leuk om te proberen, maar meestal stellen ze niet zo heel veel voor.
Over de l'Autre: ik ben benieuwd, als ze 'm niet meer zouden hebben zouden ze 'm toch niet meer in de lijst zetten zou je zeggen...ze zijn daar volgens mij vrij nauwkeurig in..ze zullen je vandaag of morgen wel mailen
Over de l'Autre: ik ben benieuwd, als ze 'm niet meer zouden hebben zouden ze 'm toch niet meer in de lijst zetten zou je zeggen...ze zijn daar volgens mij vrij nauwkeurig in..ze zullen je vandaag of morgen wel mailen
woensdag 17 maart 2010 om 20:15
woensdag 17 maart 2010 om 21:12
Inkie ik heb me scheel gelachen net om dat filmpje en ik zag gelijk rechts in beeld nog veel meer filmpjes van mensen die hun parfumcollectie laten zien of bespreken of beide, zooo hilarisch, vooral die jonge meisjes met de bekende fris fruitige veilige toegankelijke geurtjes brrrr maar geweldig om te bekijken. Ik moet er niet aan denken om zelf zo in beeld te zitten zeg.
Titana, ik maak graag grappen over mezelf hoor maar ben wel blij met mijn neus, niet the looks maar wel wattie voor me doet.
Ik vind het jammer dat ik zoveel werk en kom altijd tijd tekoort voor het betere speurwerk daardoor maar ja.....tis nu eenmaal zo en dan groot gezin ernaast.
Tijger ik hoop dat je de L Autre te pakken gaat krijgen hoor.
Haha brauwjeuk, geweldig!
Titana, ik maak graag grappen over mezelf hoor maar ben wel blij met mijn neus, niet the looks maar wel wattie voor me doet.
Ik vind het jammer dat ik zoveel werk en kom altijd tijd tekoort voor het betere speurwerk daardoor maar ja.....tis nu eenmaal zo en dan groot gezin ernaast.
Tijger ik hoop dat je de L Autre te pakken gaat krijgen hoor.
Haha brauwjeuk, geweldig!
woensdag 17 maart 2010 om 23:20
Smelly Bruno's wasmand vond ik terug op n site met n lijst van 'best musks', met als omschrijving 'clean musk'. Denk dat de geurinterpretaties van K. Puckrik's neus en die van mij wat uit elkaar liggen. De meeste musks doen me niet zoveel, juist zepig schoon ipv dirty,
Inkie ik had graag n link geplaatst maar het kopieren en plakken heb ik nog niet ontdekt op mn mobiel.
Als je googelt op 'fragrance review mecca balsam' dan is de 1e hit het review van Perfumeshrine, die is fijn inhoudelijk, met n hoop referenties naar andere geuren.
Twordt omschreven als n wierookgeur, daar zijn dr n hoop van maar het grappige is dat ik bij reviews van geuren van deze familie regelmatig uitspraken als 'unlike anything I've smelled before' tegenkom.
Dan ga ik nu mn inbox checken, kijken of er al nieuws is uit Brussel!
Toevallig vandaag antwoord van een andere Diptyque verkooppunt gehad, dat er bij hoge uitzondering 1 opgestuurd zou kunnen worden. Eerst heb je nix en dan kun je opeens kiezen!
*verheugt zich enorm op pakje uit Brussel!!*
Inkie ik had graag n link geplaatst maar het kopieren en plakken heb ik nog niet ontdekt op mn mobiel.
Als je googelt op 'fragrance review mecca balsam' dan is de 1e hit het review van Perfumeshrine, die is fijn inhoudelijk, met n hoop referenties naar andere geuren.
Twordt omschreven als n wierookgeur, daar zijn dr n hoop van maar het grappige is dat ik bij reviews van geuren van deze familie regelmatig uitspraken als 'unlike anything I've smelled before' tegenkom.
Dan ga ik nu mn inbox checken, kijken of er al nieuws is uit Brussel!
Toevallig vandaag antwoord van een andere Diptyque verkooppunt gehad, dat er bij hoge uitzondering 1 opgestuurd zou kunnen worden. Eerst heb je nix en dan kun je opeens kiezen!
*verheugt zich enorm op pakje uit Brussel!!*
donderdag 18 maart 2010 om 07:55
Tijger o dat had ik niet gezien, jammer want ik dacht iets gevonden te hebben al blijft geuren ruiken iets persoonlijks altijd.
Ik denk dat je toch een keer nog de laatste van Pentaligon s moet opdoen all over, ook erg apart met dierlijke elementen. Ook mooi voor voorjaar .
Vandaag in Attrapé Coeur, mooie geur weer van Guerlain.
Ik denk dat je toch een keer nog de laatste van Pentaligon s moet opdoen all over, ook erg apart met dierlijke elementen. Ook mooi voor voorjaar .
Vandaag in Attrapé Coeur, mooie geur weer van Guerlain.
donderdag 18 maart 2010 om 10:12
Goedemorgen!
Inkie: wat een schattige review...zo leuk!
Tijger: en? wat in je inbox? Over die Mecca Balsam: ik lees ook dat er wel civet etc. inzit...zou wel in je straatje passen dan...
Smelly: je ruikt weer lekker...ik ben vandaag ook weer in Guerlain: Chamade EdP. Eigenlijk wilde ik in het kader van de "exclusieven" Boisé Torride opdoen, maar voor zo'n stralende lentedag vond ik Chamade toch fijner...die stond alweer te popelen in de kast!
Inkie: wat een schattige review...zo leuk!
Tijger: en? wat in je inbox? Over die Mecca Balsam: ik lees ook dat er wel civet etc. inzit...zou wel in je straatje passen dan...
Smelly: je ruikt weer lekker...ik ben vandaag ook weer in Guerlain: Chamade EdP. Eigenlijk wilde ik in het kader van de "exclusieven" Boisé Torride opdoen, maar voor zo'n stralende lentedag vond ik Chamade toch fijner...die stond alweer te popelen in de kast!
donderdag 18 maart 2010 om 10:13
Goedemorgen ladies,
Tijgermeisje, wat goed dat 1 vd 'Diptyques' wat heeft opgeleverd en ik had ook bij senteursdailleurs gekeken maar niet in de prijslijst, gewoon merk aangeklikt maar daar stond ie niet meer tussen, hoop zo dat ze hem nog hebben. Gewoon 2 kopen als je kunt dan zit je voorlopig goed
Skiffy, veel plezier bij Skins!
Ik moet later vandaag toch eens die link gaan bekijken Inkie, ben zo nieuwsgierig
Even boterhammetje eten nu en dan weer verder, de Cuir Beluga ruikt heerlijk, hmmmm
Tijgermeisje, wat goed dat 1 vd 'Diptyques' wat heeft opgeleverd en ik had ook bij senteursdailleurs gekeken maar niet in de prijslijst, gewoon merk aangeklikt maar daar stond ie niet meer tussen, hoop zo dat ze hem nog hebben. Gewoon 2 kopen als je kunt dan zit je voorlopig goed
Skiffy, veel plezier bij Skins!
Ik moet later vandaag toch eens die link gaan bekijken Inkie, ben zo nieuwsgierig
Even boterhammetje eten nu en dan weer verder, de Cuir Beluga ruikt heerlijk, hmmmm
donderdag 18 maart 2010 om 14:43
Ik heb nieuwe proefjes!
Draag vandaag op een pols Un bois vanille van Serge Lutens, lekker warme geur, past niet echt bij het weer, ga hem nog eens op een andere dag testen (maar ik hoop dat die dag nog heel lang op zich laat wachten!)
Op andere pols Douce amere, ook van Lutens. Is heel apart. Vind hem lekker, maar ook wel een beetje ´moeilijk´. Hij ruikt namelijk nogal bitter.
Inkie2, ben nog nooit bij Mignonne geweest. Ben nog maar pas into parfum en die zaak heeft nogal een hoge drempel!
Draag vandaag op een pols Un bois vanille van Serge Lutens, lekker warme geur, past niet echt bij het weer, ga hem nog eens op een andere dag testen (maar ik hoop dat die dag nog heel lang op zich laat wachten!)
Op andere pols Douce amere, ook van Lutens. Is heel apart. Vind hem lekker, maar ook wel een beetje ´moeilijk´. Hij ruikt namelijk nogal bitter.
Inkie2, ben nog nooit bij Mignonne geweest. Ben nog maar pas into parfum en die zaak heeft nogal een hoge drempel!
donderdag 18 maart 2010 om 20:19
Pepernoek: altijd leuk,proefjes...Douce Amere vind ik erg lekker, dat "bittere" vind ik fijn...
Ik ben ooit wel eens bij Mignonne geweest, ze hielpen me daar toen erg fijn..niet door een drempel laten afschrikken hoor!
Beauties / Smelly: we zijn helemaal into Guerlain deze week!
Ik ben ooit wel eens bij Mignonne geweest, ze hielpen me daar toen erg fijn..niet door een drempel laten afschrikken hoor!
Beauties / Smelly: we zijn helemaal into Guerlain deze week!