E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
vrijdag 19 maart 2010 om 16:24
quote:Courage schreef op 19 maart 2010 @ 11:49:
Het gaat vast op wie het eerst op de mailing "kom je wel/kom je niet" heeft gereageerd. Maar iedereen komt vast wel aan de beurt Hmm, nee want daar had ik binnen een kwartier op gereageerd, en ik heb ook nog geen wachtwoord binnen. Of werkt het net zo als bij een vliegtuig, dat als jouw bagage er het eerste in gaat, dat je die als laatste weer op de band ziet verschijnen?
Het gaat vast op wie het eerst op de mailing "kom je wel/kom je niet" heeft gereageerd. Maar iedereen komt vast wel aan de beurt Hmm, nee want daar had ik binnen een kwartier op gereageerd, en ik heb ook nog geen wachtwoord binnen. Of werkt het net zo als bij een vliegtuig, dat als jouw bagage er het eerste in gaat, dat je die als laatste weer op de band ziet verschijnen?
vrijdag 19 maart 2010 om 16:25
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 20:45:
[...]
Ik wíst dat ik moest bukken.
(Pfffff... met die hakken waar jíj op loopt! )
Fus, lijkt me reuze leuk! Wanneer ga je met verlof?
Ik vond het al gedurfd Q, Mims-met-de-hakken uitdagen
Ik ga lekker al best bijna met verlof 30 april begint de twee weken vakantie, daarna nog anderhalf weekje werken en dan lekker verlof Dus roep maar wanneer je een keertje naar hier wilt komen
[...]
Ik wíst dat ik moest bukken.
(Pfffff... met die hakken waar jíj op loopt! )
Fus, lijkt me reuze leuk! Wanneer ga je met verlof?
Ik vond het al gedurfd Q, Mims-met-de-hakken uitdagen
Ik ga lekker al best bijna met verlof 30 april begint de twee weken vakantie, daarna nog anderhalf weekje werken en dan lekker verlof Dus roep maar wanneer je een keertje naar hier wilt komen
vrijdag 19 maart 2010 om 16:32
Ik denk dat ik nu toch maar de knoop ga doorhakken en mij definitief afmeld voor de meet .
Ik leek ziek te worden en dat is idd er niet beter op geworden.
Voel mij echt hondsberoerd en sta of te tollen op mijn benen of hang maar lamlendig te hangen.
Het gaat er echt niet naar uitzien dat ik morgen fris en opgeknapt naast mijn bed sta.
Jammerdebammer.
Jullie allemaal veel plezier!!
Ik leek ziek te worden en dat is idd er niet beter op geworden.
Voel mij echt hondsberoerd en sta of te tollen op mijn benen of hang maar lamlendig te hangen.
Het gaat er echt niet naar uitzien dat ik morgen fris en opgeknapt naast mijn bed sta.
Jammerdebammer.
Jullie allemaal veel plezier!!
vrijdag 19 maart 2010 om 16:45