E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Ik heb over Lys en Q gedroomd!!
En waren we leuke dingen aan het doen?
Moonlight82 heeft problemen met internet dus bij deze meld ik haar af voor morgen. Ze heeft voedselvergiftiging dus komt niet. Moest ik ff doorgeven en ben meteen weer weg!
Hè balen! Voor haar natuurlijk vooral, maar ook voor ons natuurlijk!

Wens haar maar veel beterschap!
quote:Courage schreef op 19 maart 2010 @ 11:49:

Het gaat vast op wie het eerst op de mailing "kom je wel/kom je niet" heeft gereageerd. Maar iedereen komt vast wel aan de beurt Hmm, nee want daar had ik binnen een kwartier op gereageerd, en ik heb ook nog geen wachtwoord binnen. Of werkt het net zo als bij een vliegtuig, dat als jouw bagage er het eerste in gaat, dat je die als laatste weer op de band ziet verschijnen?
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 20:45:

[...]

Ik wíst dat ik moest bukken.

(Pfffff... met die hakken waar jíj op loopt! )

Fus, lijkt me reuze leuk! Wanneer ga je met verlof?

Ik vond het al gedurfd Q, Mims-met-de-hakken uitdagen

Ik ga lekker al best bijna met verlof 30 april begint de twee weken vakantie, daarna nog anderhalf weekje werken en dan lekker verlof Dus roep maar wanneer je een keertje naar hier wilt komen
Jammer Moonlight! Sterkte!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:misschicken schreef op 19 maart 2010 @ 14:15:

Nog niks....*roffelt met vingers op bureaublad*Achteraan sluiten, eerst Hans nog!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik denk dat ik nu toch maar de knoop ga doorhakken en mij definitief afmeld voor de meet .

Ik leek ziek te worden en dat is idd er niet beter op geworden.

Voel mij echt hondsberoerd en sta of te tollen op mijn benen of hang maar lamlendig te hangen.

Het gaat er echt niet naar uitzien dat ik morgen fris en opgeknapt naast mijn bed sta.

Jammerdebammer.

Jullie allemaal veel plezier!!
He wat jammer Iry!

Beterschap dan maar.
quote:chocolover schreef op 19 maart 2010 @ 15:39:

Moonlight82 heeft problemen met internet dus bij deze meld ik haar af voor morgen. Ze heeft voedselvergiftiging dus komt niet. Moest ik ff doorgeven en ben meteen weer weg!Beterschap Moonlight en voor Iry ook! Vervelend meiden.
Ik heb trouwens ook nog geen wachtwoord. Dus het gaat niet op alfabetische volgorde.
Wachtwoord binnen, prepre en premeetings bijna gepland. Ik begin er behoorlijk zin in te krijgen......
Ik heb ook mijn wachtwoord al binnen, gisteravond al. Ik heb snel gereageerd toen het gevraagd werd, zou dat het zijn?

Wachtwoord is trouwens weer zo'n maf woord! Ik heb hier net zo weinig mee als met mijn vorige wachtwoord....
.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Same here. Zes lettergrepen, zucht ....

(het schijnt een middel tegen griep te zijn ofzo ... )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Oh nog maar één nachtje slapen

*zoekt naar pies-in-de-broek-smiley*
The time is now
quote:Brummetje schreef op 19 maart 2010 @ 14:32:

Ik heb over Lys en Q gedroomd!! Ah, dat verklaart waarom ik vanochtend uitgeput edoch innig tevreden wakker werd.
Known to cause insanity in laboratory mice
Iry en Moonlight, beterschap. Vind het jammer dat jullie er niet bij zullen zijn.
Quert, waardeer je het als ik je eerst begroet? Of kan ik gelijk mijn hoofd op jouw schoot vleien?
Ondanks tegenwerking van provider, excel, Hyves en meer van dat soort fraais....heeft toch iedereen een mail met lokatie en code gehad. Pfoeh...

*veegt bevallig met doekje over voorhoofd*
Olee, olee wachtwoord en locatie zijn binnen.
Minny voor jou en Zwieb!
Zwieb heeft mail!

Nou, iedereen blij nu?
Min, respect!

Voor jou een en een

en je mag ook een uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven