E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:mamalief schreef op 19 maart 2010 @ 19:11:

[...]

Een rok met comfortslobberding, hema ondergoed, sokken en schoenen dus?

Zeer charmant ja Maar Mamalief, dan komt je eigen persoonlijkheid en schoonheid éxtra tot zijn recht!
quote:mamzelle schreef op 19 maart 2010 @ 18:43:

Veel plezier met zijn allen! Ik ga naar een (forum)vriendin. Een op een past toch beter bij hoe ik me voel de laatste tijd dan zo'n massale meeting.Als je naar xxx gaat, doe haar dan de groeten .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Doen ik, Mleen, haal jij dan de initiaal weg?
Als blijkt dat er na 10 meetings niemand in de viva bermuda driehoek verdwenen is dan durven misschien ook de laatste verlegen mensen onder ons
Heb ik dat?!
quote:mamalief schreef op 19 maart 2010 @ 18:58:

En dan nog dubben voor de kledingkast morgen he?

Broek of rok? Jurk

Shirtje of comfortslobberding? Jú-hurk!

Schoenen of laarzen?

Sapph of hema? Aubade

Sokken of kousen?

En dan nog ellende voor de spiegel...

Oorlogskleuren of naturel?

Oorringen of knoppen?

Haar plat of de lucht in? gewoon zoals altijd

Wel of geen sieraden?

Shawltje of vrij uitzicht?

Damn wat een gedoe, ik ga maar naakt niet!

Thanks voor de checklist, ik ben eruit.

(Nou ja, dat kan morgen altijd alsnog een spijkerbroek + truitje worden hoor. Eigenlijk staat alleen het merk lingerie vast, want ik geloof niet dat ik een ander merk heb. En zonder is geen optie. )
BOehoeoeoe ik wil ook voedselpoll invullen
quote:Lys schreef op 19 maart 2010 @ 19:08:

[...]

Ik heb 't je even uit handen genomen. Zo komt het wel goed.

Graag gedaan

Oh, ik zie nu dat jij hier over gaat.

Nou ja, ik had het voor mezelf ingevuld. Als je het er niet mee eens bent, hoor ik het wel.
ben ik de enige die op het laatste moment gaat bedenken wat ze aandoet?
Speciaal voor Laura:

[ ] Voorgerecht

[ ] Hoofdgerecht

[ ] Nagerecht

[ ] Alledrie

[ ] Geen van drieën

[ ] Alleen voorgerecht en hoofdgerecht

[ ] Alleen hoofdgerecht en nagerecht

[ ] Alleen voorgerecht en nagerecht

[ ] Drie voorgerechten

[ ] Drie hoofdgerechten

[ ] Drie nagerechten

[ ] Iets anders, namelijk...

Nee hoor, Schuddebuikje. Ik ook. Ik weet maar één ding zeker en dat is dat het niet mijn blauwe jurkje wordt. Dat heb ik vandaag al aan en die moet in de was. En no way dat ik dat vóór morgenmiddag ga doen.
Ik neem:

[ ] Voorgerecht

[ ] Hoofdgerecht

[ ] Nagerecht

[ ] Alledrie

[ ] Geen van drieën

[ ] Alleen voorgerecht en hoofdgerecht

[ ] Alleen hoofdgerecht en nagerecht

[ ] Alleen voorgerecht en nagerecht

[x ] Drie voorgerechten

[x ] Drie hoofdgerechten

[x ] Drie nagerechten

[ ] Iets anders, namelijk...

Dus echt wel dat comfortslobberding aan he
Laura, wat is precies het probleem? Kan je niet op hyves? Voor de voedselpoll maakt het niet uit, het is al besteld dus je kan gewoon morgen kiezen uit wat er allemaal is. En er is een hoop want er zijn veel minder mensen gekomen dat we hadden verwacht.
quote:schuddebuikje schreef op 19 maart 2010 @ 19:26:

ben ik de enige die op het laatste moment gaat bedenken wat ze aandoet? Ik bedenk altijd van alles van te voren om dan toch iets heel anders aan te trekken morgen
Heb ik dat?!
quote:schuddebuikje schreef op 19 maart 2010 @ 19:26:

ben ik de enige die op het laatste moment gaat bedenken wat ze aandoet? Nee hoor!

Vinyl, zal ik kijken of ik je avatar uit m'n af-en-toe-weerbarstige 3-in-1-printertje krijg? Heb ik zeg maar tóch nog iets bijgedragen aan het badgen-gebeuren?
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Zwieber, veel minder hoe kan dat ????
Heb ik dat?!
Euh... ik zat op toestemmingsbericht te wachten, maar zie dat ik er gewoon op kan; dacht dat ik daar eerst bericht van moest ontvangen, excuus! Ik eet vegetarisch, maar dat had ik al bij Minny gemeld. Jammer dat er veel minder mensen komen dan verwacht! Ik vind een beetje overzicht niet zo erg, maar het is wel zonde als je van alles besteld hebt (jullie gaan daar niet voor opdraaien hoop ik he??)
quote:Zwieber schreef op 19 maart 2010 @ 19:32:

(...) er zijn veel minder mensen gekomen dat we hadden verwacht.Levert dat verder geen problemen op Zwieb met kosten en locatie enzo?
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Sgaapie, dat klinkt mij heel bekend in de oren.........

Ik weet ook wel wat ik aan wil trekken, maar dat kan zo morgen ineens heeeeeel wat anders worden
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Laura, ik zie je al gewoon op de hyves staan dus je moet er gewoon op kunnen.
quote:Sgaapie schreef op 19 maart 2010 @ 19:34:

Zwieber, veel minder hoe kan dat ????Veel afzeggers op het laatste moment enzo. Min en ik hadden aanvankelijk gerekend op 60-65 en het zijn er net geen 50.
Ik heb nog geen wachtwoord ontvangen, zou dat kunnen kloppen?
quote:mamzelle schreef op 19 maart 2010 @ 19:13:

Doen ik, Mleen, haal jij dan de initiaal weg?Gedaan, had niet in de gaten dat iemand aan de Z. kon afleiden wie het was .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Laura289 schreef op 19 maart 2010 @ 19:35:

Euh... ik zat op toestemmingsbericht te wachten, maar zie dat ik er gewoon op kan; dacht dat ik daar eerst bericht van moest ontvangen, excuus! Ik eet vegetarisch, maar dat had ik al bij Minny gemeld. Jammer dat er veel minder mensen komen dan verwacht! Ik vind een beetje overzicht niet zo erg, maar het is wel zonde als je van alles besteld hebt (jullie gaan daar niet voor opdraaien hoop ik he??)Uiteraard niet, contracttechnisch is alles zo geregeld dat het ons niets kost.
quote:Zwieber schreef op 19 maart 2010 @ 19:32:

Laura, wat is precies het probleem? Kan je niet op hyves? Voor de voedselpoll maakt het niet uit, het is al besteld dus je kan gewoon morgen kiezen uit wat er allemaal is. En er is een hoop want er zijn veel minder mensen gekomen dat we hadden verwacht.zwieb, hoeveel mensen kunnen we ong verwachten??? (ivm planning om of 10 voor 4 te komen, of gewoon na 4 wanneer t uitkomt)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Leaf schreef op 19 maart 2010 @ 19:41:

Ik heb nog geen wachtwoord ontvangen, zou dat kunnen kloppen?Je hoort er eentje gehad te hebben. Als je min even mailt, stuur ik je het wachtwoord nogmaals. (Min is even internetloos dus ik neem het even over internettechnisch gezien).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven