Vrijdagavond blues

19-03-2010 18:38 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal ervan dat ik thuis zit, manlief is sporten, bijna alle vrienden ook. De andere mensen die ik ken zijn bezig. En ik baal! Er is niks leuks op tv ( ik haaaaat die talent-shows en sci's) en ik ga ook niet alleen naar de kroeg! Aahhh!

Zo! En nu heb ik een ei over! Iemand?
Lekker boek erbij en genieten op de bank

Of in bad. Of lekker op tijd slapen. Of een keertje bellen met de mensen die je steeds vergeet te bellen. Of je achterstallige mail wegwerken. Of een dvd huren. Of..... mogelijkheden te over
glaasje wijn en leuk dvd'tje? Lekker bad? En genieten van een rustig avondje... uitgaan komt morgen wel weer
Jij hébt tenminste een man. Ik zit in mn uppie thuis. Maar ik vind het iig lekker
quote:groupie schreef op 19 maart 2010 @ 18:38:

Zo! En nu heb ik een ei over! Iemand? Alleen als je hem eerst even bakt voor me
Same here, maar ik ga eerst als een bezetene mijn kamer opruimen straks lekker maskeren, stomen, met een pot thee op de bank zitten en CSI, Lie to me en CSI kijken.
Haha wel leuke ideeën ik heb geen bad maar een crapy douchebak met een lekkende hete kraan, niet echt relaxed maar glaasje wijn top idee, en boek neuh maar viva forum is okee. Net gebeld met een vriend van mij, en hij gaat misschien nog iets doen.
Hier ook een beetje last van de blues... Het eerste weekend alleen in een vreemd land, zonder concrete plannen om iets met andere mensen te gaan doen. Vind het wel stoer van mezelf dat ik uberhaupt mensen heb gevraagd of ze iets wilden gaan doen, alleen heb ik nog niet het door mij gewenste resultaat bereikt .

Heb wel boeken, dvds en natuurlijk internet onder handbereik. Zou alleen willen dat ik me wat meer thuisvoelde hier op dit kamertje en dat ik mijn vriend iets minder zou missen . Gelukkig is het in totaal maar zeven weken, dus komt goed.
quote:Woordenaar schreef op 19 maart 2010 @ 18:42:

glaasje wijn en leuk dvd'tje? Lekker bad? En genieten van een rustig avondje... uitgaan komt morgen wel weer Ha bad! Goed idee, ga hem meteen vol laten lopen! )
Haha het ei is net gebakken, precies zoals je wou!

Coffee pot, goed idee, in heb ook nog wat pukkels op m'n kin

Chopin, crappy voor je, kan me goed voorstellen dat t moeilijk is! Waar zit je als ik mag vragen?
In Zwitserland! Dus niet aan de andere kant van de wereld of zo hoor. Vriendlief komt met pasen ook gewoon hierheen, dus eigenlijk zijn het maar twee keer drie weken (relativeren is mijn nieuwe mantra ).
Wat zeur je dan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jeetje,ik lig altijd om 8uur in bed op vrijdag..na een drukke werkweek,heerlijk op de elektrieke deken met Xfactor of een mooi boek... das het begin van MIJN weekend...

ohja,heb geen vent,dat scheelt misschien...
Niks dus . Weet ook wel dat ik daar geen reden toe heb eigenlijk...
Wat een gezeik. Wees blij dat je vrij bent.
laat haar toch
Hee ik mag best zeiken als ik dat wil! Omdat ik vrij ben en omdat ik een man heb betekend niet dat alles altijd awesome is! En soms heb ik gewoon ff een zeik momentje, is heel gezond!

Wijn is geregeld inmiddels! Ook ff een broodje want ik wordt sacho als ik niet eet!

Chopin ik vindt nog stteeds lang, ook al is het 2x 3 weken! Ik zou het echt niet kunnen!
Tuurlijk mag je zeiken.

Vanavond is Ivo Niehe op tv, met Herman van Veen, misschien is dat wat voor je? Zijn dochters komen ook a/h woord.

Ik ga er wel voor zitten iig
Ik heb af en toe ook wel een momentje van twijfel hoor . Maar heej, ik zit hier toch gewoon maar mooi en voor mijn werk is het ook super goed. Ik heb al plannen gemaakt voor het weekend, er is hier natuurlijk genoeg te zien en te doen. Alleen jammer dat ik niet in mijn eentje de bergen in kan, dat durf ik namelijk echt niet.
quote:groupie schreef op 19 maart 2010 @ 20:10:

Chopin ik vindt nog stteeds lang, ook al is het 2x 3 weken! Ik zou het echt niet kunnen!

Dat geloof ik meteen, jij trekt één avond al niet.

Nou, ik ga maar eens even kijken of er nog iets boeiends op uitzendinggemist.nl te zien is. Ondertussen natuurlijk wel aangemeld op skype, dat is toch echt de uitvinding van de eeuw. Zou ook heel braaf kunnen gaan werken nog, maar daar heb ik geen zin in. Wassen moet dit weekend ook nog, maar heb eerst uitleg nodig van de huiseigenaar en die is er momenteel niet (goed excuus he).
Ik ben heel blij dat ik op vrijdagavond alleen op de bank zit.

Kindjes al in bed, chips binnen handbereik, fout tv-programma, forum... Maak me gek!

En na al die verhalen over dat bad... ga ik ook doen, en dan in een schoon bed. Och, deze avond is nu al veel te kort.
quote:emaille schreef op 19 maart 2010 @ 20:29:

[...]

Dat geloof ik meteen, jij trekt één avond al niet.

TRUE STORY

Chopin, idd er is vast genoeg te doen!! En voor volgende weken; misschien kun je via collega's mensen leren kennen om het gezellig mee te hebben?

Remi zijn is best leuk met een vivaforum en een glas wijn, en misschien straks nog even leuk bankhangen met vrienden..
Komt goed hoor, ik kan mezelf namelijk prima alleen vermaken maar een heel weekend met niemand een woord wisselen (behalve dan via skype ) vind ik wel weer wat lang. Hoe dan ook, de eerste 'dates' staan voor komende week (sporten en een etentje), dus wie weet komt daar ook nog wel leuk gezelschap voor de weekenden erna uit voort.
Ik wil graag ook even zeuren...

Had een heel cool feestje vanavond, waar ik enorm veel zin in had.

Maar nu ben ik gisteren gevallen en heb ik m'n enkel zwaar gekneusd en nu kan ik niet naar dat feest!

Vriend is werken (heeft wel van alles klaargezet voor me, zo lief), dus ik zit hier ernstig alleen (bijna) geen kant uit te kunnen.

Gelukkig is daar altijd nog het Viva Forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven