Vrijdagavond blues
vrijdag 19 maart 2010 om 18:38
vrijdag 19 maart 2010 om 18:51
vrijdag 19 maart 2010 om 18:59
Hier ook een beetje last van de blues... Het eerste weekend alleen in een vreemd land, zonder concrete plannen om iets met andere mensen te gaan doen. Vind het wel stoer van mezelf dat ik uberhaupt mensen heb gevraagd of ze iets wilden gaan doen, alleen heb ik nog niet het door mij gewenste resultaat bereikt .
Heb wel boeken, dvds en natuurlijk internet onder handbereik. Zou alleen willen dat ik me wat meer thuisvoelde hier op dit kamertje en dat ik mijn vriend iets minder zou missen . Gelukkig is het in totaal maar zeven weken, dus komt goed.
Heb wel boeken, dvds en natuurlijk internet onder handbereik. Zou alleen willen dat ik me wat meer thuisvoelde hier op dit kamertje en dat ik mijn vriend iets minder zou missen . Gelukkig is het in totaal maar zeven weken, dus komt goed.
vrijdag 19 maart 2010 om 20:10
Hee ik mag best zeiken als ik dat wil! Omdat ik vrij ben en omdat ik een man heb betekend niet dat alles altijd awesome is! En soms heb ik gewoon ff een zeik momentje, is heel gezond!
Wijn is geregeld inmiddels! Ook ff een broodje want ik wordt sacho als ik niet eet!
Chopin ik vindt nog stteeds lang, ook al is het 2x 3 weken! Ik zou het echt niet kunnen!
Wijn is geregeld inmiddels! Ook ff een broodje want ik wordt sacho als ik niet eet!
Chopin ik vindt nog stteeds lang, ook al is het 2x 3 weken! Ik zou het echt niet kunnen!
vrijdag 19 maart 2010 om 20:13
Ik heb af en toe ook wel een momentje van twijfel hoor . Maar heej, ik zit hier toch gewoon maar mooi en voor mijn werk is het ook super goed. Ik heb al plannen gemaakt voor het weekend, er is hier natuurlijk genoeg te zien en te doen. Alleen jammer dat ik niet in mijn eentje de bergen in kan, dat durf ik namelijk echt niet.
vrijdag 19 maart 2010 om 20:35
Nou, ik ga maar eens even kijken of er nog iets boeiends op uitzendinggemist.nl te zien is. Ondertussen natuurlijk wel aangemeld op skype, dat is toch echt de uitvinding van de eeuw. Zou ook heel braaf kunnen gaan werken nog, maar daar heb ik geen zin in. Wassen moet dit weekend ook nog, maar heb eerst uitleg nodig van de huiseigenaar en die is er momenteel niet (goed excuus he).
vrijdag 19 maart 2010 om 20:35
vrijdag 19 maart 2010 om 20:36
quote:emaille schreef op 19 maart 2010 @ 20:29:
[...]
Dat geloof ik meteen, jij trekt één avond al niet.
TRUE STORY
Chopin, idd er is vast genoeg te doen!! En voor volgende weken; misschien kun je via collega's mensen leren kennen om het gezellig mee te hebben?
Remi zijn is best leuk met een vivaforum en een glas wijn, en misschien straks nog even leuk bankhangen met vrienden..
[...]
Dat geloof ik meteen, jij trekt één avond al niet.
TRUE STORY
Chopin, idd er is vast genoeg te doen!! En voor volgende weken; misschien kun je via collega's mensen leren kennen om het gezellig mee te hebben?
Remi zijn is best leuk met een vivaforum en een glas wijn, en misschien straks nog even leuk bankhangen met vrienden..
vrijdag 19 maart 2010 om 20:39
Komt goed hoor, ik kan mezelf namelijk prima alleen vermaken maar een heel weekend met niemand een woord wisselen (behalve dan via skype ) vind ik wel weer wat lang. Hoe dan ook, de eerste 'dates' staan voor komende week (sporten en een etentje), dus wie weet komt daar ook nog wel leuk gezelschap voor de weekenden erna uit voort.
vrijdag 19 maart 2010 om 20:42
Ik wil graag ook even zeuren...
Had een heel cool feestje vanavond, waar ik enorm veel zin in had.
Maar nu ben ik gisteren gevallen en heb ik m'n enkel zwaar gekneusd en nu kan ik niet naar dat feest!
Vriend is werken (heeft wel van alles klaargezet voor me, zo lief), dus ik zit hier ernstig alleen (bijna) geen kant uit te kunnen.
Gelukkig is daar altijd nog het Viva Forum
Had een heel cool feestje vanavond, waar ik enorm veel zin in had.
Maar nu ben ik gisteren gevallen en heb ik m'n enkel zwaar gekneusd en nu kan ik niet naar dat feest!
Vriend is werken (heeft wel van alles klaargezet voor me, zo lief), dus ik zit hier ernstig alleen (bijna) geen kant uit te kunnen.
Gelukkig is daar altijd nog het Viva Forum