Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Marels, het is altijd gruwelijk, maar zeker bij zo'n jong meisje.
Mini-laptoppie staat nog steeds te updaten....

En uitgerekend vandaag is Goldman laat thuis....Grrr

Wel fijn dat ik weer even op de lapttop van dochter 'mag'.

Verder niks te melden dus.

Marels, op jouw manier (de manier zoals ik al bedoelde) werkt het dus niet bij mij.

Kijk maar:

'e

`e

`a
Gold je kunt er een programmaatje van je computer voor op het bureaublad zetten. Dan is het wel meer werk, maar dan heb je wel alle tekens.

Ga naar start-alle programma's en kies bureau-accesoires.

Daar staat een linkje "speciale tekens".

Als je die naar je bureaublad sleept. Heb je dat altijd bij de hand.

Is wel wat lastiger, maar het werkt wel.

Ben blij dat het andere op mijn laptop wel werkt. Há, há.

En natuurlijk voor iedereen waar de ä á é ë enz niet werkt.
Jeetje Marels dat lijkt me ook vreselijk.
Trouwens misschien ga ik morgen wel naar de meet.

Ik wil er gewoon eens even lekker uit. En de vorige meet was zoooo leuk.Hoewel jullie er nu allemaal niet zijn natuurlijk.
Zo. Wat een dag. Ik ben gesloopt.

Het goede nieuws: zojuist was de koorts bij M weg. Hij heeft wel nog diarree, maar die koorts vond ik veel akeliger.

Hopelijk slaapt hij vannacht goed.

Ik ga ook weer proberen te slapen, ik moet inhalen van afgelopen nacht.
Och MissM, ik hoop dat Mmetje nu doorslaapt zodat je ook aan slaap toe komt.

Fijn dat hij weer koortsvrij is.

Slaap lekker.
Moggûh lieve lieffies!

Het regent.

Vandaag een reportage, omgeving Den Haag! Volgens Piet gaat het weer beter worden.

Een hele fijne dag voor iedereen!

Geniet!
Hier ook regen, maar niet koud: 14 graden!

De koorts is nog steeds weg, en deze voedingsronde ook geen diarree

we hebben ook goed geslapen, alleen jammer dat we om 4 uur wakker werden van een grapjas die zomaar aanbelde. Gelukkig sliep M er wel door heen.

Vandaag veel wassen, drogen en opruimen, Mmetje een keer lekker in bad, keuken en plee kunnen een sopje gebruiken en ons bed moet verschoond. Bovendien komt er om 12 uur bezoek.
Mamz, gefeliciteerd met de 7, da's toch een mooi voorlopig cijfer! Wanneer weet je het definitieve?
Mogguh...

Mini-toppie doet het weer, maar echt handig typen is anders...

Zoeb, veel plezier op de meet, als je toch gaat.

Fijn dat Mmetje weer opknapt missM.

Rainz, een beetje kunnen slapen?

Gisteravond had oudste weer heel erg veel pijn, dus tijgerbalsem opgesmeerd en nu is ze toch weer gaan werken. De bikkel.

Ik moet vandaag met Troela de stad in, een dvd kopen waar ze voor gespaard heeft.

Verder misschien een wasje wegwerken en vanavond met lieve buurtjes en vriendin naar een toneelvoorstelling.

(Eigenlijk hadden we dit weekend zelf op de planken moeten staan... )

Ik heb Goldman gevraagd vandaag de schommel uit elkaar te slopen. Het ding neemt veel ruimte in beslag, is onhandig bij grasmaaien, en niemand zit er ooit nog op. Weg ermee dus.

Het ding is ooit, toen Oudste nog klein was, door mijn vader gemaakt. Maar nu gaat ie dus naar het stort. En dat doet toch weer iets met me.
goedemorgen

ik was weer wakker

vandaag cursus en werken. Het regent hier ook maar dan blijf ik maar veel binnen met de bewoners

missM, fijn dat MMetje alweer wat beter lijkt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogge!

MissM, fijn dat Mmetje weer wat beter is!

Goldie, kan ik me voorstellen hoor! Zo is ons barbiehuis wat mijn vader vroegah voor ons gemaakt heeft niet weg gegaan, maar naar Borodini (uiteraard niet voor Tut, Boro speelt er zelf mee). En toen heb ik ook gezegd; als ze er te groot voor word ofzo, wil ik het liever terug. Sentimentele muts dat ik ben.

Zoebie, als je naar de meet gaat, veel plezier!!
668, the neighbour of the Beast
Mogguh

Zoebie, veel plezier op de meet (als je gaat)

Goldie, kan de schommel niet naar de kringloop? Of een advertentie ervoor zetten? Zelf vind ik het altijd geweldig om als armlastige zulke leuke dingen op de kop te tikken die dan ook nog eens geschiedenis hebben wat je er aan af kunt zien. En als gever heb je dan toch het gevoel dat het goed terecht komt.

Is Oudste al bij de huisarts geweest?

MissM, over een week of acht of zo krijg ik de uitslag. Maar die zal niet afwijken, het was multiple choice.

Buuv, jammer dat je niet met de trein gaat. Ik ga ook ongeveer plusminus die kant op.

Goldie, hoe is het met buurman nu?

Ik: snel boodschappen doen voor het weekend en maandagochtend, nog een bak koffie en hup de trein in. Wasje draait.
Moggu...

Wij gaan kroelen met nichtje en verder niks op het programma.

We hoefden vandaag eens niet te voetballen dus lekker uitgeslapen tot half 10.
AAAAARGGH!

Even copy paste;

Ik probeer dus kaarten voor Bospop te bestellen....

Eerst gezeik met de creditcard gehad, dat opgelost. Dus ik heb die kaarten besteld en open mijn mailbox voor de bevestiging, staan er twéé bevestigingsmails in. En niet alleen twee bevestigingsmails, ook een ander mailtje van een kerel die mijn gegevens zag bij het bestellen van kaarten?!

Dat verklaart wel waarom er elke keer zulke rare aantallen kaarten te zien waren, als andere mensen ze ook bij mijn bestelling erbij zagen?!

Maar goed, ik ben daar natuurlijk niet zo blij mee. Wel blij dat die gozer gelijk gemaild heeft. Ik heb dus die ticketorganisatie gebeld en ze zéggen dat er maar één betaling van mij bij hun in het systeem staat, van het juiste bedrag, maar voor de zekerheid toch maar in de gaten houden....

Echt helemaal grappig is anders.
Hoiii, kom even naar jullie zwaaien voor ik mn bed weer in duik :(

Dacht gisteren dat het alweer een stuk beter ging maar stiekem niet dus, heb nu weer verhoging..

Rainz, ik hoop dat je een beetje kunt slapen enzo, dat het lukt om voor jezelf blijven zorgen..

Mamz wat goed die 7!! Moet er wel meteen bij biechten dat ik niet (meer) weet waarvoor maar hoe dan ook gefeliciteerd!

MissM, fijn dat het beter gaat met Mmtje.

Ga nog ff op de BH kijken en dan maar weer even tukken. Als ik puf heb gooi ik nog een stukkie op de BH, niks ernstigs hoor trouwens.Helemaal niet zelfs.

Fijne dag allemaal!!
Hoi meiden,

Mamz, wat goed, die 7!!! Op voorhand alvast van harte... super.

MissM, fijn dat Mmetje weer wat opknapt.

Rainz, hoe is het met je?

Gold, ik snap het wel.. dat zijn van die sentimentele dingen.. ben er ook niet zo goed in. Misschien kun je het ergens opslaan. Leuk voor de kleinkinderen?

Hier nog niets aan de hand. Alhoewel ik vandaag wat slapjes en rillerig ben. Ik zou een 21 maart kindje wel leuk vinden. Van mijn jongste was ik op die datum uitgerekend. Ze werd een week later geboren. Dat te laat komen hebben ze van mijn man... die komt ook altijd en overal te laat.

Vandaag verder weinig op het program. Wil eigenlijk nog wel even de was opvouwen. Had ik al verteld dat het met mijn was-opvouw-voornemen best goed gaat???
Da's op zich een mooi idee Mamzie, maar het spul is verroest en de plankjes zijn verrot, het ding heeft echt een boel werk nodig om er weer wat van te maken.daarnaast zijn de schroeven vastgeroest en geverfd dus waarschijnlijk moet er een slijptol aan te pas komen om het ding uit elkaar te krijgen.

Mijn vader heeft ooit, toen ik 6 was, ook een wip gemaakt. Die staat nog wel steeds in de tuin en daar blijft ie ook staan.

Voor de kleinkinderen misschien .

Gelfje een beetje ziekjes meis?

Beterschap!

Mamzie, veel plezier op de meet! (Had ik al een keer gezegd geloof ik..)
O, met buurmannetje gaat het trouwens steeds beter.

Hij hersteld goed van de operatie.

Over een maand moet ie bloed moet laten prikken. Dat moet goed zijn (waardes moeten op 0 staan of zo), anders moet ie bestraald worden.

Afwachten dus, maar er is goede hoop dat het allemaal goed komt.

OOk goed nieuws vanuit Londen van Mevrouwtje Poes.

Haar operatie aan de pancreas is ook achter de rug en de chirurg heeft gemeld dat ie ALLES weg heeft kunnen halen en de snijvlakken schoon zijn!!! Jiieehaaaa!!!

Dochter is trouwens nog niet bij een arts geweest (assistente zei ons het eerst een paar dagen af te kijken en pijnstillers te nemen). Maat als de pijn na het weekend nog niet een stuk minder is dan moeten we er toch mee verder.

Ehh, dit waren alle vragen? (scrollen is echty horror met zo'n klein schermpje..
Toch maar een lijstje;

- Bospopkaarten bestellen (inmiddels gelukt, maar vraag niet hoe)

- opruimen

- stofzuigen

- wc schoonmaken

- vloer met nat doekje swifferen.

- naar Alice in Wonderland vanavond
Ik heb eigenlijk zitten twijfelen tot nu toe.

Maar ik ga dus nu weg.

Heb er eigenlijk wel zin in om Maleficent te ontmoeten.

Jullie horen wel hoe het was.
Veel plezier, Zoeb!!!
Veel plezier Zoeb!! Groot gelijk heb je dat je gewoon gaat!!

Ik heb Manowar en ik ben dus maar aan het poetsen, want hoe harder de metal, hoe lekkerder het bezemt.
Veel plezier Zoeb!

En Mamz ook!

Ik heb de was opgevouwen,verder een beetje aantutten,ik wil niet echt goed op gang komen vandaag.

Straks Oudste weg brengen voor logeerpartijtje bij vriendin,dus daarna ben ik alleen met de mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven