Vrijdagavond blues

19-03-2010 18:38 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal ervan dat ik thuis zit, manlief is sporten, bijna alle vrienden ook. De andere mensen die ik ken zijn bezig. En ik baal! Er is niks leuks op tv ( ik haaaaat die talent-shows en sci's) en ik ga ook niet alleen naar de kroeg! Aahhh!

Zo! En nu heb ik een ei over! Iemand?
Volgens mij zijn er best veel jonge mensen die houden van sporten, buiten zijn, vroeg opstaan en actief in de weer (schat ik je goed in? ). Helemaal in het oosten van het land zijn mooie natuurgebieden waar je met een groep mensen iets kan ondernemen. Ook in er in de fröbel/creatieve kant veel te beleven aan markten, beurzen, workshops. Zou je zoiets leuk vinden en vooral.. zou je het durven?
quote:yoyo2 schreef op 19 maart 2010 @ 23:45:

[...]

Misschien eens een keertje doorbijten... wodka redbulletje en op zoek gaan naar leuke mensen Ja, haha, dit klinkt voor een kroegtijger zoals ik ook als de ideale oplossing. Wat dat betreft ben ik maar beperkt in mijn vrije tijd: vooral veel afspreken en zuipen drinken. Ook HEUS wel munt thee! Maar als dat niet bij je past, lijkt me dat horror. Zelfde als mij op een Fantasy beurs ofzo zetten, neeee...!
Bedankt Yoyo.

Ik ga zo m'n bed in, ik ben geen nachtmens he...

El_lebel, ik ga wel eens naar een woonbeurs, vakantiebeurs of creatieve beurs, maar meestal alleen of met m'n moeder want ik ken niemand anders die zo'n beurs leuk vindt.
quote:BrightEyes80 schreef op 19 maart 2010 @ 23:51:

Ik ga m'n bed gezelschap houden, fijn weekend allemaal!Slaap lekker
Haha, heb je ook gelijk in ellebel

Maar goed, misschien hoeft een avondje met broer en gezellige mensen helemaal niet zo vervelend te zijn.
Bedankt voor jullie vragen en voor het meedenken! Ik voel me al een stuk beter dan toen ik m'n eerste post hier neerzette.

Slaap lekker.
Slaap lekker en laat het even weten of je een oproepje hebt geplaatst!
quote:yoyo2 schreef op 19 maart 2010 @ 23:56:

Maar goed, misschien hoeft een avondje met broer en gezellige mensen helemaal niet zo vervelend te zijn.

True true... Ik kan natuurlijk niet inschatten in hoeverre Wereldmeid zichzelf een schop onder de kont moet geven of niet, maar zoals jij al eerder zei: nee heb je, ja kun je krijgen. Proberen is altijd de moeite waard. En misschien kom je in de kroeg wel een leuke man tegen, wie weet...

WM: je zegt dat je onzeker bent, maar ben je ook verlegen?

Misschien lig je al te tukken hoor, in dat geval ook voor jou
quote:wereldmeid schreef op 19 maart 2010 @ 23:54:

El_lebel, ik ga wel eens naar een woonbeurs, vakantiebeurs of creatieve beurs, maar meestal alleen of met m'n moeder want ik ken niemand anders die zo'n beurs leuk vindt.

En heb je het idee dat zo'n plek geschikt is om mensen te ontmoeten die bij je passen? Want dat bedoelde ik eigenlijk: nieuwe plekken om nieuwe mensen te ontmoeten..

Misschien draaf ik wel door hoor, zeg dan maar HUUU tegen 't paardje.. Morgen uiteraard weer een dag!
quote:El_lebel schreef op 20 maart 2010 @ 00:03:

En heb je het idee dat zo'n plek geschikt is om mensen te ontmoeten die bij je passen? Ik denk dat ze bedoelde dat ze dat leuk vindt om met vriendinnen te doen.
quote:yoyo2 schreef op 20 maart 2010 @ 00:04:

[...]

Ik denk dat ze bedoelde dat ze dat leuk vindt om met vriendinnen te doen.

Ja dat begreep ik, maar ik zocht meer een beetje naar dingen om juist nieuwe mensen te ontmoeten... Aargh! Lastig he?

Nou slaap lekker allemaal, mijn pc gaat uit, heeft ie wel verdiend na de hele dag aan te hebben gestaan ;)
Allemaal lekker geslapen/leuk uitgeweest/vroeg gewekt door de kinderen?
Heerlijk uitgeslapen samen met m'n kat! Hij ligt altijd geduldig op m'n voeteneind te wachten tot hij eten krijgt.

Straks ga ik naar die vriendin waar ik het gisteren over had, en ik denk vandaag na over een oproepje op het prikbord.
Moggûh allemaal, we leven weer!

WM, ga je het er met je vriendin over hebben vandaag?
quote:wereldmeid schreef op 20 maart 2010 @ 10:31:

Straks ga ik naar die vriendin waar ik het gisteren over had, en ik denk vandaag na over een oproepje op het prikbord.

Misschien gewoon je hart bij haar uitstorten, als ze een echte vriendin is, zal ze er voor je zijn!

En daarnaast weet zij dan ook waar jij behoefte aan hebt en kan ze daarop inspringen.
Mss maak ik een opm. bij haar dat ik op zoek ben naar nwe vriendinnen maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om er bij haar uitgebreid op in te gaan. Ik heb wel veel gehad aan jullie input.

Trouwens wat ik schreef over naar een beurs gaan, daarmee bedoelde ik idd dat het leuk zou zijn om met 'gelijkgestemden' te gaan.
Het is uiteindelijk helemaal aan jou wat je er mee/aan wilt doen, uiteraard!

Ik denk dat ik er wel een oproepje aan zou wagen, je hebt niets te verliezen toch? En er zijn ongetwijfeld een boel mensen die dezelfde interesses hebben, anders zouden ze er niet hele beurzen aan wijden

Niets (althans bijna niets) is onmogelijk en leuke mensen zijn er nog genoeg... echt waar.
quote:yoyo2 schreef op 20 maart 2010 @ 10:39:

[...]

Misschien gewoon je hart bij haar uitstorten, als ze een echte vriendin is, zal ze er voor je zijn!

En daarnaast weet zij dan ook waar jij behoefte aan hebt en kan ze daarop inspringen.

Ik denk oprecht dat je hart uitstorten niet zo'n slecht idee is. Wel kan ik mee voorstellen dat je er niet het type voor bent en dat het raar voor je zal zijn. Maar je kan toch iets zeggen in de trant van: ik waardeer onze vriendschap heel erg, vind het ook moeilijk dat ie verandert is vanwege jouw kids, en daarnaast ben ik eigenlijk opzoek naar nieuwe mensen, maar ik vind dat heel moeilijk. Of schijt je daarvoor echt in je broek om dat te zeggen?

quote:wereldmeid schreef op 20 maart 2010 @ 10:44:

Trouwens wat ik schreef over naar een beurs gaan, daarmee bedoelde ik idd dat het leuk zou zijn om met 'gelijkgestemden' te gaan.

Ik snap, maar is het niet ook een optie op juist op die plekken nieuwe mensen te ontmoeten? Of zie je dat niet zo zitten?

quote:BrightEyes80 schreef op 20 maart 2010 @ 10:35:

Moggûh allemaal, we leven weer!

En hoe is het met je enkel?
Mogge allemaal!

Pfff ik ben net wakker maar ik blijf nog ff liggen want de kat slaapt nog, bovvenop m'n billen! (op de dekens)

wereldmeid, geniet vandaag van je vriendin, Kijk vooral eens naar haar leuke kanten. Vraag haar desnoods of ze het grootste deel van haar baby verhalen wil bewaren voor ander publiek?

En succes met je oproepje!!!!

Brighteyes, hoe gaat ie met je enkel? Het zdl wel helemaal stijf zijn na een nacht slapen!

Ik ga eens even langzaam wakker worden
Was 't gezellig gister? Lekker een drankje gedaan?
Jaaa was leuk! Ff bijgekletset met vrienden, en niet te laat weer terug naar m'n lieffie. Gelukkig woon ik hartje binnenstad, dus dan ben je zo uit en ook zo weer thuis :D
ik heb zaterdag ochtend blues: ik haat de ov-chipkaart!!!!!!! zo, neem mn ei maar.
Klinkt als een goede vrijdagavond after all, good for you!

Enkel is stijf en DIK en het begint me te vervelen dat ik niet zomaar alles kan doen, ben nogal van het beweeglijke soort

Vriend wil zo'n elastisch ding halen om enkel in te tapen, maar geen idee of dat (al) verstandig is...?
Jaa, dat kan wel helpen hoor. Is het ook blauw? Dan zou ik arnica zalf erop smeren.

Ik ga even boodschapjes doen in de regen :(
Arnica dus, dank u! Succes in de regen, hier is het (nog) droog..

Nazife, wil je er over praten?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven