Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Lys schreef op 19 maart 2010 @ 22:54:

Direct voorin.

Na: leave this page blank on purpose

en voor

: pour, spill, drip, fling your coffee here.Daar staat bij mij: Stand here. (wipe youre feet, jump up and down)
quote:pop1980 schreef op 19 maart 2010 @ 23:04:

Emmetje, hij is mooi!Absoluut jullie hebben mooie dingen gemaakt! Zodra ik echt wat showen heb dan meldt ik me met feuteau. Bedoel gaatjes maken in een bladzijde da's niet foto waardig toch
Heb trouwens al een beginnetje gemaakt met de voorkant pimpen. Maar daar ben ik bij lange na nog niet mee klaar. Dus ook die kan ik nog niet laten zien. Creatief proces moet je natuurlijk niet haasten he
Juuf,. met de gelpennen met glitters van de Action. Leve de Action! (Oh, dat is dan wel weer een mooi idee voor de pagina met 'this is a sign'.

Dushi, er staat toch ook in het boek dat alles zelf te interpreteren is? Nou, dan is 'wipe your feet' ook best om te buigen tot 'burn this page'.
Creativiteit is zeker niet te haasten, ik heb al meerdere blz met een beginnetje, maar zonder verdere inspiratie

Pop, die van jou is ook mooi!

Ik was vanavond lekker enthousiast begonnen met glitterlijm, maar die moet natuurlijk goed drogen, dus ik kon gewoon niet verder domdomdom
Action rules, ben er vanavond ook nog even gaan shoppen, heb tattoogelpennen gehaald. Nog nooit van gehoord, maar er zaten wel leuke sjabloontjes bij
quote:Dushi74 schreef op 19 maart 2010 @ 22:03:

En (speciaal voor Lys) journal gaat morgen mee op meeting. Moet ermee aan de wandel hahaha.Oh ja, ik neem em ook mee!!
Precies Pop, die pagina was ik ook van plan om die in de fik te steken (mijn voeten zijn gewoon one burning flame of loving). Maar niet voordat ik hem morgen naar de meet heb meegenomen.
Jaa gezellig, vier meiden met een journal morgen (inclus ikkes dus) Leuk meiden!!!
Bij mij zit ook die wipe your feet pagina daar voorin. Maar ik dacht die burn pagina wel al gezien te hebben... Naja, kijk morgen wel!
quote:emmetje81 schreef op 19 maart 2010 @ 23:19:

Action rules, ben er vanavond ook nog even gaan shoppen, heb tattoogelpennen gehaald. Nog nooit van gehoord, maar er zaten wel leuke sjabloontjes bijTattoogelpennen klinkt leuk
Ja janna, ze zijn eigenlijk bedoeld om gezellig op je arm te gelpennen
Ik moet ook naar de Action!
Ik had een tas vol geur- en glitterpennen en 3 verschillende pakken stiften voor maar een paar euro!

Hij mag morgen netjes naast me lopen. Ik heb 'm al wat commando's geleerd.

*zit, blijf en KOOOOOM TERUUUUUUG!*
Known to cause insanity in laboratory mice
Ha, dan is je journal dus goed te herkennen aan zijn goede manieren
Inderdaad, het is een welopgevoed boek.

Hij is zelfs al zindelijk!

Doezelmoezel, je hoeft geen stiften mee te nemen, hoor. Ik ga namelijk lekker naar de wibra/action/zeeman en dan sla ik even leuk in.

Tsss... raar dat het 2 verschillende versies zijn.

Dat wist ik niet!
Lyzard is goed geen stiften. (zou niet eens weten waar de mijne liggen) Maar bestel wel van gent en loos voor de terugreis. Heb een leuke verzameling dingetjes voor je.

Ik kan je link niet zien, laat staan echt openen want er zit een fout in (seg ie)
Douche, heb je via Hyves de link gestuurd.
Goan ik es ffies kiek'n
Oh, ik kan niet meer stoppen!

Ben net begonnen aan de naaipagina:

Ik zien um...hahaha. Jij bent al lekker crea bezig! Zal de mijne ook aan iets doen. Zonde dat ik geen hond heb anders ging ie echt aan de riem
Die is echt mooi Pop
Lys, handig, zo'n riempje, haha!

Ik heb mn boek gisteren bij de post gekregen, heb er al mee gedoucht en de rug flink onder handen genomen. (Pak hem boven en onder beet en draai, kreuk en breek de boel). Nu ziet het ding er al uit alsof het een heel oud boek is, haha!
WAT ZIJN JULLIE GOED BEZIG!!

werkelijk ik wordt hier helemaal blij van :D zo ws ik vandaag niet online , zo is er zo'n 8 pagina's bijgeschreven,

dit weekend ben ik nauwelijks aanwezig dus van mij zullen jullie even weinig horen, maarh opelijk wel veel foto's te tonen daarna

liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven