De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Leuk hoor die Milena, grote meid alweer! Op school nog lekker onwennig en thuis grote verhalen, haha!

Helpt me meteen herinneren dat ik even een afspraak moet maken om de scholen hiet in de buurt te bezoeken. Vorig jaar hadden ze open dagen, maar zie en lees er nu niets meer van, dus dan maar even persoonlijk langs.

Kajakken was leuk, maar zwaar en ik voel me dan ook gesloopt. Heb wel alle onderdelen gedaan en voelde me gister supersportief, nu niet meer, pijn in armen, schouders, nek, handen en benen... Dit was ook nog eens deel 1 van de spotieve training. Volgende week mountainbiken en kompas leren lezen en route uitzetten, pfffff waar ben ik aan begonnen, haha! Gelukkig was ik niet het enige persoontje dat niet heel erg sportief was.
quote:frans3 schreef op 14 maart 2010 @ 19:23:

Kajakken, leuk (haha denk je als je je inschrijft ) !Zo ging het inderdaad wel ongeveer Er kwam een mail binnen dat er nog 2 plekken beschikbaar waren en wie het eerst kwam mocht mee, haha. Collega meteen snel geef je ook nog op, gezellig samen...
Hihi, klonk erg goed, je sportief middagje. Jij liever als ik.

Met die vriendin gaat het nog niet geweldig. Ze blijft natuurlijk d'r moeilijke momenten houden. En d'r zwager helemaal. Die stort vaak helemaal in en kan het dan ff niet meer aan.

Gelukkig gaat het met de kleine super. Die is vandaag alweer 3 maanden.
Oehoeoeoeoe echooooo!

Ik heb vandaag een extra dagje gewerkt. Ze hadden me hard nodig.

Ben nu wel kapot.

Vanaaf laatste dingen pakken en nog ff strijken en dan morgen vriendenweekend!!!
17 april, 16 en 29 mei kan ik ook. Dan kunnen we beter 1 van die data kiezen.

Hier hangen de slingers en de ballonnen. Gisteren werd mijn meisje al weer 4!. Ik was er eigenlijk al de hele week een beetje sippig om en heb vanochtend, terwijl Lena op school was, toch maar even wat tranen ende tuiten om gehuild. Ik weet niet precies waarom maar ik v ind het toch zo'n mijlpaalleeftijd. NU gaat ze haar veilige wereld juit en de grote boze wereld in. Aan de ene kant is het zo mooi, want ze vindt het echt prachtig op school en ik ben zo apetrots op haar zoals ze met haar blonde vlechtjes tussen de grote kinderen op het schoolplein doorstapt en naar de klas loopt . Aan de andere kant zou ik haar wel altijd 3 willen houden. Heerlijke leeftijd is dat, ze kunnen al lekker veel en zijn toch nog lekker klein en veel thuis. Ik heb het echt het gevoel alsof ik haar een beetje kwijtraak. Nou ik kan vast mijn hart gaan vasthouden voor als ze straks uit huis gaat ofzo

Morgen vieren we haar verjaardag. Er komen veel mensen, dus het huis zit vol (en waarom maak je altijd van tevoren je huid schoon dan he?). Zometeen krijgen ook nog bezoek, gezellig weekend dus
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
* baalt! Ik heb hier gewoon een post-it op gehangen met Milena's verjaardag erop en zelfs dan valt het door dat vergiet van een geheugen heen *

Sorry Frans!

Van harte gefeliciteerd met je meisje! Wat schrijf je het treffend, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik hoop dat jullie morgen een heel mooi feestje hebben en dat Milena lekker verwend wordt! Wat onwijs groot he? Vier jaar. Sjonge.
Hiep hiep hoera, Milena 4 jaar. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meisje. En nu ook echt naar school, spannend hoor.

Geniet maar lekker van je feestje, van alle cadeaus en de taart.

Frans, gefeliciteerd met je meisje.En denk dat dit wel een van de moeilijkste verjaardagen is (zie er nu al tegenop en dan heb ik nog half jaar ) Fijne dag morgen en succes voor maandag!

Ik kan ook alle 3 de data.

Morgen hebben we meeting van de junikids. DDDJ en Quint, jammer dat jullie niet kunnen. Kunnen jullie hier wel?

Nala, beetje laat maar veel plezier dit weekend.

Kay, spierpijn weer een beetje weggetrokken? Nu maandag weer?
Bij de 16e stonden hera en brabbel ook nog. Kunnen jullie nog steeds? Dan kunnen we die datum misschien vastleggen?
Dames,

Er is geklaagd dat deze pijler erg langzaam is. Nu heeft de kinderpijler erg veel topics tussen de 2500 en 3000.

Nu willen we kijken of het helpt om topics al bij 2500 te sluiten en een nieuw topic te openen.

Dus zouden jullie met 2500 + topics een nieuw topic willen openen?

En even melden, zodat ik het oude kan sluiten.

Alvast bedankt!
Hoop dat het nu goed gaat.

Ik had een paar dagen terug een heel verhaal getypt, knalde net op het moment dat ik hem wilde plaatsen, internet eruit.

Frans, van harte met Milena. Ik hoop dat ze een leuke dag heeft gehad. En dan is het maandag echt naar school

Brabbel, leuke vakantie gehad?

DDDJ, mooi dat je hebt genoten van je vakantie. Ik hoop dat het zo doorgaat.

Jac, hoe is het met de kids? Veerle weer helemaal opgeknapt van het RS-virus.

Q, leuke blog!

Nala, is lekker aan het genieten van een weekendje weg zag ik op hyves.

Kayleigh, nog veel last gehad van al je spieren. Succes volgende week.

De 16e kan ik helaas niet (tenminsten ik neem aan 16 april) Nick neemt dan afscheid op het psz.

Hier gaat het goed,druk,druk vandaar dat ik minder reageer.

Overgestapt naar een andere provider dus even wat gedoe gehad met internet etc.

Nog niet gehoord wanneer Nick mag wennen op de basisschool. Maar hier mag dat 2 weken voordat hij 4 wordt, dus dat kan nog even.

Druk aan het nadenken wat we hem geven voor zijn verjaardag.

Begin volgende week worden de pups geboren, als het goed is.

Zo nu snel plaatsen voordat het weer mis gaat
Hera, het is 16 mei. En volgende week pups al geboren leuk hoor.

Weet je al zeker of jullie er eentje krijgen?

Vanmiddag meeting gehad met juni's. Was erg gezellig.

Nala, wil jij nieuw topic openen. Weet niet hoe dat werkt met schema.
Nala, leuk weekend gehad? Aan de foto's te zien wel, je meisje weer helemaal platgeknuffeld vandaag?

Frans, hoe was de verjaardag en 1e schooldag van Milena?

Kay, En vandaag alweer wat beter gegaan?

Brabbel, je vakantie alweer voorbij. Foto's zagen er leuk uit.

Hier alles weer ok. Fenne van het weekend ziek geweest en gisteren begon Ties met overgeven en diaree. En hij was heel verdrietig want we zouden vandaag naar Toverland gaan. Dus hij hield vanmorgen heel dapper vol dat hij echt weer beter was. Gelukkig nog wat met werk kunnen regelen dus nu gaan we volgende week.
de hond is afgelopen maandag bevallen van 4 pups. 1 pup is overleden. Dus nu nog 3 over.

Helaas moest ze ons en nog een paar anderen afbellen omdat er niet genoeg pups zijn.

Nu begint onze zoektocht weer opnieuw.

Nu even douchen en dan naar de afscheidsreceptie van een collega.
Ahhh wat sneu Fenne eerst ziek en nu Ties. Fijn dat je op je werk iets kon regelen zodat je volgende week kunt gaan.
Frans, nog met terugwerkende kracht: van harte gefeliciteerd met je meisje!

Zal zo gelijk een nieuw topic openen. Dus in deze dan niet meer reageren!

Sjit hé Hera, de puppy dood. Suc6 met een andere zoeken.

Ons weekend weg was echt geslaagd. Lekker gerelaxed. Esmée vermaakte zich goed bij opa en oma.

Ik ben verder erg moe en niet zo lekker in mijn vel. Hopelijk gaat het snel weer over.
Dit is wel erg. We stonden echt helemaal onder aan de pagina! En die is nu wel erg lang.

Dacht dat ik me neus wel weer eens moest laten zien hier.

Maar ben niet de enige zo te zien.

Iedereen het zo druk deze dagen?

Wij hebben iig een leuk weekend voor de boeg.

Vanmiddag komen er hier 14 man gourmetten.

Morgen brunchen bij mijn zwager en zusje en daarna nog verjaardag van andere zwager.

Fijne paasdagen allemaal!
Ik ben er ook nog

12-9 super nieuws op je hyves.

Nala, veel plezier vandaag met gourmetten

Frans,, Milena al wat gewend op school?

Hier is het gewoon druk met kids, werk, studie. Vrijdag bij een fokker op bezoek geweest waarvan de hond op 17 april pups verwacht en gisteren op bezoek geweest bij een andere fokker waarvan de hond 23 april pups verwacht. We staan bij allebei op de wachtlijst dus moet nu toch goedkomen.

Gisteren ook nog op kraambezoek geweest. Vriendin is bevallen van een zoon met een gewicht van 4600 gram en 57 cm lang.

Straks paasbrunch bij vrienden, morgen bij de oma's langs.

En tussendoor druk aan het nadenken voor cadeaus voor Nick zijn 4e verjaardag.

Nog suggesties????

Ga nu weer gauw verder.

Fijne paasdagen
hi girls,

Jullie hebben oude topic weer opgevist. Hij zat blijkbaar nog niet op slot.

Ik ga de goede weer even opzoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven