Hebben jullie dat ook wel eens met kleding?
woensdag 17 maart 2010 om 08:56
Bijvoorbeeld met een broek...dat hij eigenlijk regelrecht de container in kan omdat hij gewoon echt af is maar je hem echt niet weg wilt gooien omdat hij nog zo lekker zit en je echt gehecht ben aan die broek en het zonde vindt om hem weg te gooien??? Pfff en daarom puilt mijn kledingkast uit haha..
zaterdag 20 maart 2010 om 21:11
quote:Snormel schreef op 17 maart 2010 @ 09:45:
Ja, en het ergste is dat het altijd kleren zijn die niet meer te krijgen zijn. Grrr.Ik zal wel gek zijn, maar daarom koop ik alles dat ik helemaal het einde vind en wat niet al te duur is, in tweevoud. Ik ken mijn smaak en weet of ik iets veel ga dragen (als ik me er goed in voel) dus dan neem ik er twee. Ik heb dus veel dubbele stukken. Tegen de tijd dat ook de tweede is versleten, ben ik het ook wel zat meestal.
Ja, en het ergste is dat het altijd kleren zijn die niet meer te krijgen zijn. Grrr.Ik zal wel gek zijn, maar daarom koop ik alles dat ik helemaal het einde vind en wat niet al te duur is, in tweevoud. Ik ken mijn smaak en weet of ik iets veel ga dragen (als ik me er goed in voel) dus dan neem ik er twee. Ik heb dus veel dubbele stukken. Tegen de tijd dat ook de tweede is versleten, ben ik het ook wel zat meestal.