E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Zooo iedereen bijna thuis, ga ik lapslet ook maar te bedde brengen. Boek heeft gisteren in bed gelegen vandaag lapslet. Voor de afwisseling he...anders krijg ik ruzie met ze. Weltrusten allemaal
Hey allemaal.

Missloki is weg ik in m'n bedje bijgelezen.

Leuk leuk de bekende van de vorige meet en nieuwe gezichten.

Heel gezellig geweest. Kom bslist weer.

We meet again don't no where don't no when.

Maar hoop nog meer Forummers te leren kennen.

Enne minny en zwieber bedankt voor de organisatie.

Gelukkig niemand gekielhaald toch??? minny

Heb immers niet geknuffeld toch please

groetjes trikky
Wil alleen nog even melden dat ik nu dus ook met de lapslet in bed lig!

Zo lekker slapen, dan kan ik in mijn slaap lekker iedereen bepotelen en befrummelen! Ja, ook jou Minny..... ik heb permissie want zonder mijn sticker was je helemaal kapot gehugt!
ik geloof dat ik nog het een en ander gemist heb als ik jullie verhalen zo lees... Maar fijn dat (bijna?) iedereen weer thuis is. Slaap lekker!
zo, ook thuis. regen viel mee.

haha inderdaad mieters, delphicat!

Heb alleen wel weer voor de zoveelste keer in de afgelopen dagen 'we'll meet again' in de kop
hier geen lapslet maar mijn mobiel in bed overigens
Hé Lika, jij bent nog laat!

Hier met een laptop op de bank intussen... nog even bijkomen.

Las nu pas dat ze een mooi kamertje voor je hadden. Had ik dát geweten! Heel erg leuk om je ontmoet te hebben, al had ik je wel wat langer willen spreken! Maar ja, dat is met de meesten eigenlijk.
Laura ook veilig en wel thuis begrijp ik?

Ik kon gelukkig droog naar huis. Het begon net vóór ik bij mijn voordeur was weer wat te druppelen, maar dat was maar een beetje gelukkig.

Zwieb, ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt. Echt heel jammer dat je om deze reden eerder af moest haken.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 02:53:

Ik kon gelukkig droog naar huis.

Joh, echt?

Boogje was niet met je mee dus?
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
yep q! En jij ook, check! :-)
tsja, nachtvoedingen q en nu kan ik niet slapen... Inderdaad jammer dat ze niet wat langer gepraat hebben, maar dat geldt idd voor meer mensen .
Ehhhh.... Boogje woont in het zuiden enne... ik woon samen met mijn echtgenoot... dus nee, die is niet met mij mee naar huis.
Laura, goed om te horen!

Oh ja, Lika, dat was ik alweer vergeten, dat het zo werkt met baby's.

Ik ga te bedde trouwens.
Zo ik ben ook thuis.. was een aardig ritje en het was rotweer.. brr.. maar goed.. ik ben weer veilig thuis..

Was een zeer geslaagde meet wat mij betreft.. was erg gezellig en vond het leuk om weer een aantal mensen te zien.. Ik wil Minny en Zwieb bedanken voor een wederom geweldig georganiseerde meet, met lekker eten in een leuke tent..

Wat mij betreft volgend weekend weer een meet.. Hoeft niet perse op deze grote schaal.. een kleinere intiemere meet is misschien wel net zo gezellig..
Hahahahha!! Wat grappig. Op het moment dat gepost had, kwam ik net online om naar dit topic te kijken

Thanks nog voor het thuisbrengen

*leest het topic morgen wel door*
Hehe, eindelijk thuis!

was een lange reis weer naar het noorden!

Gezellige meet, en Minny en Zwieb bedankt voor de organisatie!
quote:friezinnetje schreef op 21 maart 2010 @ 04:45:

Hehe, eindelijk thuis!

was een lange reis weer naar het noorden!

Gezellige meet, en Minny en Zwieb bedankt voor de organisatie!Als je dit schrijft op het moment dat je net thuis bent dan hebben jullie er echt teringlang over gedaan....!!! Uurtje of 7?
Lika, was het wel een beetje te doen met dat weer op de motor terug? Je zag er wel stoer uit vond ik!

Tja, ik zat sowieso al in de gezelligste auto denk ik, met Teddy en Lys en een snoepvoorraad mee voldoende om door te rijden naar Spanje

Eindelijke Zoebie in het echt gezien en ik vond het heel leuk aan de tafel met Dushi, Justi, Watervrouw, Delphicat, Courage, Lika, Ratteke, MissLoki en Zoebie. De mijnheer in het blauw was idd wel leuk he Dushi!

Zo grappig dat je al een hele voorstelling hebt van mensen op basis van wat ze schrijven, en dat ze er dan heel anders uitzien. En ik ben jaloers op de krullen van yathi..(hoe die naam verder gaat weet ik niet uit mijn hoofd ).
Stressed is just desserts spelled backwards
Maken jullie even een nieuw topic aan om na te kletsen?

Dank!
Komt er aan
Ik zag hem al, dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven