Mode & Beauty alle pijlers

Het vreselijke leed dat kappers heet

21-03-2010 09:54 16 berichten
Even een klaagtopic openen... Mijn haar is helemaal vepest.

Mijn eigenkapper is op vakantie en ik moest en zou naar de kapper even een puntje eraf. Ik heb een bob in lange lagen zeg maar. Het ging echt hangen en eng naar buiten pieken.

Dus eigenwijs naar een ander kapper, goed uitgelegd wat ik wilde.

Ze ging knippen zover ik kon zien ging er echt niet veel af maar het lijken nu heel korte niet overlopende lagen die helemaal weer bot zijn geknipt. Omdat mijn haar geblondeerd is zie je iedere knip zitten vreselijk. Het is een echt truttenbollenkop geworden.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is, heb er niet van kunnen slapen, dit duurt maanden voor het weer goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ken het.. ben meerdere malen verknipt doordat ik niet naar mijn eigen kapper ging..

De ergste keer was toen ik een paar dagen voor ik op vakantie ging, naar een andere kapper ging om even bij te punten (eigen kapper op vakantie): ik moest maanden wachten voor mijn haar weer op een knipbare lengte zat én liep voor schut op vakantie!
Als je eigen kapper weer terug is, meteen daar heen om de schade te laten herstellen. En nooit meer naar die kapper toe.
Jammer dat je haar niet zo snel groeit. Ik heb vaker een bob gehad, maar bij mij groeit het vreselijk snel, tegen mijn zin in.

Meer dan haarproducten erin stoppen kun je dan ook niet doen.
Viva naar de knoppen.
quote:4Hellokitty schreef op 21 maart 2010 @ 10:09:

Als je eigen kapper weer terug is, meteen daar heen om de schade te laten herstellen. En nooit meer naar die kapper toe.

Wat eraf is geknipt kun je er niet meer aanplakken, dus ik zou er helemaal niet aan laten zitten voorlopig. Geef het een paar weken de tijd, dan is het ergste alweer bijgegroeid. Maar shit is het wel. Ik heb het ook wel eens gehad, en dat was niet fijn. Ik vroeg ook om een paar cm eraf en zij knipte vrolijk 15 cm korter.

Soms krijg ik het idee dat kapsters (want het zijn altijd vrouwelijke kappers die dat flikken, mannen hebben bij mij nog nooit iets verpest...)het met opzet doen.
Je kunt het eventueel opsteken met van die kleine klemmetjes. Beetje rommelig achter op je hoofd vastzetten. Of zo'n nepstaart erover, die zitten aan een clip/klem vast die je over je eigen staart(je) heen zet.

Tja, of inderdaad nog iets eraf laten knippen. Gelukkig voor jou komt de zomer eraan, dan groeit het ietsje sneller. Maar l*llig is het wel natuurlijk.
Ohhh ja bah, dat is vervelend, heb ik ook eens gehad, ohhh en dan kun je boos zijn!

Alleen helpt het niks

Misschien kan je eigen kapper als ie terug is er nog wat van maken??
Ik heb niet eens een vaste kapper meer...:-(

Ik wil morgen eens naar de Brainwashkapper gaan, stuk goedkoper, want de laatste duurdere die mijn haar knipte was zozo, en in 10 minuten klaar!!!
Zucht, heel herkenbaar. Na erg veel slechte ervaringen had ik eindelijk een kapster gevonden die het he-le-maal snapte en mij met een blij hoofd naar buiten liet gaan, is ze ermee gestopt . Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe kapper, ik word er soms moedeloos van... En wat het ergste is: duur betekent niet meteen goed. Ik ben eens doorverwezen naar Rob Peetoom, omdat die toch wel heel erg goed zouden moeten zijn. En geloof me: ik kan heeeeel goed uitleggen hoe ik mijn haren wil, maar ook de super stylisten van Peetoom kunnen je hoofd verpesten door gewoon lekker hun eigen ding te doen. Er is niets zo willekeurig dan een kapper en het frustrerende is dat je dus soms betaalt voor een k**kapsel. Maar even over jou (sorry , er kwamen ineens frustraties boven), kun je het niet opsteken totdat het weer een beetje is gegroeid?
Erg he dat we zo vaak verknipt zijn door wat zich 'kapper' noemt. Ik zit maar te kijken wat ik er mee aan moet, heb er onderhand maagpijn van. Om jullie een idee te geven, de kortste laag zit boven mijn oor, dus van mijn toch al dunne stijle haar is niks meer over. En maar klagen klagen klagen, moet het gewoon even kwijt.

Ik ga het nooit meer doen, lagen in mijn dunne haar!
vandaar dat ik dus noooooooooiiiiiit naar een kapper ga, nooit.
Gewoon nooit naar een andere kapper gaan. Ik kom al ruim 15 jaar bij mijn kapper en plan gewoon om vakantie van hem dan wel mijzelf heen.
quote:Sylphide75 schreef op 21 maart 2010 @ 10:32:

[...]

Wat eraf is geknipt kun je er niet meer aanplakken, dus ik zou er helemaal niet aan laten zitten voorlopig. Je kunt het natuurlijk wel weer mooi in overgaande lagen laten knippen. Ipv niet overlopend en bot zoals het nu is.
http://www.kapsels.net/langhaarkapsels3.htm

Misschien kun je hier iets mee???
quote:4Hellokitty schreef op 21 maart 2010 @ 12:57:

[...]

Je kunt het natuurlijk wel weer mooi in overgaande lagen laten knippen. Ipv niet overlopend en bot zoals het nu is.Dat kan inderdaad wel, ga wel naar een goede kundige kapper die dat mooi kan....
quote:Sylphide75 schreef op 21 maart 2010 @ 15:44:

[...]

Dat kan inderdaad wel, ga wel naar een goede kundige kapper die dat mooi kan....Dat is nou volgens mij juist het probleem, je ziet het er aan de buitenkant niet van af of ze goed zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven