E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 21 maart 2010 @ 13:27:

Leuk dat het weer leuk was!

(grinn, LaVie, krijg gelijk ook zin in Mac, ben al blij dat BK Mac is geworden)Jaaa, inderdaad. Vind ik ook!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 13:19:

Wat een vetkleppen zijn jullie allemaal zeg!

Ik heb netjes ontbeten met een halve rol chocokoekjes Oh, ik heb netjes brood gegeten, een tosti voor lunch, en ben nu pas aan die halve rol chocokoekjes begonnen (bruintjes van de Appie, daar ben ik echt aan verslaafd....)
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 13:30:

[...]

Op het strand lijkt me een strak plan! Leuk je ontmoet te hebben trouwens, Donkey. Je was wel laat inderdaad Ik beloof dat ik bij een volgende meet er heul vroeg ben. Is veel relaxter ook. Beetje lastig om binnen te vallen in een feessie dat al uren aan de gang is. Volgens mij heb ik veel pret gemist

* slaat zich voor zijn kop *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 13:31:

[...]

Zullen we dat doen zodra Pasen en Pinksteren op een dag vallen? Of zijn de meesten vrij met St Juttemis?

Dat zijn namelijk de enige dagen dat ik beschikbaar ben om in bikini een forummeet bij te wonen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

[...]

Zullen we dat doen zodra Pasen en Pinksteren op een dag vallen? Of zijn de meesten vrij met St Juttemis?

Dat zijn namelijk de enige dagen dat ik beschikbaar ben om in bikini een forummeet bij te wonen Waar stond dat, van die bikini? Of willen jullie zeker weten dat ik niet kom? Dan moet je als dresscode bikini nemen!

[...]

Dat zijn namelijk de enige dagen dat ik beschikbaar ben om in bikini een forummeet bij te wonen Als het de meet was van het topic "leuke mannen, leuke vrouwen" , is het voor een aantal helemaal geen leuke meet geweest. Ik was er godszijdank niet bij maar was een aardige rel achteraf en het ter ziele gaan van het topic. Nee dat was een leuk idee .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

[...]

Dat zijn namelijk de enige dagen dat ik beschikbaar ben om in bikini een forummeet bij te wonen Je hoeft niet in een bikini hoor, doe ik zelf ook niet
Ik heb vandaag een heerlijk Engels ontbijt gehad in het hotel. Je hebt wat gemist Nijn!
Ben trouwens benieuwd wie de volgende meet organiseert, want Zwieb en ik nemen minstens een jaar meet-dictator-verlof op
quote:minny schreef op 21 maart 2010 @ 13:26:

Hallo allemaal! Minny is weer in woonplaats, maar niet thuis. Minny is in de kroeg beland. Omdat ze internet hebben natuurlijk, nergens anders om Was het nog gezellig en is het laat geworden?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:mylenevalerie schreef op 21 maart 2010 @ 13:34:

[...]

Als het de meet was van het topic "leuke mannen, leuke vrouwen" was, is het voor een aantal helemaal geen leuke meet geweest. Ik was er godszijdank niet bij maar was een aardige rel achteraf en het ter ziele gaan van het topic. Nee dat was een leuk idee .Je was er inderdaad niet bij en je vergist je. Die meet was erg leuk. Vraag maar aan Boogje of Dushi.
Als het die ene meet was weet ik er wel alles van . Ook al was ik er niet bij. Ik zat wel bij het topic als dagelijkse poster.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb nog speculaasjes van het kerstpakket gevonden (nee, niet aangebroken..). Euh, dresscode bikini is voor mij ook no-no, haha.
Ik ben rond half 3 gaan slapen uiteindelijk, heb nog heel gezellig nagekletst. Heb maar iets van 5 uurtjes geslapen, maar ben helemaal niet moe. Dat uur in het bad, relaaaaxed, werkt ook wel mee natuurlijk.
quote:Donkeyshot schreef op 21 maart 2010 @ 13:33:

[...]

Ik beloof dat ik bij een volgende meet er heul vroeg ben. Is veel relaxter ook. Beetje lastig om binnen te vallen in een feessie dat al uren aan de gang is. Volgens mij heb ik veel pret gemist

* slaat zich voor zijn kop * Heb jij nu op je andere feest gezegd "sorry, ik moet weg, want ik moet naar een meet van het Viva Forum"? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar de reacties
quote:Janna80 schreef op 21 maart 2010 @ 13:07:

Oh, da's niet moeilijk Watervrouw, gewoon een Postcrossing account aanmaken of een wreck this journal kopen... En daar komen de postings...

Postcrossing lijkt me wel wat. Journal niet perse.. Maar als iemand wil dat ik met links wat hanepoten krabbel: stuur maar door

Heb nog wel wat opties/topics bedacht om mijn postgedrag te verbeteren, dus dat komt een keer goed :-)

(mijn postgemiddelde is 2 per week gok ik, leesgedrag is niet bij te houden )
Postcrossing topic staat ook hier op overige, moet je maar kijken. Moet je wel van kaarten schrijven en ontvangen houden natuurlijk!!
Oh, ik ga taart eten! Fijne middag allemaal!
Dag Allemaal,

Leuk jullie gezien/gesproken te hebben
.
.
quote:minny schreef op 21 maart 2010 @ 13:35:

Ben trouwens benieuwd wie de volgende meet organiseert, want Zwieb en ik nemen minstens een jaar meet-dictator-verlof op

Ik heb echt 0 organisatietalent, dus daar gaat niemand gelukkig van worden als ik het ga doen.

Dan komt er geen bal van terecht!
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 13:07:

Jammer eigenlijk dat het topic van vannacht (en de afgelopen maanden/weken) al vol was want daar staan nog wat dingetjes van mij op die wel van toepassing zijn op gisteren. (en ik ben te lui om ze te copy-pasten hier naar toe)

Ja, mijn epistels zijn nu ook naar het land der vergetelheid verbannen...

(maar of er afgezien van mijzelf ook maar íemand rouwig om is waag ik te betwijfelen...)

Oh ennu, mensen die willen mogen hyvesvriendjes worden (ben daar zelf dan weer niet zo pro-actief in geloof ik haha), moet ik alleen ff kijken hoe ik dat doe met mijn forumprofiel en mijn echte..
.
Och ja, als je dan toch bezig bent he Q?

Maar ik ga zo wel ff naar huis hoor, even eten, rusten en misschien weer terug, wellicht ook niet.

(lees: word binnen nu en 3 uur opgebeld of ik als de sodemieter terug wil komen.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven