Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ik heb de slechte gewoonte om mensen aan te spreken als ik me ergens aan erger. Zo had ik een profiel getrokken van een duitse vrouw. Heel lang en met allerlei aanwijzingen over welke kaart ze wilde. Onderaan schreef ze: IK doe altijd mijn best een kaart te sturen die de ontvanger blij maakt. Dus wil ik liever dat je geen kaart stuurt die niet in de lijst hierboven staat. THANK YOU!!!!!!!!! (en nog een miljoen uitroeptekens in het profiel). Verder MOEST ik mijn favoriete boek vermelden, de datum, waarom mijn land het leukste is van de wereld om te wonen en meer van die onzin.

Dus achterop de kaart staat nu: misschien kan je profiel iets vriendelijker.
quote:Anita1973 schreef op 21 maart 2010 @ 10:45:

SPRING IS IN THE AIR!!!!!

LOVE IS IN THE AIR!!!!!Ik voel het!
JANNA, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Tine, wat een leuk verhaal (nee, je verveeld mij iig niet). En Ligaa, dames laat de vlinders gaan. Het is immers lente (je ziet er niets van buiten).

Anita, gelukkig geen vlinders maar een baby in je buik.

SPRING IS IN THE AIR, LOVE IS IN THE AIR AND BABY IN DE BELLY.

Ehh, pc-nieuws

Jammer Anita een expired kaart.

Noa_lynn, 17 wauw dat zijn er veel zeg. En ik me maar inhouden met één account en 12 kaarten onderweg (mogen er 14 zijn).
Ligaa, wat een ramp profiel zeg. Schrijf gewoon dat je niet van boeken houdt, weet dat mens veel.
quote:steph schreef op 21 maart 2010 @ 11:16:

Noa_lynn, 17 wauw dat zijn er veel zeg. En ik me maar inhouden met één account en 12 kaarten onderweg (mogen er 14 zijn).

Ik kon me dus duidelijk niet inhouden ..

Het kaartjes versturen en ontvangen is gewoon zo leuk en soms is dat extra zetje van een leuk berichtje wel heel heel erg welkom, dus van het eerste kwam een tweede en van een tweede kwam een derde (maar wel laatste :-)) account.

Moet bekennen, had wel reacties verwacht dat jullie me TE erg zouden vinden.
noa_lynn je bent echt TE TE TE TE erg Haha nee, ik hou het voorlopig bij 1 account, is genoeg voor mij

Tine en ligaa, jeuj super zeg die vlinders, geniet ervan!

Janna PROFICIAT MET JE VERJAARDAG!!!!

PC-nieuws, niets, geen hurray's meer en ook geen kaartjes. Ik ging net zwemmen, was het zwembad gesloten dus zit ik weeral thuis. Straks onze keuken afbreken en dan volleybal (moet onverwachts geen spelen terwijl ik net had besloten om te stoppen.. )
Janna: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

C_estelle en Janna: ik ga zo het afterparty topic even bekijken.

Hier verder geen PC nieuws, wel "gewoon" nieuws, vannacht is er een vulkaan uitgebarsten hier. Ik zit gelukkig ver genoeg weg...
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:StefanieV schreef op 21 maart 2010 @ 11:37:

Straks onze keuken afbreken en dan volleybal (moet onverwachts geen spelen terwijl ik net had besloten om te stoppen.. )Alsof het niets is, dit doet StefanieV even tussendoor
Janna gefeliciteeeeerd !!

Tine wat een leuk verhaal! Houd je ons wel op de hoogte over de ontwikkelingen?
Janna gefeliciteerd!!

Jee wat een leuke liefdes verhalen hier zeg.

( nu heb ik een vraagje voor een ieder hier... mijn vriendin doet ook aan postcrossing ook helemaal gek op kaartjes versturen en ontvangen... zouden jullie het erg vinden als ze ook mee gaat naar utrecht? )

Las het net op het nieuws snjokorn, gelukkig zit je er een eind vandaan.
Tine, wat een leuk verhaal!!!

En Ligaa, ook al een beetje vlinders!!

't is echt lente!!

De meet was leuk!!! Maarehhh... we moeten de 11de wel even zelf een cafeetje zoeken... Eveline, misschien weet jij iets? Met een grote stamtafel ofzo?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Snjo... eng! Gelukkig niet bij je in de buurt...
Ik had trouwens bedacht dat ik beter niet op het forum kon hebben staan dat ik vandaag jarig ben... hihi... ivm herkenbaarheid. Maar da's dus mislukt.. op meerdere topics
Janna, gefeliciteerd. Niet echt gelukt dus (dat onherkenbaar blijven).

Sjno,ik had het ook gelezen en moest aan jou denken.

Mijn dochtertje is weer ziek (al de 3e keer in 2 weken). Wordt dus verplicht een rustig dagje. Fijne middag nog.
Het ziet er eigenlijk wel heel gaaf uit op de foto's....

De evacuatie van bewoners in het gebied is goed verlopen en de weg is geopend voor bijvoorbeeld vrachtwagens (maar nog niet voor toeristen...)
Snjókorn falla, á allt og alla
Who, wel mooi ja! Maar wel eng!
Oh enne; Eveline, Noa_Lynn, Tine, Chrisy, C_Estelle, JJ; bedankt voor jullie kaartjes!! Leuk!!!
Hier arriveerde vanochtend een hurray uit China (na 14 dagen). Ze had een humoristische reactie op mijn kaart: het glas-in-loodraam was zonder barsten aangekomen

@janna > Proficiat!

@tine > Prachtig die liefdeskriebels, verlang soms wel terug naar die tijden, maar dan kijk ik weer naar mijn hubbie en ben ik heel blij dat mijn lange weg van verliefdheden en relaties nu zo gelopen is zoals het is. Lekker genieten van het moment Tine!

@ligaa > Kan heel leuk uitpakken zo'n collega waar je de vlindertjes van hebt. En, wat een zeurprofiel zeg! Wat voor kaartje heb je haar gestuurd?

@anita > Ik had destijds een stuiterbal in mijn buik. Dochter brak bij mij twee ribben... Balen van je expired kaart.

@stefanieV > Jij bent vandaag flink in beweging! Als je dat slopen maar niet doortrekt naar de volleybalwedstrijd...

@snjokorn > Heftig maar wel mooi plaatje. Heb ooit een uitbarsting meegemaakt op Sicilië, kwam toen een Duitse toerist bij om.
Hoi hoi,

Zo vanmorgen al een wandeling gemaakt van ruim een uur met mijn nichtje! Nu net nog even het konijnenhok schoon gemaakt wat nu nog even staat te drogen in de zon, ze maken er elke keer een zootje van. Al het vieze stro gooien ze gewoon het hok uit... Stel draken.

Janna heb je een leuke verjaardag? Vier je het ook vandaag?

Haha dat onherkenbaar blijven is inderdaad een beetje mislukt..

Neferisis wat een leuke reactie zeg op je kaart haha!

Kobe wat vervelend dat ze weer ziek is... Is wel vaak trouwens 3 keer in twee weken..Doen julie lekker rustig aan vandaag!

Justme wat mij betreft mag je vriendin ook mee hoor! Komt ze ook schrijven op het forum?

Sweetcandy uiteraard houd ik jullie op de hoogte!!

Ligaa wat een raar profiel van dat mens.. Ik had ook zoiets op de kaart gezet.. Kom op zeg.. Wat een eisenlijst.

Nou ik ga bij het hok kijken denk dat het wel droog is en dan even konijnen vangen haha
Voor onze meeting moeten ook wij via hyves afspreken, de persoon(-en) die geen hyves hebben kunnen we ook wel mailen. Ik zal eens kijken waar ze op het PC-forum ook alweer waren, heel gezellig tentje iig.

Dames ik ga zo naar Utrecht, jaja, met mams naar de musical. Lekker gratis, helaas de trein niet die kochten we bij kruidvat. wel zo goedkoop.
Steph heel veel plezier!! Doe je Freek de groeten
quote:tine2804 schreef op 21 maart 2010 @ 10:02:

Ik ben lid van een site om nieuwe mensen te leren kennen (geen datingsite, gewoon vrijblijfend leuke dingen doen)

Welke site was dit?

Ben zelf op zoek naar gezellige mensen om leuke dingen mee te gaan doen maar tis me nog niet gelukt die tegen te komen.
Janna, fijne verjaardag!

Hier geen pc-nieuws, geen Hurray en aangezien het zondag is uiteraard ook geen kaartje.

Tine en Ligaa, geniet ervan hoor, van die verliefdheidskriebels!
Noa-Lynn, dit is nieuwemensenlerenkennen.nl , is erg leuk hoor! Ben al bijna anderhalf jaar lid!

Teigera, genieten:) Zeker hij heeft me zojuist toegevoed op hyves:)
hi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven