Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Erwt, pas je op? De mensen bij DOZK hebben ook altijd veel abonnementen
Ik zal proberen te onthouden dat als ik ooit zwanger ben ik geen enkele Blije Doos ga aanvragen (for starters, wie noemt zijn doos nou blij ).

Als paar Mind magazines voor me zou willen bewaren... Graag! Eigenlijk vind ik bijna al dat soort tijdschriften een beetje tegen vallen.

Delicious klinkt wel goed trouwens. Nog nooit van gehoord!
Whiiii, ik krijg een pensshot foto van ploperwt-under-construction!

Delicious heb ik ook wel eens in gekeken, leuk blad.
quote:AgentL schreef op 21 maart 2010 @ 22:29:

Erwt, pas je op? De mensen bij DOZK hebben ook altijd veel abonnementen Ja, ik denk dat ik nog een paar mobiele abonnementen ga nemen inderdaad. Ik ben wel toe aan een (paar) nieuwe telefoon(s)
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 21 maart 2010 @ 22:29:

Erwt, pas je op? De mensen bij DOZK hebben ook altijd veel abonnementen
quote:Drift schreef op 21 maart 2010 @ 22:30:

Ik zal proberen te onthouden dat als ik ooit zwanger ben ik geen enkele Blije Doos ga aanvragen (for starters, wie noemt zijn doos nou blij ).

Als paar Mind magazines voor me zou willen bewaren... Graag! Eigenlijk vind ik bijna al dat soort tijdschriften een beetje tegen vallen.

Delicious klinkt wel goed trouwens. Nog nooit van gehoord!

Ja, Blije Doos. Wie dát bedacht heeft...

Anyway, ik zie 'm niet meer, dus geen idee hoe Blij 'ie is

Ik bewaar ze voor je . Beetje veel open deuren in dat blad, maar ach... ik blader er doorheen en lees wat ik leuk vind.

Ik ga slaaaaapen meisjes! Keessie, fotootje volgt morgen!

Peas on earth!
Ik zou voortaan ook vijf keer per week eten bestellen bij de Chinees of de pizzeria ofzo Erwt. Dat hoort er wel een beetje bij natuurlijk!
Oh, ik klikte ergens op en nou zegt mijn computer dat ie schijfruimte gaat dingesen
Peas on earth!
*zegt maar niets over wel een idee hebben hoe blij doos is na b-gebeurtenis *
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 maart 2010 @ 22:32:

Oh, ik klikte ergens op en nou zegt mijn computer dat ie schijfruimte gaat dingesen

Ik zou Xan even lief aankijken als ik jou was. Die lost het vast wel voor je op toch?

Slaap lekker alvast!
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 maart 2010 @ 22:34:

*zegt maar niets over wel een idee hebben hoe blij doos is na b-gebeurtenis *

Ja hoor, met dit beeld op mijn netvlies ga ik slapen

Trusten allemaal!
Ik ben X-Factor aan het kijken en vliegtickets naar Zweden aan het zoeken
Misschien kun je heen vliegen en dan terug fietsen Age? Is die mountainbike van je broer ook meteen weer terug
Zeggen ze nou dat die Dony zo soepel danst?!?!

En ik constateerde nog even dat Dony vast ook niet bij zijn bikinilijn kan! Dus je bent niet alleen Erwt!
Goed plan Drift! Na dat fietstripje naar Osdorp kan ik alles aan!!

Zeg Erwt, ik ben ook wel benieuwd naar je buikfoto! Kun je 'm niet naar ons allemaal mailen? Dan kunnen we meteen een IKEA-tripje plannen
Oeh, dat vind ik wel goddelijk aantrekkelijk: mannen die als groepsleider van jongeren met gedragsproblemen werken
en een beetje

Ik ben een beetje slaperig, hoewel ik wel lekker geslapen heb. Mag een beetje later beginnen, want eerst even langs verloskundige voor controle. Net mijn ontbijtje op, dus zo maar even douchen.

Foto plus Ikea-voorstel volgt
Peas on earth!
Goedemorgen!

Mijn laatste dag van dit lange weekend

Zo eerst maar eens even douchen en straks alweer buiten de deur lunchen.
Erwt, succes bij de verloskundige! Hoop dat alles goed is!
Lang weekend? Mijn God Drift, je had bijna een week vrij

Ik ben belachelijk vroeg voor mijn doen. Nu al in de trein

Kan ik mooi wat eerder weg van m'n werk om nieuwe sokken bij de Hema te halen voordat ik met Drift ga eten.

Succes bij de Verlosser Erwteke. We zien de mail wel tegemoet!
De Verlosser

Age, als je van jongerenwerkers houdt, heb ik nog wel ergens een leuke ex voor je. Moet je er alleen wel tegen kunnen dat-ie er soms ineens een week van tussen is zonder iets te laten horen, maar verder issie echt heel leuk. Geen idee waar-ie momenteel uithangt trouwens

Ts, had ik me voorgenomen om braaf vanavond door te werken, liep ik in de supermarkt tegen 2 konijnenbouten voor de helft van de prijs aan. Tja, dan moet ik natuurlijk wel vragen of J komt eten...

Verlosser is best een eng woord , hoewel ze me -als het goed is- wel van die baby gaat verlossen over een tijdje

De VerlosserT was tevreden én... jawel... ze vond dat mijn buik 'mooi compact' was (wtf dat ook maar mag beteken ) én dat dat mede kwam door mijn Goede Buikspieren

Ik heb mijn moeder even gesmst of zij weet hoe ik aan die buikspieren kom, want ik ben ze zelf namelijk nog noiot tegengekomen

Konijnenbouten vind ik een beetje zielig, want klinken nog zo erg naar Konijn. Maar goed... da's struisvogelpolitiek, want ik zou een kipfiletje net zo zielig moeten vinden dan eigenlijk...
Peas on earth!
Buikspieren

En nee Moos, die ex van je sla ik maar even over. Alhoewel ik best voor vrijheid in een relatie ben trekt het me niet dat iemand zo opeens van de aardbodem verdwenen kan zijn voor een week

Pfffff... we zitten hier met z'n allen op kantoor enorm te WOG'en, en waren naar huizen aan het kijken.

Nu wil ik verhuizen!
Ik ben ook best heel makkelijk in relaties, en ik was vantevoren ook gewaarschuwd door een gemeenschappelijke vriend, maar ik trok het uiteindelijk ook niet, inderdaad. En hij was bijzonder verbaasd toen hij een mail van me kreeg met iets als 'Nou ja, als het dan zo moet, laat dan maar,' want het feit dat-ie de telefoon niet opnam en in general niet te vinden was, had helemaal niets met mij te maken Ach ja..

om ErWt buikspieren

Ik ga maar weer snel verder, moet nog zoveel regelen voordat ik weg kan!
Zo kan het ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven