suede jas
zondag 21 maart 2010 om 23:38
Ik heb 2 weken geleden een (nep)?suede jas gekocht. In de winkel gepast en ik was er helemaal blij mee, dus meteen gekocht. Toen ik thuiskwam, heb ik mijn jas opgehangen an de kapstok, en na een paar minuten rook je door heel mijn gang een bepaald luchtje dat volgens mij wel vaker aanwezig is bij suede. Ik vind het niet lekker ruiken. Ik heb mijn jas ingespoten net zo'n speciale spray en heb hem buiten gehangen, maar de lucht blijft.
Heeft iemand een tip hoe ik die geur weg kan krijgen?
Heeft iemand een tip hoe ik die geur weg kan krijgen?
maandag 22 maart 2010 om 07:39
Nou grappig dat je erover begint want ik heb dus ontzettend stinkende suede schoenen. Ok, ze waren wat goedkoop, maar erg leuk, maar goeiedag wat een stank. Ook al gesprayd, middagje buiten laten luchten, maar niets helpt. Ze staan nu in de garderobekast en steeds als ik die deur opendoe, val ik bijna flauw. En ik heb ze nu al zeker een half jaar, stank wordt alleen maar erger.
Ik heb ze ook maar één keer aangehad. Had de hele dag het idee dat ik me moest verontschuldigen voor de stank die bij mij vandaan kwam.
Dus ik lees mee!
Ik heb ze ook maar één keer aangehad. Had de hele dag het idee dat ik me moest verontschuldigen voor de stank die bij mij vandaan kwam.
Dus ik lees mee!
maandag 22 maart 2010 om 18:47