E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
.
.
Ja duh... daar hebben we niks aan natuurlijk. Nah, mijn muntjes zijn ook op, zag ik net. Dus ik ga ook mijn oogjes eens dicht doen: lekker schoon bedje!

Ik lees het morgen wel he, waar ik wanneer word verwacht en wie ik daar dan allemaal aantref! Ik zeg: maximaal tien.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik stel voor om 1 keer per maand wat te gaan eten en te gaan stappen ergens..

of met z'n allen naar de sauna.. is ook prima.. ik ben niet zo moeilijk..
...
waarom een voetballoze dag? Wil je nou een minimeet of niet??

@tijgermeisje, je bent hartstikke leuk om te zien! Jammer, zulke misverstanden. Verstandelijk weet je dan wsch wel: dat kunnen ze zo niet bedoelen, maar als het gevoelig ligt... Ik stuitte ergens even op het 'jij-mag-het-niet-horen-gevoel', waarbij 'jij' dan ik ben op dat moment da's dan toch net een pijnpuntje en even slikken al zal het vast niet zoals vroeger over mij zijn gegaan, haha.

Maar Dush, je vroeg me gister naar die onzekerheid.. Ik heb 't niet zo getoond op het forum vond en vind ik zelf, maar stiekum vind ik dingen met groepjes nog steeds een beetje eng. schimmen van de middelbare-schoolgroepjes, brrr.

Vandaar dus. Ik ga slapen en een poging doen tot wat meer lezen en minder wauwelen hier
als we met een groepje in de hottub zitten, dan past er toch niemand meer bij?
haha de sauna goed plan. Da's een stuk veiliger dan bikini of zo. Shit, ik breek meteen mijn eigen voornemen wb wauwelen..,
.
...
.
middelbare schooltrauma's zijn hardnekkig! Loop je langs n groepje jongens, denk je oh jee die gaan pijltjes schieten ofzo, zegt er 1 'mevrouw' tegen je. pffff went dat ooit? *voelt zich helegaar geen mevrouw!*
...
delphicat waar kan ik die jurk die jij aanhad kopen? kwillem ook!
da's inderdaad pas echt gemeen pesten.. als ze mevrouw of meneer tegen je gaan zeggen... de schoffies..
.
Ik noem kassameisjes van zestien ook mevrouw, hoor. Niks mis met die aanspreektitel, getuigt van respect
.
...
naja tis beter dan 'jongeman' (bloempotkapsel doen ik 8 was) (oh en destijds trouwens dol op mn ribfluwelen tuinbroek!)
quote:delphicat schreef op 22 maart 2010 @ 01:04:

[...]

Even een flux capassator regelen, en je hebt het voor elkaar Hahaha.. dat was dan weer een leuke triviant vraag geweest..
.
...
haha n echte vintage dus, tja hebbik even pech

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven