Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:justme80 schreef op 22 maart 2010 @ 10:33:

Ahhh Noa-lynn, je eerste expired.. jammer is dat altijd he ;)

Van mijn 6 expired kaarten is er maar 1 naar China (ze is allang niet meer online...)

Degene naar wie mijn kaartje ging is elke dag gewoon online.

Heb hm een berichtje gestuurd maar ook geen antwoord op gehad.

Staat wel in zijn profiel dat ze niet alle letters en cijfers geschreven goed kunnen lezen, dus of we ze geprint of heel duidelijk op de kaart wilden zetten..

Nuja heb ik nog geen ene keer gehad dat ik een card-id dr niet of onduidelijk op had gezet.

1x wel het bericht gehad maar ik wist 100% zeker dat het dr wel op stond en heel subtiel terug gemaild .
Jammer van je eerste expired Noa! Over 4 dagen heb ik waarschijnlijk ook mijn eerste expired te pakken! Flauw als je elke dag online komt en niet reageert op persoonlijke berichten.
Goede morgen meiden!

Ligaa en Tine: wat leuk leuk leuk dat jullie vlindertjes hebben!!

Tine: zo zie je maar, op een onbewaakt ogenblik in je leven, als je even niet zo oplet, sta je ineens zomaar pats boem oog in oog met iemand die je gelijk kriebels bezorgd

Ik merk dat een aantal van jullie de knul in kwestie al gespot hebben op hyves Hij moest eens weten, haha. Ik heb Tine volgens mij niet op hyves dus kan ik ook nie kijken nie.

Harja : welkom op dit forum!

JJ; Fijn dat het leuk was in Thialf! en ik hoop dat je zo nog even lekker slaapt... *neuriet zachtjes slaapliedje voor JJ*

Teigera: Lekker dat je kaart alsnog geregistreerd is dan! Het kostte dan 2 kaarten maar toch een leuker idee dat de ontvanger er wel 1 gehad heeft.

vrouwlimburg: fijn dat ie aangekomen is!

Ik heb er een onderweg naar UK die expired wordt. Ik baal er wel erg van want ik had echt een van mn mooiste kaarten gestuurd omdat het profiel me zo aansprak. Maar ze is al langer niet online geweest dan dat mijn kaart onderweg is. En ze reageert niet op mn berichtje.

Ik had gister nog een adres opgevraagd maar nog niet verstuurd, ga ik zo even doen. Nietzeggend profiel, dus nog even zoeken in de doos.

oh en steph: hoe was de musical??
@ Harja, welkom bij de verslavenden club! :-)

@ Tine, ik heb em ook gespot hahah! Leuk hoor

Geen PC-nieuws vandaag... misschien brengt de post me vanmiddag nog iets (als die komt)
Haha Kozoo: Helaas ben ik niet meer in slaap gevallen, maar wel heel erg lief van je dat je slaapliedjes voor me wilt neuriën!

Nu ga ik werken met mn snotkop... gelukkig maar 2 uurtjes
Werkse JJ!

Ik wil wel ruilen, jouw verkoudheid tegen mijn migraine?
Ik wil de verkoudheid ook wel overnemen hoor, voor mijn pijnlijke rug..
Ik moet ook zo aan het werk, gelukkig maar 3 uurtjes, want ik heb he-le-maal geen zin en wil eindelijk eens een vrije dag! ZO!

Net hoorde ik de brievenbus (klepper-klepper) en 2 mooie kaarten zijn gekomen. Een mooie illustratie uit China uit de jaren 20. Wauw! En een city by night, van Riga (Letland). Blij!
Ik vind het ook wel tijd voor post!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
VrouwuitLimburg, de musical was heel leuk. Deed me toch een klein kind in mee, zo leuk, was amper 8 jaar oud. Maar goed dat ze was. Gelukkig is je kaart wel aangekomen.

JJ, kan me wel voorstellen dat je handen pijn doen zeg. Stond je of zat je?

Ligaa, gave kaarten dus.

Hier is een hurray uit Thialand na 5 dagen al. Soms vraag je je af waarom zo snel en soms/vaak zo langzaam. Hurray was helaas leeg.

Twijfel of ik weer een adres ga aanvragen, mag er van mijzelf nog twee.....
Hee al veel postcros-activiteit te lezen hier op het forum.

Hier nog helemaal niks.

Maar wat niet is kan nog komen.

Harja, welkom hier!!!

Ben vanmorgen trouwens wel even postzegels gaan halen voor de geboortekaartjes.

Schoot vannacht ineens in mijn gedachten dat ik die nog niet had gehaald.
Jeeeetje wat is er weer veel geschreven.

Sweetcandy, leuk dat je mag oppassen. Hopelijk valt de 'vaste oppasser' vaak uit..

Ik zou ook wel graag een vast oppasadres willen.

Kozoo wat grappig, een postzegel met een geurtje!

Noa_lynn, 3 accounts!! Jij bent echt verslaafd..

Janna, nog gefeliciteerd.

Tine, wat een leuk zwijmelverhaal zeg!

Ligaa, wat een stom profiel zeg. Heb je er verder niets bij op gezet? Hahaha!

Stefanie V ik vind je nieuwe plaatje echt schattig.

Welkom Harja!

Ik heb geen kaartjes meer ontvangen dit weekend, heb nog 1 kaartje onderweg. Die naar die jongen uit Brazil die z'n profiel vol heeft staan met bijbelteksten. De kaart is nu 19 dagen onderweg...

Ik ga maar eens wat nieuwe adressen aanvragen.
@Janna, Wat toevallig dat jij iemand kent uit zijn vriendenlijst, wat is het wereldje weer klein dan he! Al post??

@Ligaa, Wat een grappig kaartje die van de Eifeltoren! Dat krabbeltje komt wel goed, gister heb ik hem van 3 tot half 8 op de hyves chat gesproken! En aankomende zondag gaan we Utrecht onveilig maken!! Is toch wel een goede ontwikkeling he!

Ligaa leuk dat je weer leuke kaarten hebt!!!

@Justme, dank je haha Ik vind hem ook leuk!:) Enne die vlinders zitten nog veilig binnen:)

@Steph, Fijn dat de musical leuk was! Had je Freek of Jamai?

Thailand na 5 dagen al das snel zeg!!! Lekker hoor!

@Anita, al post gehad??? Of een baby haha!!!

@Juuf, weet je al waar je nieuwe kaarten heen gaan!!!!

O nog meer nieuws trouwens!! Heb aankomende vrijdag een sollicitatie op een dagverblijf hier in de buurt!! Voor 4 dagen! Jaja we gaan lekker door!! Nou ik ga hier nog even wat doen!! Tot later!

@Stefanie, hoe is het met de verbouwing! Vordert het al! Leuk dat je weer een hurray hebt!!! En natuurlijk een leuke kaart van Teigera!

@Harja, welkom! Wat heb je al een hoop kaarten verstuurd zeg!!!

@Teigera, nou dat werd ook wel tijd dan dat je kaart geregistreerd werd! Zonde he als ze expired zijn.. Bij gelukkig nog geen een. Ik had laaste een kaart naar Canada en die was er met 8 dagen!

@Vrouwlimburg, Yeahhh je kaart is binnen! Met mijn vlnders gaat het helemaal goed:) Ben benieuwd wanneer je kaart naar Mexico aankomt!

@JJ, fijn dat Thialf zo gaaf was!!! Haha handig he dat hyves:)

@Noa_Lynn, jammer zeg van je expired kaart..

@Kozoo, gaan we even regelen dat we elkaar op de hyves krijgen! Dit was inderdaad zon pats boem moment! hahaha! Wat is het ook heerlijk om vlinders te hebben!

@Sweetcandy, en nog wat van de postbode gekregen! En daar is de handige hyves weer:) Haha weten jullie in ieder geval wat voor man er in mijn hoofd zit haha
Ooo, Anita, nu je de postzegels hebt gehaald, ben je er helemaal klaar voor zeker Kwam je dochter toen op de uitgerekende datum? Begint toch wel spannend te worden nu, of niet? (bij mij 1e dochter 1 dag na uitgerekende datum en 2e dochter 6 dagen na datum)

Leuk dat je hebt genoten van de musical Steph! Heb het idee dat ze een beetje aan het 'leuren' zijn met de kaartjes, vriendin van mij is vorige week geweest met de actie dat kinderen tot (12?? weet niet welke leeftijd) gratis mee mochten. Dochter (8) van haar vond het ook helemaal geweldig, maar heb haar niet over deelname van jong kind gehoord, eens vragen.

En dan nu tadaaaaa, wordt vandaag behoorlijk verwend op pc-gebied, een hurray uit Finland, na 5 dagen, een official in de bus uit Canada en uiteraard een nieuwe aangevraagd en die mag naar.....USA!!!!!!! ga de kaart eens flink toespreken dat ie het niet moet wagen om er ook 40 dagen over te gaan doen, lol. (maargoed, liever 40 dagen dan helemaal niet aankomen)

Heb er nog 2 te gaan en dan ben ik aan de 20 verstuurde kaarten!! Ben nu 43 dagen lid, had niet gedacht dat het toch zo snel zou gaan.

Fijne middag nog!
Tine, wat leuk een date!!!!!!

Dochter kwam 4 dagen voor de uitgerekende datum.

Maar ja, dat wilt volgens mij voor deze helemaal niks zeggen he.

Zo schijnen bij de meeste vrouwen de vliezen 's nachts te breken enzo, nou bij mij toen niet hoor, ik doe niet veel volgens het boekje.

Ennuuh, mevrouw de postbode ging net helaas mijn huisje voorbij.
Ooww Tine, Wat super! Leuk..

Ik heb net een perfect passende job aan mn neus voorbij laten gaan .

Moest per direct kunnen beginnen en dat gaat niet met mn supermarkt-werk..

Ik baal echt flink!
Tine, het is hier 1 bouwval, ik hoopte vandaag wat te kunnen opruimen maar ik zit met een geblokkeerde rug dus alles steekt wat tegen. Straks naar de kiné, dan nog tegels gaan bestellen en dat is zowat het enige wat ik kan doen vandaag. Morgen moet ik op het werk raken dusja. Hoop deze week te kunnen opruimen, vrijdag komen ze voor het vocht, dan kan ik opnieuw beginnen haha
Hier twee kaarten, een uit USA (zeer mooi) en eentje uit Italië met een kinderachtig voorkant. daar houd ik niet van.

WIJ HADDEN FREEK!
No mail today :(

Noa-lynn: dat is balen zeg! Kun je niet misschien bij het bedrijf aankaarten dat je wel erg geinteresseerd bent maar pas later kunt starten? Dat ze het iig weten voor een evt volgende vacature? Of ze vinden je zo geschikt dat ze de begindatum opschorten
Leuk is ie he Steph!

Anita, beetje spannend al wel dus...

Tine, leuk, een sollicitatie! Spannend! Toevallig he, klein wereldje weer.

Stefanie, balen van je rug, zeker nu je in zo'n verbouwing zit.. Heb je wel hulp?

Noa_Lynn, wat heb je dan voor opzegtermijn bij de supermarkt? En zeker geen vakantiedagen die je daar nog op kan nemen? Balen!

Nog steeds geen post hier trouwens

Kreeg deze vandaag uit Duitsland... vond hem zoooooooooooo lief......

O tine, dat gaat goed

Noa lynn.... aaaaaah wat balen zeg...

Stefanie... beterschap met je rug!

( ga straks de rest even na wat jullie geschreven hebben..)
Ja!! Post!

Justme, Steph, Snjokorn en Stefanie; bedankt voor jullie kaartjes!!
Wat een lieve, Justme!
schatje he
O Justme, wat een onwijs lieve kaart!!!! Gaat inderdaad goed!!

Is inderdaad wel heel toevallig Janna, grappig he!! Je bent weer mooi verwend met al je kaarten!

Kozoo ja we hebben elkaar gevonden op hyves:) Wat jammer dat je geen post hebt vandaag.. Morgen beter!

Steph, leuk dat jullie Freek hadden. Het valt wel altijd een beetje tegen he, als je een kaart krijgt die je eigenlijk niet zo leuk vind..

Stefanie wat een pech.. Sterkte met je rug, en uiteraard ook met de verbouwing!!

Noa-Lynn, ooo wat zonde.. Wat voor baan was het?? Echt onwijs jammer..

Anita wat jammer dat je ookg een post had vandaag.. Komt morgen weer goed!

Vrouwlimburg, ze zijn inderdaad de kaartjes aant slijten bij Joseph.. Hij draait nog tot julie, waar waarschijnlijk dan nog een paar weken aan vast geplakt worden!! In september komt We Will Rock You in het Beatrix!!!

Hier vandaag 1 kaart, uit Boston! Mooi kaartje vindt ik wel! Zie mijn profiel op postcrossing daar staat hij! Hij heeft er gewoon maar 4 dagen over gedaan vanaf daar.. En mijn kaart die kant op is al 30 dagen onderweg......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven