Goed gemutst!
maandag 22 maart 2010 om 13:30
Pluis sliep vanmorgen uit. Waarom doet 'ie dat niet gewoon in het weekend? Hij had er wel een heel zonnig humeur door, dus dat was mooi meegenomen.
Sok, blijft 'ie ook gewoon liggen als jij doorloopt, of wil je dat niet proberen omdat je het risico niet wilt nemen dat je terugmoet om hem te gaan halen?
Sok, blijft 'ie ook gewoon liggen als jij doorloopt, of wil je dat niet proberen omdat je het risico niet wilt nemen dat je terugmoet om hem te gaan halen?
maandag 22 maart 2010 om 13:40
tried it all: onder de arm: hij geeft geen kik. ik laat 'm liggen: hij geeft geen kik. hij is redelijk hardleers. was zoiets niet een fase?
dat was toch de kinderwet van Murphy, Miffy? Las je wilt dat ze wakker worden, slapen ze en als je niet wilt dat ze wakker worden, doen ze dat juist wel.
Fijn dat Man zo enthousiast was, Pam! en sterkte met de drukte/geen-zin-mood.
dat was toch de kinderwet van Murphy, Miffy? Las je wilt dat ze wakker worden, slapen ze en als je niet wilt dat ze wakker worden, doen ze dat juist wel.
Fijn dat Man zo enthousiast was, Pam! en sterkte met de drukte/geen-zin-mood.
maandag 22 maart 2010 om 16:10
Hier ook al een beetje zieke kinders. Kruimeltje heeft de 5e ziekte (denken we, hij had heel rode wangen en verder ook erg bobbelig) en jongetje zit helemaal vol met snot. Heb ze toch maar gewoon bij creche en school afgeleverd, want geen koorts, en tot nu toe gaat het goed. Ik ben thuis aan het werk want op het werk mogen we als sinds donderdag de computer niet meer aanzetten wegens een virus. Gebruik van USB-sticks wordt ook afgeraden want het is onbekend hoe lang het al rondwaart. Ik ben nu wel een beetje door mijn lees- en andere computerloze klusjes heen, dus nu de pc's hier aan het scannen op virussen. Het wordt zo wel erg duidelijk hoe afhankelijk je bent van een apparaat, ik had niet eens telefoonnummers van de mensen-die-ik-wilde-bellen-om-te-zeggen-dat-ik-niet-kan-mailen, want die zoek ik altijd op op de intranet-telefoongids.
Ik word ook helemaal nostalgisch van Limara en Lou Lou.
Ik zie Slof al liggen voor de bakker Wel goed van hem dat hij zo volhardend is.
Een heel fust en een half dier... ik gok dat Nippo in Alaska is?
Ik word ook helemaal nostalgisch van Limara en Lou Lou.
Ik zie Slof al liggen voor de bakker Wel goed van hem dat hij zo volhardend is.
Een heel fust en een half dier... ik gok dat Nippo in Alaska is?
maandag 22 maart 2010 om 17:11
het ziet hier een partij lief te spelen; echt bijzonder! de TV is nog niet aangeweest en dat mag een unicum genoemd worden.
ik til het monster Slof ook wel op, hoor, maar die 15 kilo is niet meer met 1 vinger te tillen. en dan is de weg naar school láng.
overigens kan het mormel ook heel goed opruimen; volledig uit zichzelf. dit itt tot zijn zus die daar niet voor te porren is.
Mag Meis nu op voor C, begrijp ik hieruit?
ik til het monster Slof ook wel op, hoor, maar die 15 kilo is niet meer met 1 vinger te tillen. en dan is de weg naar school láng.
overigens kan het mormel ook heel goed opruimen; volledig uit zichzelf. dit itt tot zijn zus die daar niet voor te porren is.
Mag Meis nu op voor C, begrijp ik hieruit?
maandag 22 maart 2010 om 21:27
Mandarijn wil ook wel eens getild worden, dan til ik hem op, geef hem een knuffel, en zet hem weer neer, en zeg: zelf lopen. En dan doet ie dat, gelukkig. Dus tja. Dochtertje van gastouder is trouwens ook zo'n eigenwijs monstermeiske. Iedere dag blijft het kind staan bij de school als gastouder naar huis loopt. En pas als ze helemaal bij de hoek is gaat ze onder luid protest lopen. Ik zie haar ook regelmatig op de grond liggen.
Hele fusten en halve dieren.. goh.. apart land
Onhandig Koeky, wat moet je nou zonder computer op het werk.
Vanavond bij het naar bed gaan waren ze zo schattig samen, alsmaar knuffelen en stoeien. Mandarijn wilde bij Limoen in bed. Beetje jammer dat ze dan ook meteen doordraaien en pas ophouden met stoeien als ik echt boos wordt. Maar goed, beter zo dan dat ze elkaar afmaken.
Hele fusten en halve dieren.. goh.. apart land
Onhandig Koeky, wat moet je nou zonder computer op het werk.
Vanavond bij het naar bed gaan waren ze zo schattig samen, alsmaar knuffelen en stoeien. Mandarijn wilde bij Limoen in bed. Beetje jammer dat ze dan ook meteen doordraaien en pas ophouden met stoeien als ik echt boos wordt. Maar goed, beter zo dan dat ze elkaar afmaken.
maandag 22 maart 2010 om 21:39
Mannie wil nog stééds getild worden, die is gewoon lui
Remma, goed zeg!
Hier over-de-zeik-Mini. Zij slaapt al 3 dagen bij mij in bed, nu vroeg Mannie voor het eerst of hij dat ook mocht. Da's wel zo eerlijk maar daar was Mini het niet mee eens. Volgens haar ligt ze bij mij omdat ze papa zo mist. Beetje vreemd dat ik haar daar tot nu toe niet over heb gehoord maar goed. Ze moest zo vreselijk huilen dat we papa maar even hebben gebeld. Nu liggen ze allebei in mijn bed te slapen en hevel ik Mini zo over naar haar eigen bed.
Mif, je broek hangt te drogen (lag al zo lang in de kast, ik heb 'em maar even gewassen) en gaat morgen of overmorgen op de post.
Remma, goed zeg!
Hier over-de-zeik-Mini. Zij slaapt al 3 dagen bij mij in bed, nu vroeg Mannie voor het eerst of hij dat ook mocht. Da's wel zo eerlijk maar daar was Mini het niet mee eens. Volgens haar ligt ze bij mij omdat ze papa zo mist. Beetje vreemd dat ik haar daar tot nu toe niet over heb gehoord maar goed. Ze moest zo vreselijk huilen dat we papa maar even hebben gebeld. Nu liggen ze allebei in mijn bed te slapen en hevel ik Mini zo over naar haar eigen bed.
Mif, je broek hangt te drogen (lag al zo lang in de kast, ik heb 'em maar even gewassen) en gaat morgen of overmorgen op de post.
maandag 22 maart 2010 om 22:00
Dankjewel, Pammie! Ik ben benieuwd. (En ga hem dan zelf niet ook meteen nog een keer in de was kieperen )
Hoe lang blijft Pamman eigenlijk weg?
Nippo, klinkt als een leuke bestemming... Hoe lang zit je daar?
Ik had Pluis vanmiddag even in bed gekieperd, maar na een tijdje kwam er wel erg veel herrie van de bovenverdieping. Zijn schoenen lagen in bed, hijzelf midden in de kamer op de grond met zijn hoofd op een pak pampers: hij was klaar met moe zijn.
Pluis laat zich ook nog graag tillen, maar eigenlijk alleen als we net van huis gaan, en maar zelden door mij. Flinke jongen trouwens, die Slof, met 15 kilo!
Hoe lang blijft Pamman eigenlijk weg?
Nippo, klinkt als een leuke bestemming... Hoe lang zit je daar?
Ik had Pluis vanmiddag even in bed gekieperd, maar na een tijdje kwam er wel erg veel herrie van de bovenverdieping. Zijn schoenen lagen in bed, hijzelf midden in de kamer op de grond met zijn hoofd op een pak pampers: hij was klaar met moe zijn.
Pluis laat zich ook nog graag tillen, maar eigenlijk alleen als we net van huis gaan, en maar zelden door mij. Flinke jongen trouwens, die Slof, met 15 kilo!
maandag 22 maart 2010 om 22:06
wat schattig, Citro, dat ze zo gezellig aan het stoeien waren! tis ook wel een beetje de leeftijd, dat ze dan niet van ophouden weten, maar idd, beter zo, dan dat ze elkaar de hersens inslaan.
en wat sneu van mini, dat ze zo over de zeik was dat ze niet bij jou mocht slapen, Pam. Zou hier overigens ook kunnen gebeuren, Poek kan ook slecht tegen zulke eerlijke verdelingen.
Pluis had dus weer zin in slapen vanmiddag? Dat moet ik Slof dan wel weer nageven: je legt hem in bed en je hoort hem niet meer (AFKLOPPEN!)
anyway: Miffy en Citro: welke maar hebben Mandarijn en Pluis? Slof zit qua shirt al al 98 en broeken 92
en wat sneu van mini, dat ze zo over de zeik was dat ze niet bij jou mocht slapen, Pam. Zou hier overigens ook kunnen gebeuren, Poek kan ook slecht tegen zulke eerlijke verdelingen.
Pluis had dus weer zin in slapen vanmiddag? Dat moet ik Slof dan wel weer nageven: je legt hem in bed en je hoort hem niet meer (AFKLOPPEN!)
anyway: Miffy en Citro: welke maar hebben Mandarijn en Pluis? Slof zit qua shirt al al 98 en broeken 92
maandag 22 maart 2010 om 22:13
quote:sokje schreef op 22 maart 2010 @ 22:06:
Shirtjes maat 98, broeken 86 of 92. Ik heb eigenlijk al lang geen broeken voor hem gekocht: het zal nu wel gewoon 92 zijn.
Bij de HEMA passen uit de babycollectie de shirts al bijna een jaar niet meer, terwijl uit de jongens collectie de kleinste maat -en dat zou dezelfde moeten zijn als de grootste bij de babies- soms ineens heel groot is. Rare maatvoering hebben ze daar.
Shirtjes maat 98, broeken 86 of 92. Ik heb eigenlijk al lang geen broeken voor hem gekocht: het zal nu wel gewoon 92 zijn.
Bij de HEMA passen uit de babycollectie de shirts al bijna een jaar niet meer, terwijl uit de jongens collectie de kleinste maat -en dat zou dezelfde moeten zijn als de grootste bij de babies- soms ineens heel groot is. Rare maatvoering hebben ze daar.
maandag 22 maart 2010 om 22:19
Ik zeg: lederhosen. Ga morgen weer naar huis gelukkig, en dan moet de ergste drukte voorbij zijn.
Nippa heeft 110 volgens mij.
En knap van dat C, dat gaat Nippi niet halen. Ik hoop dat hij voor de zomer via schoolzwemmen nog B haalt, en dat is het dan wel. Nippa moet ik eens opgeven voor na de zomer; laat ik dat meteen even doen.
Nippa heeft 110 volgens mij.
En knap van dat C, dat gaat Nippi niet halen. Ik hoop dat hij voor de zomer via schoolzwemmen nog B haalt, en dat is het dan wel. Nippa moet ik eens opgeven voor na de zomer; laat ik dat meteen even doen.
maandag 22 maart 2010 om 22:19
Als Slof 15 kilo weegt, is hij wel flink zwaarder dan Pluis, Sok: die woog vorige week net iets meer dan 13 kilo bij het CB. Over Pluis krijg ik als ik met hem op pad ben minstens 3 keer per dag te horen dat hij zo groot is, terwijl hij maar een heel klein beetje langer is dan gemiddeld. Hij zal wel dezelfde bouw hebben als zijn vader: daar denkt ook iedereen van dat hij heel lang is, terwijl hij een gemiddelde lengte heeft.
maandag 22 maart 2010 om 22:41
Ik koop voor Mandarijn al geruime tijd tshirts maat 98/104 en broeken maat 92 (alhoewel een paar hema spijkerbroekjes in maat 92 al een beetje kort begonnen te worden volgens mij, hij weegt 14 kilo zo ongeveer (en Limoen 16) Maar dat is thuis gewogen hoor, niet heel precies. CB doet hier niet meer aan afspraken met 2,5 jaar, zag ik laatst in het boekje, pas weer bij 3. Hoe lang hij precies is weet ik niet. Zal hem thuis eens proberen te meten, ben wel benieuwd eigenlijk.
Limoen heeft 104, soms 110 van broeken en van shirts 110/116.
Lederhosen, daar dacht ik al aan bij die fusten bier. Maar ik wist niet dat ze daar alleen halve dieren serveren
Succes met alleen zijn op het werk morgen Pammie.
Limoen heeft 104, soms 110 van broeken en van shirts 110/116.
Lederhosen, daar dacht ik al aan bij die fusten bier. Maar ik wist niet dat ze daar alleen halve dieren serveren
Succes met alleen zijn op het werk morgen Pammie.
maandag 22 maart 2010 om 22:46
jongetjes-spul bij de HEMA is idd niet je-van-het. heb een paar stoere broeken en dat is het dan wel. vind jongetjes-kleding per definitie niet heel geweldig
Sokman kon net de huistelefoon boven niet vinden(kinderen spelen er nogal eens mee, dus niet gek dat-ie weg is):'heb je al achter het bed gekeken?' nee dus.'heb je al onder het bed gekeken?'nee dus. belt met z'n mobiel, ligt de telefoon in de lade van zijn nachtkastje. en dan vind-ie het nog raar dat ik 'm uitlach.
ik ga afnokken; trusten
Sokman kon net de huistelefoon boven niet vinden(kinderen spelen er nogal eens mee, dus niet gek dat-ie weg is):'heb je al achter het bed gekeken?' nee dus.'heb je al onder het bed gekeken?'nee dus. belt met z'n mobiel, ligt de telefoon in de lade van zijn nachtkastje. en dan vind-ie het nog raar dat ik 'm uitlach.
ik ga afnokken; trusten