Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ja ja ik khooooommmmmmmmmm..... ik kom (eraan)
Oh Dries, ik niet. Sorry. Ik trek me ook werkelijk álles aan!
Alvast een goedemorgen.

Als ik nou vandaag zorg voor het ontbijt, hoef ik dan de rest van het weekend helemaal niks te doen?

Tot 'straks'

~jaja ik kooohm eraan~
~Píng~

Sluit een reisverzekering af Pimp, en we sleuren je zaterdagochtend naar de eerstebeste tandarts, daarna mag je zuipen wat je wilt, ja tuurlijk ook met antibiorotzooiwatookmedicijn, ik gooi de boel wel weer op gang en kolf wel voor je, en je gaat er weer fijn gezond tegenan na het weekend.

Truste

~maakt lijstje in dromen over hoe ze de korveedienst ontwijken kan

wc-truuk

struikel-truuk

telefoon-truuk

... ~
Gezellig dat Kjong nog even op de msn was om trusten te zeggen.

Ik heb geen lijstje, nog niks in gepakt, waarschijnlijk geen kleren schoon/droog/ongekreukd, maar ut geeft allemaal niks want wie hol van mekaor. Holladiejee, holladieja.
Heel veel plezier op slempweekend, dames!

Zullen jullie je netjes gedragen?

Nee?

Goed zo!
We gaan met een Moedergroep, he, Tila. Dat is heul braaf hoor.
Nou, ik vind wel dat we met gepaste kleding moeten komen. Joggingbroek, oud kapot shirt, gymschoenen. We moeten er wel uitzien als uitgebluste moekes die komen bijtanken en genieten van de rust op het park, natuurlijk.

Voor de duidelijkheid, Kjong: Bentetje en ik hebben corvee-vrijstelling. Wíj zijn die meiden die op hun kont zitten in de hoek van het huisje, jij mag na je wc-truc fijn aan de afwas. Ik schud de baby wel in slaap.

(ik ben weer hele zinnige dingen aan het doen hoor) (écht!)

Achterblijvers: passen jullie dan goed op de Kroeg? Zorg je dat Dries niet teveel hier Khoooomt?

Bam, is Sophie soms bij jouw in huis terecht gekomen? Wat jij beschrijft maak ik dagelijks precies zo mee! Jemig, de eerste keer is het grappig als ze een deur open kunnen maken, maar die grappigheid is er best gauw van.....

Ach nah ja...ze is wel lief!

Ha, kleuter, peuter en dreumescoups... hihihi. Hebben jullie een heel weekend geen last van, dames! (En een baby-coup zal wel meevallen, toch??!! )
Meiden, veel plezier met het slempen!

*stopt nog even een extra fles wijn in Bloes haar tas*
Bloes, je kan dat nou wel zeggen, van die joggingbroek en het kapotte shirt, maar ik denk dat de helft van de moekes zo bij school staat, hier. Fucking shocking, vind ik dat...

Maar goed. Slempze!

(en eetze, zei zij :-) )
quote:supra schreef op 28 september 2007 @ 09:33:

Meiden, veel plezier met het slempen!

*stopt nog even een extra fles wijn in Bloes haar tas*Nóg meer??? Zo vind ik het huisje nooit!
Xop, ze mogen graaien naar de macht zoveel ze willen. Als ze maar weten dat wij de baas zijn. (irritante leeftijd, inderdaad, dat heb ik weer verdrongen)

En Tila, ik sta bijna dagelijks in werkkleding op het schoolplein en met mij vele andere werkende moeders en die zien er alles behalve slonzig uit. Was daar ook een beetje bezorgd over, toen 4 en half jaar geleden (!) Oudste naar school moest. Viel mij dus erg mee. Áls er iemand bijloopt als een spook, valt ze zo ontzettend op dat er accuut plaats voor haar gemaakt wordt. (ook omdat ze dan vaak naar oud zweet stinken )
Meiden, heel veel plezier op jullie weekend!
zo meiden, al de boodschappen zijn gedaan, de pesto is gemaakt (en die rùikt lekker ), de tas is haast ingepakt, het bruiloftskado ligt klaar, de boodschappen moeten nog ìn de auto, de kinderstoelen juist er weer uit, de routebeschrijvingen zijn uitgeprint. De kinderkoffers zijn klaar, de zwemtas ook. Meeeeeen, wat een werk zo`n weekendje weg

Nu moet ik mezelf nog onder de douche slepen anders kom ik wel zeer zweterig en verlept aan. Maar, eerst de koffie opdrinken, hèhè.
Moeten we schone, droge en ongekreukte kleding aan? Hm. Schoon en droog lukt misschien nog net, maar ongekreukt? Mijn strijkende man is buitenlands, en als vanavond weer terug moet ie neuken (nonfucking 2 weken geleden!), niet strijken.

Afijn nu nog illegaal tiepende op werk (drukdrukdrukdruk) maar morgen kom ik jullie kant op! Zuup ze alvast avnavond! Mado en ik (graag, Madootje! als vouwfiets achterin kan? Ik bel je vanavond wel even.) komen gewoon op de alcoholwaas af.

Doehoeg!
Vouwfiets kan probleemloos achterin Lil. Vanavond ben ik alleen niet thuis (moet rond kwart voor 8 de deur uit. Buren trouwen vandaag). Dus als het kan voor die tijd bellen, anders middels sms laten weten hoe laat je hier wilt zijn? Pas ik me gewoon aan (mits het een tijdsstip na 9 uur 's morgens betreft maar dat zal toch wel )
meiden, ik ben weer helemaal schoon en opgetut. joggingbroek en t-shirt blijven thuis

Computer gaat nu uit, tot straks!!!!!
Ik neem wel een joggingsweater mee, mag dat eigenlijk wel?

Tot vanavond, Bent! (en alle andere ladies)
Damn, ik heb geen joggingbroek,

gelukkig verder wel allemaal veel minder charmante en kekke kleding dan jullie

en ik zie er

ondanks lijnplannen

zeer zwanger uit

en heb wallen tot halverwege mijn wangen

dus ik ben zeer geloofwaardig als moeie moeder.

Komt het toch nog eens van pas!
Het werken in een nieuw gebouw: Murphy in progress!!

Vannacht is tijdens een gewoon doordeweeks regenbuitje het dak gaan lekken. Op vele plekken kon het dak lekken, zonder enige schade aan te richten, behalve misschien wat verzopen papier, maar nee, het dak lekte: boven de patchkast. Wat een patchkast is? Nou, daarin zitten álle stekkertjes van de computer/ het netwerk en de telefoon/faxverbindingen.. ook sloeg er een stopje of wat door, waardoor we dus..

1: geen netwerk/internet op de pc hadden

2: geen telefoon hadden

3: geen werkende schuifdeuren hadden (valt de mate van belangrijkheid voor mij al op? )

4: geen licht op de invalidentoilet

5: een blankstaande gang

hadden.

Hele dag in- en uitlopende heren, die technisch zouden moeten zijn en MIJ dan vragen waarom iets niet werkt () enz enz.

Gelukkig had m'n collega 2 tijdschriften mee, die zijn nu uit.

Núttig dat ik me gemaakt heb vandaag, nóu. Heb alle heren, die het nodig vonden, gewezen wáar het lekte en wáárom ik niet kon werken.

Met een beetje geluk kunnen we maandag weer nuttige dingen doen met de pc. Maar zoveel geluk hebben we in dit gebouw nog niet gehad, dus het zal wel woensdag worden, ofzo.

Moeilijkste van de zaak was natuurlijk dat ik nietin m'n favoriete kroeg terecht kon. Daarom maar voor het borreluur weggegaan (toen waren de techneuten weg "sorry, voor vandaag kunnen we niets meer doen" en kwam de rest binnen, dus er was eventuele opvang voor bezoekers)

Positief punt: de gebouwenbeheerder heb ik ook eindelijk eens mee kennisgemaakt.

Ik heb wél een joggingbroek bij me, maar dat is een goed merk en tévens m'n duurste broek, dus jullie accepteren 'm maar. Ben de laatste maanden nogal aangekomen en andere broeken zitten gewoon niet zo lekker meer.

Pimpel, ik hoop echt dat het vanaf nu beter gaat met je kies zeg... bálen van die tandarts, maar... positief puntje: bij ons kwam er na het afscheid van onze oude tandarts een énorm lekker ding! M'n zus ging fluitend naar 'm toe, ongeacht de pijnlijke behandelingen die ze nodig had!

Hier nog geen tassen gepakt, trouwens, moet ik me nu toch eenso p gaan richten. Wel de tomtom geprogrameerd voor de route via Toet en het spelletje 'wie is de ezel' gekocht.

enneuh..

ff verder kijken en dan rappido tassenpakken

spreek een groot gedeelte van hullie vanavond!

Later is nu
Zo, al een smsje van Bloes binnen dat ze geheel Ter Plaatse is, hier bezig met spullen uit te zoeken voor morgen (en wat meer tijd kost: klaarleggen wat GG zondag voor Dot mee moet nemen), mijn vent is weer op honk dus daar moet straks dringend in geknepen worden in all the right places, het is weekend, ik heb gewoon mijn ouwe spijkerbroek aan morgen en overmorgen ook, zal mij werkelijk een rotzorg zijn, heb net inspirerend werkgesprekje gevoerd (mogelijkheden, mogelijkheden!), heb met Madootje afgesproken, ga nu mijn badpak zoeken, blijft er eigenlijk nog iemand hier om op de Kroeg te letten? Of laten we Dries in charge?
Aahh Lil, knijp ze

Dat heb ik deze week ook nog een beetje gemist

Elvis staat in een file op de ringweg Moest nog boodschappen doen, vond dat ie nog álle tijd had, 5 uur eten was niet nodig, half 6 kon nog best, als ik om 6 uur wegwil en dat ik rústig had willen eten, kennelijk is dat .. eh.. nouja

Waarschijnlijk gaat het ook allemaal nog bést

en echt op tijd sta ik natuurlijk niet, want ik kan me niet voorstellen dat het heul erg is, dat ik een half uurtje later kom (geeft Toet nog wat speling ) Maar IK WIL WEG

kloar

en rustig eten

en nog even genieten van rustig gezinnetje bij elkaar

enzo

grmbl

ga patat in de pan mikken, kunnen wij in elk geval eten, zodra LD LE van 't schoolplein heeft geplukt, waar tot 5 uur gespeeld zou worden..

(zennn)

ah, auto voor de deur

dat schept verwachtingen!

Later is nu
fijn; Speling! Very much needed!!!!!!!!!!!!
Hihihi, wat een stress hier....

Saai, hoor, zonder jullie dit weekend. Maar goed, ik zal de kroeg eens eventjes flink luchten, de boel schoonmaken, de drankvoorraad inspecteren en zonodig aanvullen enz enz. Heeft al iemand de administratie bijgewerkt? Nee?? Doe ik ook wel. Dames, jullie nemen het er maar lekker van dit weekend, al dan niet in kek jurkje of mooie joggingbroek.... Ik zal aan jullie denken! Heeeeel veeeeel plezier en leuke gesprekken gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven