E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Pfffff, er wordt wel wat afgeluld hier....
Ga ik samen met Brum in Monsieur Cannibal. Is namelijk mijn favoriete attractie
En dan uren later zit nog steeds dat deuntje in je hoofd hahaha.
quote:Lovestar schreef op 23 maart 2010 @ 00:42:

Pfffff, er wordt wel wat afgeluld hier....Lijkt maar zo
quote:delphicat schreef op 23 maart 2010 @ 00:43:

Ga ik samen met Brum in Monsieur Cannibal. Is namelijk mijn favoriete attractie Oh?.. Je gaat niet samen met me in de piranya?.. kun je lekker nat worden..
Uuh.... is er ook iemand die alleen maar naar het sprookjesbos wilt, net als ik?
Ik ga met jou mee hoor Floor. Vind de python wel prima, maar dan voor anderen. En ik ben dol op sprookjes... Gaan we samen op zoek naar de boze wolf
Ik snap wel dat Boogje mij de python in wil hebben. Als ik eruit kom ben ik zo schor dat ik eerder op Katja Schuurman lijk dan op mijzelf. Schijnt wel sexy te zijn als mijn stem zo klinkt. Een voordeel is: zelfs dan stop ik niet met praten
quote:boogje schreef op 23 maart 2010 @ 00:45:

[...]

Oh?.. Je gaat niet samen met me in de piranya?.. kun je lekker nat worden.. Hee, is dit een hengelpoging? Heb ik nu echt mijn eerste hengelverzoek? Wat een legendarische forumdag is dit voor mij! Het begon vanmorgen al dat ik genoemd werd in een heus slijm veer-in-je-reet-topic, voor het eerst in mijn forumleven, en nu dit!

Ben helemaal blij en gelukkig

Dank je wel, Boog
.
.
quote:qwertu schreef op 23 maart 2010 @ 00:52:

Zal ik je nummer even doormailen, Delphi?
quote:qwertu schreef op 23 maart 2010 @ 00:53:

[...]

Ik wel. Zou dat het zijn? Denk het Q
.
Hebben we allemaal geen leven hier??
Eh... ehm.. .. .. als ik nu beweer dat het onbewust was, dan gelooft natuurlijk niemand dat meer...
quote:Lovestar schreef op 23 maart 2010 @ 00:54:

Hebben we allemaal geen leven hier??Ja hoor, maar ik zit nu in The Rainbow Room in New York net even te wachten tot de volgende fles sjampoepel wordt geopend, en George C. is net even naar de wc, dus ik had even niks te doen, vandaar
Nee duh.... dat zei ik telkens al tijdens de meet. Maar niemand, niemand die mij gelooft als ik zeg: ik heb geen leefun
.
Poffer is George daar naar toe. Tegen mij zei hij op zakenreis te zijn maar morgen weer terug te zijn. Die ga ik flink straffen als hij bij mij weer in bed stapt. Dat zal hem leren.... jokken tegen does
poolen mag ik ook graag doen... Ik kan het al helemaal niet. Om over snooker maar niet te spreken. Die tafel is zo groot dat ik er steeds op moet klimmen :-s

Haha efteling. Ik ken dat carbonara cannibalgebeuren helemaal niet? Wildwaterbaan lijkt me wel weer es leuk, lang geleden! achtbanen in 't donker vind ik een beetje eng en benauwens zo binnen.
.
Oh, Dush, dan zal ik proberen nog iets van hem heel te laten straks. Anders heb jij er niks meer aan, dat zou ik sielug vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven