Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
@ neferisis het waren kaartjes met groeten uit Drenthe van die toeristenkaarten

Op deze advertentie http://link.marktplaats.nl/332152086 staan ook heel veel kaarten allemaal nieuwe maar het is mij te ver weg ze heeft verschillende advertenties

misschien dat iemand anders (ik heb geen idee waar iedereen vandaan komt ) die in de buurt woont wat aan deze advertentie heeft ze verkoopt ze ook per stuk wat ze kosten weet ik niet
quote:Ligaa schreef op 23 maart 2010 @ 09:01:

Goedemorgen. Ik verwacht vandaag een pakketje van pmk. Ik had 25 x 0.77 besteld. Ik duim voor mooie. Verder zou een kaart of hurray welkom zijn.

Fijne dag voor jullie allemaal!Krijg je daar nou priority zegels bij? Oh, en hebben ze ook die voor buiten Europa? En zijn die leuk de laatste tijd?
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 23-03-2010 10:41
Reden: aanvulling!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Sweetcandy, ja, dat probleem heb ik ook. Denk dat ik maar wat groeten uit Holland stroopwafel kaarten meeneem. En dan later de adressen erop schijf..

Steph, zag dat ik je geen antwoord gegeven had. Maar misschien wil je het niet eens weten

WTJ is Wreck this journal!
quote:Janna80 schreef op 23 maart 2010 @ 10:38:

[...]

Krijg je daar nou priority zegels bij? Oh, en hebben ze ook die voor buiten Europa? En zijn die leuk de laatste tijd?Ja. Ja. Verschilt per zending.
Dat is ook nog een idee inderdaad... om eerst alleen wat kaartjes mee te nemen zonder adres...
@ Harja: dankje voor de link! ik heb contact met diegene opgenomen... mijn ouders wonen namelijk in het dorp ernaast en ik kan de kaarten dus zo ophalen

Wie nog meer bij die vrouw bestelt moet het even zeggen.. dan zou ik ze kunnen ophalen en meenemen naar de meeting. Scheelt weer wat verzendkosten
Wat heeft ze verder nog voor kaarten, behalve die van dat ene dorp?
soort kinderkaarten en nog wat met molens erop geloof ik.... Heb ze niet allemaal bekeken. Heb gewoon aangegeven: doe maar een pakketje allerlei zonder tekst erop
Mijn kaart naar Rusland is aangekomen vandaag! Nieuw kaartje mag naar Polen!
Tip voor meetings! schrijf thuis het adres erop en wat je op de kaart wilt schrijven, scheelt weer tijd!!!!

Ik neem meestal of kaarten mee voor zomaar verrassing van idrukker. Andere officeele uiteraard wat ze vragen in het profiel.
Komt de postbode net. Eerst alleen reclamefolders.. dus ik al aan het mopperen... komt ze terug met nog 'echte post' en heb ik een hele leuke kaart uit Amerika. Helaas wel zonder ID nr, dus nog even uitzoeken...

Steph, ik dacht, ik vraag de dag ervoor nog wat officials aan, en die adressen schrijf ik erop. En dan neem ik ook nog wat idrukker kaarten mee, die ik later naar mensen met een leeg profiel kan sturen.

Sweetcandy, kinderkaarten en molens (zonder tekst) klinkt goed! Ga je bij die vrouw langs om te kijken of ze leuk zijn? Kaarten met katten en honden willen ook veel mensen, dus dat soort kaarten zijn ook wel prima. Als je langs gaat mag je voor mij ook wel kijken en wat meenemen. Hoe duur zijn ze?
@Janna80, voor zover ik kon zien had ze geen dieren-kaarten... alleen met wat molens, kerken en kinderkaarten. Ik hoop zo dat ze de moeite waard zijn hahah! maar op de fotootjes leken het mij aardige kaarten voor PC

Ik heb bij haar 30 bestelt voor 9 euro, nog geen 30 cent per stuk dus. Dat leek me wel een aardig bod Aangezien er ook geen verzendkosten bijkomen.

Zondag ga ik de kaarten ophalen, ze zou een leuk pakketje voor me maken. Ik zou wel kunnen vragen om ook wat voor jou apart te leggen. Zeg maar hoeveel je er wilt hebben
Doe ook maar 30 dan. Tenzij ik dan veel dezelfde ga krijgen, want dat hoeft nou ook weer niet. En dan ruilen we (geld tegen kaarten) op de meet?
Nee, ik heb zelf ook aangegeven dat ik graag verschillende heb. Dus dat komt wel goed lijkt me (moet ik maar vanuit gaan )

Ik zal de beste vrouw even mailen dat ik nog een pakketje moet hebben.
pmk is binnen. Gelukkig(!) verschillende zegels. Wel een paar beschadigd. Ik denk dat ik daar even voor mail. En minstens 2 met de verkeerde waarde (50 ipv. 55 cent). Ze hebben het denk ik heeeeel erg druk, dat ze zo slordig werken.
Hier geen pc-nieuws en ook al geen leuke post.

Alleen wat pensioengebeuren enzo.

Vind ik totaal niet interessant.

Leuke kaart Just me.

En ja ik heb speciale geboortezegels gekocht.

Weet dat je ze op de site van tnt ook kan bestellen met een foto van je eigen baby op, maar dan gaat er weer extra tijd overheen.
Janna, ah zoo nu snap ik het.

Hier helemaal geen post, kan ook een goed teken zijn misschien komt die nog.
vanmorgen een kaartje gekregen uit

Maleisië Rotterdam en Letland

Mag 2 adressen aanvragen
Harja, Maleisië gaaf zeg.

Post is tochgekomen zojuist: Duitsland en Belarus. Ook nog een Unesco RR met drie kaarten die ik allemaal niet had!
Wat een verwennerij voor jullie Harja en Steph!!!

Janna, hopelijk hebben ze snel het ID achterhaald voor je.
Vandaag een kaartje uit brazilie gekregen, niet een echt leuke, (lees echt niet leuk) Maar goed. Bij bruna heb ik 3 kaartjes van Nijntje gekocht met 3 postzegels ( niet spotgoedkoop, maar wel erg leuk) was 3,95 en en en je kreeg er een nijntje bij! Dochters helemaal blij.
Nou, ik heb mijn WTJ ook binnen!

Ook had ik nog een kaartje uit Taiwan, wel een leuke over het Lantern Festival daar. Zal 'm eerst eens even registeren...

Kaart heeft er maar 9 dagen over gedaan, dat valt me mee.

Ik heb gisteren ook kaarten bij PMK besteld. Even afwachten maar wat ik krijg. Ik hoop dat ik allemaal verschillende krijg, dat is toch het leukste....... toch??

Harja, deze avatar is duidelijker! Ik hou van J&J

Ik zou ook graag kaarten van ze willen hebben om te versturen maar ik kan ze niet echt vinden, hier in 't durp....

Ik dacht trouwens gisteravond ook nog even kaarten bij I-drukker te bestellen maar ik mocht nog niet.

We zouden toch ook nog I-drukker kaarten meenemen naar de meet om te ruilen???
@c_estelle bij de bruna hebben ze Jip en Janneke kaarten
Ik heb 3 kaartjes vandaag, eentje uit Atlanta, Groot-Brittannië en een RR uit Duitsland!
Vandaag een leuke kaart (met een riksja erop) uit Singapore van een meisje dat net vanuit Maleisië verhuisd was.

Verder nog een lege hurray uit Thailand (7 dagen onderweg geweest) en een standaard hurray uit Turkije (14 dagen gereisd).

Op de bus gedaan:

* Kaasmeisjes naar een highschool in China zonder profiel

* Een "partykaart" naar iemand in Zwolle

* Een Elviskaart naar een fan in Finland

Zo, nu even koken, want het volk mort...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven