Afvallen met...
dinsdag 23 maart 2010 om 10:07
Keessie, wat leuk van zelfmaakketting! Ben heel benieuwd hoe het wordt, maar vind het erg creabea!
Bij mij (althans, in mijn Normale Toestand ) staan jurkjes sowieso leuker dan rokjes. Ik vind rokjes snel dikmakend op de een of andere manier. Misschien omdat je er dan weer iets óverheen doet.
En ja, als ik het rustig heb, kan ik her&der even forummen. Mijn ForumLimiet geldt namelijk alleen voor thuis of eigenlijk: als ik aan het werk ben, doe ik altijd eerst alle werkdingen die moeten, op de een of andere manier kan ik daar wél de juiste prioriteiten stellen
Bij mij (althans, in mijn Normale Toestand ) staan jurkjes sowieso leuker dan rokjes. Ik vind rokjes snel dikmakend op de een of andere manier. Misschien omdat je er dan weer iets óverheen doet.
En ja, als ik het rustig heb, kan ik her&der even forummen. Mijn ForumLimiet geldt namelijk alleen voor thuis of eigenlijk: als ik aan het werk ben, doe ik altijd eerst alle werkdingen die moeten, op de een of andere manier kan ik daar wél de juiste prioriteiten stellen
Peas on earth!
dinsdag 23 maart 2010 om 18:47
Oh ja, ik had helemaal niet meer gereageerd op jullie rokjes-posts Ik was heel hard aan het werk namelijk, en heb tussen de bedrijven door ook de batterij van m'n camera opgeladen en al een paar mooie foto's gemaakt
Het probleem is dat mijn benen gewoon erg lelijk zijn. Dikke benen à la, maar ik heb gewoon én dikke kuiten én dikke bovenbenen. Als het nou een rechte lijn was van de voorkant gezien, oftewel: als mijn knieën nu ook dik waren... maar mijn benen hebben een soort 8-vorm als je naar de omtrek kijkt.
Misschien inderdaad meer rokjes.
Maar goed, nu eerst gauw omkleden en dan richting de stad, waar 2 stagiaires (1 van mezelf en 1 andere binnen het bedrijf) op me wachten. Lekker bij Wagamama eten en naar een voorstelling
Daarna snel naar huis want m'n tante belt (vanmiddag al gauw m'n neefje aan de telefoon gehad: die dubbel lag van het lachen omdat hij telefoneren wel interessant vindt ) én ik moet natuurlijk met m'n camera spelen
Tot later!
(en krijg ik weer een GTST-samenvatting?)
Het probleem is dat mijn benen gewoon erg lelijk zijn. Dikke benen à la, maar ik heb gewoon én dikke kuiten én dikke bovenbenen. Als het nou een rechte lijn was van de voorkant gezien, oftewel: als mijn knieën nu ook dik waren... maar mijn benen hebben een soort 8-vorm als je naar de omtrek kijkt.
Misschien inderdaad meer rokjes.
Maar goed, nu eerst gauw omkleden en dan richting de stad, waar 2 stagiaires (1 van mezelf en 1 andere binnen het bedrijf) op me wachten. Lekker bij Wagamama eten en naar een voorstelling
Daarna snel naar huis want m'n tante belt (vanmiddag al gauw m'n neefje aan de telefoon gehad: die dubbel lag van het lachen omdat hij telefoneren wel interessant vindt ) én ik moet natuurlijk met m'n camera spelen
Tot later!
(en krijg ik weer een GTST-samenvatting?)
dinsdag 23 maart 2010 om 19:07
Ik heb vandaag een grote bos bloemen gekregen op mijn werk wegens behaalde diploma Erg lief!
Age, hoewel ik begrijp wat je bedoelt denk ik dat het ook met je eigen lichaamsbeleving te maken heeft. Ik vind jou namelijk geen lelijke benen hebben.
Heb je voor ogen wat voor rokjes je wel zouden staan? En zijn jurkjes inderdaad niet ook wat voor jou? Misschien een dagje shoppen en dan veel verschillende dingen passen waaronder dingen die je normaal gesproken echt nooooooooit aan zou trekken. Gewoon eens om te bekijken hoe bepaalde modellen staan.
Maar goed, ik vind je een leuke smaak hebben en vind dat je er altijd leuk uitziet!
Ik ga mijn best doen voor een goede tijden samenvatting maar de ervaring leert inmiddels dat ik zomaar gebeld zou kunnen worden tijdens de aflevering
dinsdag 23 maart 2010 om 19:15
dinsdag 23 maart 2010 om 19:17
dinsdag 23 maart 2010 om 19:20
Volgens de kraamzorgmevrouw vertellen ze tijdens zo intakegesprek wat kraamzorg precies is, stellen ze vast hoeveel uren kraamzorg je krijgt en je mag zelf vragen stellen (geen idee wát ). Van de Slimme Meisjes begreep ik dat ze soms ook kijken of je alles al hebt enzo. Geen idee. Ik zorg wel dat ik koffie en koekjes heb vrijdag en dan zie ik het maar
Verlof begint eind mei, nu nog twee maanden
Ik ben nu 27 weken zwanger, dus nog 13 weken tot 40... dus nog 13 keer yoga. Oeff... Da's best veel
Verlof begint eind mei, nu nog twee maanden
Ik ben nu 27 weken zwanger, dus nog 13 weken tot 40... dus nog 13 keer yoga. Oeff... Da's best veel
Peas on earth!
dinsdag 23 maart 2010 om 19:24
Ik zou die kraamzorgmevrouw gewoon alvast beschuit met muisjes voorzetten. Kan ze tenminste zien dat je goed bent voorbereid
13 keer is nog best wel vaak inderdaad
Ik bedacht me gisteren (ofzo, weet niet meer precies) dat ik misschien wel een keertje bij je langs kan komen op maandag als je met verlof bent. Ik heb natuurlijk af en toe vrij op maandag.
Moet jij dat ook leuk vinden natuurlijk
13 keer is nog best wel vaak inderdaad
Ik bedacht me gisteren (ofzo, weet niet meer precies) dat ik misschien wel een keertje bij je langs kan komen op maandag als je met verlof bent. Ik heb natuurlijk af en toe vrij op maandag.
Moet jij dat ook leuk vinden natuurlijk
dinsdag 23 maart 2010 om 19:40
dinsdag 23 maart 2010 om 19:43
Ik denk dat die mevrouw aangenaam verrast is als je beschuit met muisjes serveert hoor. Krijg je vast een aparte vermelding voor in het grote kraamboek
Leuk, pre-kraamvisite! Gaan we doen!
Ik word altijd gebeld hoor, kom natuurlijk zelf niet op het idee iemand te gaan bellen tijdens goede tijden. Maar ik zal proberen te zorgen voor een samenvatting van deel twee
Leuk, pre-kraamvisite! Gaan we doen!
Ik word altijd gebeld hoor, kom natuurlijk zelf niet op het idee iemand te gaan bellen tijdens goede tijden. Maar ik zal proberen te zorgen voor een samenvatting van deel twee